awkward meet

3.3K 310 520
                                    


Jungkook....

Akşam üzeriydi . Şirkette hâlâ kafa patlatırken aynı zamanda bir an önce adını bile bilmediğim esmerin yanına gitmek istiyordum . Sanki tüm evren bunu bekliyormuş gibi bugün bir türlü bitmek bilmiyordu. Her yerden başka bir şey çıkıyor ve beni bu saate kadar şirkette tutuyordu .

"Bu kadar yeterli jeongguk git biraz dinlen. " babamın sözleriyle kapanmak üzere olan gözlerim hemen açılmıştı . Deyim yerindeyse koşa koşa şirketten çıkmıştım . Evime geldiğimde ise anneme görünmeden hemen yukarı çıkmıştım.

Hızlıca bir duş almıştım . Kot ve dizleri yırtık bir pantolon giymiştim. Üstüne siyah bir tişört geçirmiştim . Tam o anda odaya annem girmişti.

"Gguk ne zaman geldin bebeğim ?" Annemi omuzlarından tutup odaya çekmiştim .

"Anne böyle iyi mi ? Pantolon kötü mü durdu . Tişört sade değil, değil mi?"

Annem anlamaz bir şekilde bana bakarken bende kendimi izliyordum aynadan .

"Hayır gayet iyi görünüyorsun " gülümseyip yanağını öpmüştüm .

Hızlıca banyoya girip saçlarıma çeki düzen vermiştim. Çok uzunlardı ama böyle seviyordum .

"Bir yere mi gideceksin . Yoksa bir randevun mu var ? " annem gittiğim her yere benimle girip sorularını eksik etmiyordu.

"Onun gibi bir şey" göz kırpıp gülmüştüm .

"Sende bir şeyler var oğlum . Birkaç gündür eve ağzın kulaklarında geliyorsun. Sürekli kendi kendine gülüyorsun. Hayatında biri mi var yoksa ?"

"Anne aşık oldum galiba"

Annem şok olmuş bir şekilde bana bakmıştı . Şaşkınlığı aşık olmamdı. Daha önce birkaç ilişkim olmuştu ama aşık olmamıştım ve şimdi bunu böyle kolayca söylemek anneme inanılmaz geliyordu .

"Gerçekten mi? Kime peki ? Ahh Gguk bunu bana nasıl anlatamazsın?"

Heyecanlı ve meraklı hâline gülmüştüm. İyice özenip son bir kez aynadan kendime bakmıştım .

"Çok yeni , sonra anlatırım gitmem gerek" annemin yanağını öpüp evden çıkmıştım . Kafeye doğru sürmeye başlamıştım .

****

Kafeteryaya geleli yarım saat oluyordu ama hâlâ Esmer'i görememiştim . Kafede çalışan kısa siyah saçlı kız yanıma gelmiş ve gıcık bir şekilde gülerek bana bakmıştı.

"Ne istersiniz efendim?"

"Neden sürekli sen geliyorsun? Amacım çok belli değil mi? Arkadaşın nerede ? Tanrı aşkına neden önüme taş koyuyorsun?"

Gülmüştü . Defteri önlüğün cebine atmış ve konuşmaya devam etmişti.

"Arkada işi var. Gelmez o bekleme sen "

"Ne işi varmış ? Hem sen gidip yapsan o buraya gelse ?"

"Bana ters yapma ! İstersem sabaha kadar orada tutarım. "

Gözlerimi kısıp yanına gitmiştim. Cidden bu kız çok gıcıktı.

"Sen yaptın değil mi ? Onu arkada tuttuyorsun . Bana gel dedi . Şimdi kendi isteğiyle bunu yapmaz "

"Gün boyunca seni bekledi. Gelmeyeceğini anlayınca arkaya geçti . Geldiğinden haberi yok . Söylemedim çünkü " sinsice gülmüştü.

"Hey! Gelecektim ama şirkette işlerim bitmedi . Gidip geldiğimi söyle hemen !"

CARMEN - taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin