Desire

1.9K 168 128
                                    

Medyadaki şarkı ilk çıktığı zamanlar videodaki kadınlara özenip bende kamera karşısında soyunup dans ederdim... Şarkıyı dinlediğim her an aklıma geliyor. Kötü değillerdi ama şuan asla böyle bir şey yapamam whqjajsj

Günün itirafını da bıraktığıma göre keyifli okumalar dileyip kaçıyorum ❤️

Taehyung...

Hayatım bir süredir yolunda gibiydi. Yaşadığım şeyler kötülükten arınmış bir şekilde önüme koyuluyordu . Yakınımda bir yerde kötülük yaşansa dahi ucu bana değmiyordu.  Jeongguk buna izin vermiyordu.  Benim açımdan her şey çok iyi olsa da aynısı onun için geçerli olamıyordu.

Bir süredir özellikle onun yaptığı tüm sevkiyatlar sekteye uğruyordu. Sürekli olarak kontrol etmesini gerekiyordu ve bu titiz çaba nedeniyle fazlasıyla yoruluyordu. Öyle ki onunla uyuduğumuz yatak dışında bir araya gelmek bile zorlaşmıştı. Bana yansıtmıyordu ama Hong ile ilgili olduğunu az çok tahmin ediyordum.  Yinede emin olmadan konusunu açmak ve canını sıkmak istememiştim. 

"Hadi şuraya da bakalım ."

Onun az uğradığı ve teyzesinin olduğu bir evden uzaklaşmak için yaptığım tek şey ise  Jiyeon ile çıkmak olmuştu. Jeongguk'un olmadığı her an bir yandan teyzesi diğer yandan Wangyhu ile fazlasıyla bıkmış hissediyordum. Jiyeon'un peşinde mağaza mağaza dolaşmak bile şuan için bir sorun teşkil etmiyordu. 

Alışveriş yapmayı severdim ama jiyeon ile alışveriş yapmak bambaşka bir seviyeydi.  Asla yorulmak bilmiyordu ve saatlerdir onlarca mağaza gezmişti.  Girdiğimiz ilk magazada ihtiyacım olan şeyleri almıştım ama o asla tatmin olmuyordu.  Ayrıca her kasaya gelişimizde benden önce davranıp kart uzatan korumaya iyice sinir oluyordum.

Bunun Jeongguk'un işi olduğunu tahmin etmek zor değildi.  Çünkü Jiyeon da başta bizimle bir koruma geldiği için şaşırmıştı.  Sonrası beklediğim gibi olmuştu.  Ödemeyi yapmak istediğim her an buna izin vermeyen korumanın Jeongguk'un böyle istediğini söylemişti. 

Beni düşünmesi elbette hoşuma gidiyordu ama zaten haftalardır evinde kalıyordum . Üstüne üstlük parasını harcamak içimi hiç rahat ettirmiyordu. Bu yüzden alışveriş yapmayı bırakıp yalnızca Jiyeon'un peşinden koşuşturmuştum.  Aldıklarımı da bir şekilde ona ödemem gerekiyordu.

"Bu nasıl sence ." Jiyeon'un eline alıp gösterdiği elbiseye bir göz atmış ardından olumsuz anlamda kafa sallamıştım. Askıları karıştırmaya devam ederken yanına yaklaşan kadınla birle durmuştu.  Ardından sarılıp sohbet etmeye başlamışlardı. 

Yine bir arkadaşıydı sanırım.  Kıyafetlere bakma bahanesiyle onlardan biraz uzaklaşmıştım. İlerleyip kabinler tarafına gelmiştim. Aynalardan birinin karşısına geçip pantolonumu çekiştirmiştim. Kendimi inceleyerek geçirdiğim birkaç dakikanın ardından arkadaşının gitmiş olduğunu düşünüp bıraktığım yere doğru ilerlemiştim .

"Gerçekten inanamıyorum.  Erkek arkadaşı mı?" duyduğum şeyle olduğum yerde kalmıştım.  "Evet, çok güzel değil mi?" Jiyeon'un coşkulu sesinin aksine kulağıma dolan yabancı ve itici ses sanırım yanındaki kıza aitti.  Hemen önümdeki bölümde duruyorlardı.  Onları dinlediğimi düşünmemeleri için bir şeylerle uğraşıyormuş gibi yapmıştım. 

"Yani evet güzel ama Jeongguk daha seksi şeylerden hoşlanmaz mıydı ?" Jiyeon gülmüştü. " Bu öncekiler gibi değil Hannah . Jeongguk ona aşık . Ayrıca Taehyung ile yarışır güzelliğe ve seksiliğe sahip başka bir varlığın olduğunu düşünmüyorum."

Jiyeon'un söyledikleri her ne kadar hoşuma gitse de adının Hannah olduğunu öğrendiğim kızın söyledikleri bir bir o kadar canımı sıkmıştı. Her zaman görünüşümün büyük bir etkileyiciliği olduğunu düşünmüştüm.  Üstümdeki ilgiden ne kadar nefret etsem de aynaya baktığımda bazı gerçekleri görebiliyordum.

CARMEN - taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin