Kolejny raz Norweg spojrzał w kierunku Stocha, widziane z odległości kibica mogło wydawać się to normalne, lecz będąc narratorem wszechwiedzącym jest to całkiem inny obraz rzeczywistości, ale to nie o mnie będzie ten shot, tylko o tej dwójce. Tak więc, Halvor po raz kolejny spojrzał na Kamila który ustawiał się obok niego na drugim miejscu podium, jego maślany wzrok mówił wszystko, jego myśli błądziły w osobie Polaka tak bardzo że dopiero szturchnięcie przypomniało mu o zdjęciu czapki do hymnu. Gdy w końcu zszedł z prowizorycznego podium został porwany przez dziennikarzy, do udzielenia kilku nudnych wywiadów i udał się spacerem do hotelu, mógł pojechać busem, ale bardzo chciał wybrać się na spacer i wypić gorąca czekoladę w tym niemieckim miasteczku. Tak więc ubrał się i wyszedł z kontenera, swoje kroki skierował do kafeterii, która była prawie pusta, spostrzegł tam tylko dobrze znaną czapkę, Kamil siedział w pełnym ubraniu i najwidoczniej czekał na swoje zamówienie. Halvor usiadł obok niego i przywitał niepewnym uśmiechem, kelnerka zebrała jego zamówienie. W dwóch dorosłych głowach była istna burza, młodszy nie chciał zrobić z siebie głupka, a Polak bal się że chłopaka skrzywdzi tym uczuciem. Obaj czuli to samo, ale żaden nie odważył się tego teraz powiedzieć. Zmieniło się to jednak, gdy z drugiej strony Kamila usiadł jakiś mężczyzna i zaczął nachalnie przystawiać sie do niego. Halvor nie czekał ani chwili. Objął Kamila w pasie i z uśmiechem pocałował prosto w usta, Kamil pocałunek oddał bardzo chętnie zakładając dłonie na jego szyi i mrucząc cicho. Mężczyzna odszedł jednak oni nie zaprzestali pocałunku, zatapiając się w nim bardziej. Musiał wyrwać ich z tej chwili czułości barman, który zakomunikował że ich drinki już są gotowe. Od pory pamiętnego wieczora między Kamilem i Halvorem rodziło się już nie skrywane namiętne uczucie, ukazywali je wszędzie, będąc ich przyjaciółmi można stwierdzić że do porzygu. Ale najważniejsze że się kochali.
******
Zaczęłam to kiedyś i beznadziejnie skończyłam XD
_Łapa_
CZYTASZ
Sport Łączy v2/One-Shots
FanfictionJak widać nie wytrzymałam bez pisania długo, będą się czasem pojawiać myślę. One shoty z sportowcami. Wszyscy, kogo sobie nie zażyczycie, skoczkowie, siatkarze, piłkarze, szczypiorniści, lekkoatleci, tenisiści i wielu innych. Pojawią się smoki!!!