Stoch

144 4 0
                                    

Kolejna nieprzespana noc w twoim wykonaniu z jednego powód, nie dawałeś sobie rady z tym wszystkim co działo się w ciągu ostatniego tygodnia. Któryś dzień z kolei płakałeś w poduszkę wylewając swoje żale, nie mając się nawet do kogo przytulić. Zerwanie z chłopakiem, nieudolny pressezon, śmierć jedynej osoby z która mogłeś posiedzieć i pogadać to zdecydowanie za dużo jak na twoją piętnastoletnią głowę. Przez twój umysł przetoczyła się  piosenka śpiewana przez twojego ukochanego wujka za każdym razem gdy nie umiałeś spać, kiedyś nie rozumiałeś sensu tych słów, teraz płakałeś z każdym wersem który cicho śpiewałeś.

Would you know my name if I saw you in Heaven?
Would it be the same if I saw you in Heaven?
I must be strong and carry on,
'Cause I know I don't belong here in Heaven.

Would you hold my hand if I saw you in Heaven?
Would you help me stand if I saw you in Heaven
I'll find my way through night and day,
'Cause I know I just can't stay here in Heaven.

Time can bring you down; time can bend your knees.
Time can break your heart, have you begging please, begging please.

Beyond the door there's peace I'm sure, And I know there'll be no more tears in Heaven.

Would you know my name if I saw you in Heaven?
Would it be the same if I saw you in Heaven?
I must be strong and carry on, 'Cause I know I don't belong here in Heaven.

Cichy szloch rozniósł się po twoim pokoju, nie mogłeś uwierzyć że nie ma go z tobą, mial tyle rzeczy do przeżycia.

- Wierzę że kiedyś spotkamy się w niebie - szepnąłeś i położyłeś się ponownie na łóżku.

******

🙂

Sport Łączy v2/One-ShotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz