Oy ve yorumlarınızı bekliyorum keyifli okumalar ❤️Taehyung...
Bazen her şeyin üst üste gelmesini Tanrı tarafından bir uyarı olarak kabul ederdim . Yaptığım şeylerde daha dikkatli olurdum . Kendime ve çevreme çeki düzen vermek isterdim . Onu rahatsız eden bir şey olduğu için zorlanmamı ve onu hatırlamamı istiyordu . Dinim hiçbir zaman benim için hayatı bir öneme sahip olmamış ve kutsal sayabileceğim bir mertebede olmamıştı . Ama Tanrı farklıydı benim için .
Eskiden onun bana düşman olduğunu düşünürdüm . Beni sevmediğini söylerdim . Çünkü çocuk olmama rağmen bana zarar verecek şeyler önüme koyuyordu . Daha sonra Jeongguk hayatıma girince aslında Tanrının beni bunun için beklettiğine inandım . Jeongguk'dan sonra Tanrı ile aramı iyi tuttum diyebilirim . Onu benden almasın diye yapıyordum bunu elbette .
O da çok iyi biliyordu .
Ama artık her şeyin bir anda üstüme gelmesini bir imtihan olarak görüyordum . Çünkü Jeongguk'un teyzesinin kafamı patlatırcasına konuşmasının başka bir anlamı yoktu.
Bu evde geçirdiğim bir haftanın ardından Busan'dan teyzesi gelmişti. Geleli birkaç saat olmuştu ve bu süre boyunca konuştuğu tek şey bizdik. Hatta Jeongguk'un söylediğine göre bizim için kalkıp gelmişti.
"İkiniz de erkeksiniz nasıl olacak ? Tuhaf yani!"
Garson oluşumdan kuzey'den gelmeme kadar her şeyi eleştirmişti. Şimdi ise eşcinsel oluşumu garip bulduğunu söylüyordu . Konuştuğu hiçbir şeye kulak asmak istememiştim çünkü Jeongguk öncesinde bana teyzesinin patavatsız olduğunu söylemişti. Ama bu yinede canımı sıkmama engel olamıyordu.
"Ortada tuhaf olan bir şey yok Minjie . Rahat bırak artık çocukları ." Bayan Jeon uyarır bir şekilde kız kardeşine söylediği şeylerden sonra bana dönmüş ve mahçup bir şekilde bakmıştı. Herkes kendini fazlasıyla mahçup hissediyordu. Aynı zamanda fazlasıyla bıkmış...
"Jeongguk eskiden bir erkeğe sevgilim demişti. Şaka yaptığını düşünmüştüm. Nereden bilebilirdim ki eşcinsel olduğunu. Sonradan hep kız arkadaşları olmuştu. Şaşırmam normal yani !" Teyzesi kendini bir şekilde haklı çıkarmaya çalışırken benim takıldığım bir nokta olmuştu.
Jeongguk'un hayatına benden önce çok kişi girmişti.
Bunu garipsemiyordum elbette. Hayatına geçmişte birilerinin olması çok normaldi ama içimde adını koyamadığım garip bir his belirmişti. Tam olarak kıskançlık değildi. Onun bir tebessümü bile çok kıymetliydi benim için ve başkasının buna şahitlik etmiş olması kendime öfke duymama sebep oluyordu.
Daha önce onun tarafınca neredeydim? Onu nasıl fark etmemiştim ? Belki de çok sık karşılaşmıştık ama birbirimizi fark etmemiştik. Bu çok olağandı ama öfkeliydim işte.
"Kıskandın mı yoksa?" Teyzesinin bana seslenmesiyle bakışlarımı daldığım surattan çekmiş ve ona dönmüştüm. Düşünceler ile boğuşurken nasıl bir surat ifadesine büründüğümü çok iyi biliyordum. Tekrar sevgilime döndüğümde beni çözmeye çalışır gibi bakıyordu. Bir şeyler söylemek bile istemiyordum . Öyle ki içeriden gelen ses cevabımı onlara unutturmuştu .
"Merhaba " içeri giren beden herkesi muhattap alarak söylediği şeyle evdekilerin suratı bir kez daha düşmüştü. Bakışları bana döndüğünde ise samimiyetsiz bir gülüş peydah olmuştu suratına.
"Oh! Taehyung tekrar karşılaşmak ne hoş ." bana doğru adımlamıştı. " Sende mi tanıyorsun? Bir tek ben kalmışım demek ki !" Jeongguk'un teyzesi yapmacık bir hüzün sergilerken Wangyhu hâlâ bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CARMEN - taekook
FanfictionJeongguk gittiği bir kafede garson olarak çalışan Taehyung'a aşık olur. {TAMAMLANDI}