4. záhadný obraz

105 5 0
                                    

Pohled Matthewa
Je to již týden od chvíle kdy jsem ji spatřil na louce a pouze o den míň kdy jsem ji spatřil na tržnici.

Nemohl jsem vyhnat myšlenku na onu dívku z hlavy a tak jsem se po obědě rozhodl, že se vrátím tam kde to všechno začalo, na louku.

Dorazil jsem na louku, vzal papír a tužku. Zavřel jsem oči a celá situace se mi vyjevila znovu, jak tam jen stála, vítr si pohrával s jejími vlasy a také šaty vlály ve větru. Pouhá myšlenka vypadala tak reálně.

Nakreslil jsem ji a ani nevím jak. Šlo to tak nějak samo.

Pohled SueŠla jsem jako vždy na louku, ale uviděla jsem ho tam, toho do kterého jsem před týdnem narazila, Mathew se jmenoval, tedy alespoň to na mne křičel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pohled Sue
Šla jsem jako vždy na louku, ale uviděla jsem ho tam, toho do kterého jsem před týdnem narazila, Mathew se jmenoval, tedy alespoň to na mne křičel. Seděl tam a něco kreslil. Z ničeho nic jsem ucítila chladnou čáru napříč mému krku. Výskla jsem. Muž stojící za mnou měl šátek přes ústa, takže mu nebylo moc rozumět, ale vím že pošeptal ,, když budeš potichu tak to i přežiješ, ale teď naval prachy a žádný blbosti"

Bála jsem se. Nevěděla jsem co dělat. Najednou jsem uslyšela praskání větviček, které lupič nejspíš přeslechl. Situace se hned otočila. Lupič byl najednou obětí. Ale kdo byl ten zachránce?

To jsem se dozvěděla až dneska, den od onoho přepadení. Ano byl to Matthew, kterému jsem stále neukázala svou tvář. Ale kde to jsem? Neznám to tu.

Měkká postel, velká místnost a obrovská skříň. Někdo zaťukal na dveře. Od okna jsem zavolala ,, dále" a pohlédla jsem směrem ke dveřím. Byla nějaká žena, která mi řekla, že jsem v královském paláci a že ona se o mě má postarat. Královský palác?! Hned musím pryč!

láska královskáKde žijí příběhy. Začni objevovat