Kurgu Wattpad üzerinde yazdığım ilk kurgu değil. Daha önce bir taslak hâlinde bilgisayarımda tuttuğum ve aşkın daha yoğunlukta olduğu bir kurgumdu. Bu platformda bulunmasını istedim ve bu yüzden düzenleyerek, üstüne bir şeyler ekleyerek paylaştım. Bahsettiğim gibi aşkın daha ön planda olduğu ve ilk bölümden de anlayacağınız gibi bir ilk 'görüşte aşk' durumu söz konusu olduğu için aralarındaki ilişkiyi hızlı yaşıyorlarmış gibi bir yanlış anlaşılma istemiyorum. Okumaktan keyif almanız dileğiyle öpüldünüz 👋😘
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum 🌺
Jeongguk....
Aşkın hiçbir zaman bir kalıba sokulmasını doğru bulmazdım . Aşkın bir dine, bir dile, bir cinsiyete veya bir düzene ihtiyacı yoktu . Aşk dağınıktı . Aşkı gerçek anlamdaki yaşamayı çok istiyordum . Birkaç ilişkim olmuştu ama hiçbir zaman onların bana gösterdiği ilgiyi ve sevgiyi ben onlara gösterememiştim .
Arkadaşımın yeni açtığı iş yerine yakın bir kafeteryaya doğru adımlarken bunları düşünüp aklımı rahat bırakmamıştım .
"Gguk yine daldın " Wendy kısa sarı saçlarını elleriyle düzeltip yanıma gelmişti . Omuzlarımı silkip yürümeye devam etmiştim . Yanıma gelip koluma girmişti .
Dahyun ve Jackson ise hemen arkamızda bir şeyler konuşup geliyorlardı .
Birlikte Wendy'nin bahsettiği Kafeteryaya girmiştik. Fazlasıyla lüks bir yere benziyordu . Kahverengi duvarlar ve duvarlara asılı birçok yazarın resimleri çok hoş görünüyordu . Yarım gri önlükler giyen çalışanlar oradan oraya koşuşturuyordu. Fazla işlek bir yerdi.
Cam kenarına yakın bir masaya oturmuş mekanı izlemiştim. Dahyun ve Jackson karşımıza ben ve Wendy ise yan yana oturmuştuk .
"Hoşgeldiniz efendim . Ne arzu edersiniz ?" sesin sahibi olan çalışana bakışlarımı çevirdiğimde ise dünyam bir anlığına büyük bir depreme ev sahipliği yapmıştı.
Tanrım ....
Sarı saçları bukleler hâlinde yüzüne düşüyordu. Biçimli bir yüzü vardı . Dudakları kalın ve kırmızıydı . Koyu yeşil bol bir gömlek giymişti ve birkaç düğmesini açık bırakmıştı . Çilek şekilli kolyeler takmıştı . Aynı şekillerden küpeleri de vardı. Giydiği siyah pantolonu az da olsa saklayan gri önlüğü ve ayağına geçirdiği topuklu postalları ile harika görünüyordu .
Tanrım gülüşü ....
Dahyun ve Jackson istedikleri şeyleri anlatırken o da elindeki deftere bir şeyler yazıp kalemi dişlerinin arasına alıyordu. Yüzüne hediye edilmiş güzel gülümsemesi bir saniyeliğine bile silinmiyordu.
Onu öylece izlemekten asla sıkılmazdım . Tanrı şahit ölene kadar yapmak istediğim belki de tek şey şu andan itibaren buydu .
"Bayım ?"
Wendy koluma vurunca girdiğim transtan çıkmıştım . Bana sesleniyordu ama ben onu izlerken dalıp gittiğim için duymamıştım .
"Gguk, beyefendi seni bekliyor . İstediklerini söyle de daha fazla beklemesin . " Dahyun durumu anlamıştı bıyık altından gülerek söylediği şeyler utanmama sebep olmuştu .
"Ah! Şey ! Üzgünüm dalmışım " elimi enseme atıp mahçup bir şekilde söylediğim şeyin farkında bile değildim . Resmen seni izliyordum demiştim .
Aptal Jeon !
"Sorun değil Bayım " söylediği cümlenin ardına öyle bir gülüş bırakmıştı ki ! Her zerremin, o gülüşle birlikte kadeh kaldırdığına anbean şahitlik etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CARMEN - taekook
FanfictionJeongguk gittiği bir kafede garson olarak çalışan Taehyung'a aşık olur. {TAMAMLANDI}