Oy ve yorumlarınızı bekliyorum, keyifli okumalar ❤️
Taehyung...
25 yıllık hayatımı her zaman bir kum saatine benzetmiştim. Yaşamım oradaki kumdu ve giderek azalıyor , beni bu dünyadan biraz daha siliyordu. Sona ulaştığımı hissediyordum . Biraz daha diyordum . Biraz daha bekle sonra gözlerini kapatacak ve ulaşmak istediğin yere ulaşacaksın. Ama bugün bir şey fark etmiştim ; benim artık ulaşmak istediğim tek yer bir bedenin kollarıydı .
Jeongguk kum saatini ters çevirmiş ve biraz daha yer yüzünde kalmamı sağlamıştı . Bugün belki de yaşadığım en güzel gündü.
Beni o kadar mutlu etmişti ki ayaklarım yere basmıyor gibiydi . İlk defa bu denli huzur doluydum .
Uzun süreli sarılmamızdan sonra biraz daha benimle ilgilenip gitmesi gerektiğini söylemişti. Ardından kafeye gelen balon ve çiçeklerle iyice mest olmuştum. Bir çocukmuşum gibi davranıyordu ama bu çok hoşuma gidiyordu . İçimdeki çocuk yıllar sonra ilk kez tatmin ediliyordu.
"Gün boyunca böyle sırıtacak mısın ?" Momo adımlarını biraz yavaşlatıp bana dönmüştü. Omuz silkmiştim .
Kafeden ayrıldıktan sonra eve gitmiş ve bana gönderdiği her şeyi bırakmıştım . Momo taşırken biraz söylense de canımı sıkmamıştı. Evden ayrıldıktan sonra her hafta gittiğimiz yetiştirme yurduna doğru adımlamıştık. Büyük bir yurd değildi . 20 çocuk vardı. Çocuğu olmayan bir çift yıllardır aldıkları büyük evde kimsesiz çocuklara devlet yardımıyla bakıyorlardı.
Çocukları çok severdim. O çift birkaç yıl önce Kafeteryaya gelmişti ve onlarla tanışmam böyle olmuştu. Çok sıcak ve iyilerdi. Her hafta onları ziyaret eder çocuklarla oynardım. Momo da çok sık olmasa da gelirdi. Çocukları pek sevmezdi. Eh! Çocukların da onu sevdiği söylenemezdi.
Kız çocuklarının saçlarını çekerdi , kızlarda onun saçına saldırırdı. Sürekli bir tartışma çıkardı. Gülmekten müdahale bile edemezdim.
"Çıkıyor musunuz ?" aniden sorduğu soruyla afallamıştım. Ona her şeyi anlatmıştım ama hiçbir şey söylememişti . Şimdi birden bunu söylemesi şaşırmama sebep olmuştu.
"Hayır , bunu da nereden çıkardın ?" Onu geçip yürümeye devam ettim.
"Off Vante her şeyi inkar etmenden nefret ediyorum. Öpmüş seni , sarılmışsınız. Ayrıca söyledikleri , bugün gönderdikleri ve senin bu şapşal hallerinden sonra arkadaş olduğunuzu düşünmem aptallık olur " sorularından kaçmıştım .
Arkamı dönüp ona dil çıkarmış ve hızlıca koşmuştum. Yurdun bahçe kapısını açmış ve içeri geçmiştim. O da arkamdan bana küfür ederek geliyordu. Yurdun etrafında dolaşıp , geniş bahçeye doğru adımlamıştım. Çocuklar çoğunlukla bahçede olurdu.
"Vante gelmiş " aralarından biri beni fark edip bağırınca diğerleri de koşarak yanıma gelmişti. Hepsine teker teker sarılmış ve öpmüştüm.
"Vante seni çok özledik ." Hepsi aynı şeyi söyleyince gülümsemiştim.
"Hey! Yüzüne ne yapıştırdın ?" aralarından biri yüzümdeki çizilen çileklere dokunmuş ve merakla bana bakmıştı.
"Bir şey yapıştırmadım tatlım. Arkadaşım çizdi . Güzel olmuş mu ?" gözleri kocaman açılıp gülmüştü.
"Vante , bunlar çok güzel olmuş" hepsi gelip dokunmaya çalışınca gıdıklanmıştım .
"Arkadaşın bizim yüzümüze çizer mi Vante ? " erkek çocuklardan biri heyecanla bana sorunca ne yapacağımı bilememiştim. O sırada Momo içeri girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CARMEN - taekook
FanficJeongguk gittiği bir kafede garson olarak çalışan Taehyung'a aşık olur. {TAMAMLANDI}