Oy ve yorumlarınızı bekliyorum,iyi okumalar ❤️
Taehyung....
Yorucu bir günün ardından iş arkadaşımla birer tabure kapmış ve kahve içiyorduk . Bugün fazlasıyla yorucu ve değişik bir gündü . Momo kollarını ovarken bende bacaklarıma masaj yapıyordum .
"Heechul bu gece sabaha kadar masaj yapmalı . Evet ,evet sırf bu yüzden çağıracağım " Momo oflayıp söylediği şeyle gülmüştüm. Mızmızdı. Sürekli ilgi bekleyen ve görmediginde ise anı size zehir eden biriydi.
Eh ! Bende ondan farksız sayılmazdım.
"Nasıl bir masaj ?" Kaşlarımı sıklıkla kaldırıp indirdim ve ona baktım. Biraz takılmak fena olmazdı . Heechul üzerinden espiri yapmamdan nefret ederdi. Bende daha fazla üstüne gidiyordum . Sinirlenmesi hoşuma gidiyordu .
"Sen bizi düşünmeyi bir kenara bırak da mavi gömlekli ile neler oldu onu anlat " bende bu konuyu ne zaman açacak diye bekliyordum . Gün boyu imalarda bulunmuştu . Garip bir şekilde utanmıştım söylediği şeyle .
Ve benim utanmam da onun hoşuna gidiyordu.
"Anlamadım ?" boğazımı temizlemiştim . Tanrım şimdi malzeme olduk iyi mi ?
"Hadi ama Vante beni mi yemlemeye çalışıyorsun ? Bugün buraya gelen tavşan dişli, mavi gömlek giymiş, aşırı yakışıklı ve kaslı çocuktan gözlerini alamadın " tek kaşını kaldırmıştı . En ufak detayına kadar sıralamış ve bana kaçış yolu bırakmamıştı.
Bu da demek oluyordu ki "sorgu zamanı "
Oturduğum tabureden kalkmış ve kahve bardağımı yıkamaya başlamıştım . Zaman kazanmaya çalışıyordum da diyebiliriz Umursamaz görünmem gerekiyordu yoksa kabak tadı verene kadar üstelerdi.
"Ben değil o gözlerini benden alamadı " kalçamı tezgâha yaslamış ve ona bakıp şımarıkça gülümsemiştim .
"Her zamanki gibi" söylediklerimin üzerine Momo gülmüş ve kahvesini tezgâha bırakmıştı .
"Evet haklısın her zamanki gibi biri gözlerini senden alamadı ama bu sefer sende pas verdin Vante . Kabul et. "
Gülmüştüm . Yalan değildi . Bir omzumu oynatıp kaşlarımı kaldırıp şımarık ifademi bozmamıştım .
"Yalan yok şaşkın suratı güzeldi ama herkes gibi kıçımın derdinde Momo . Ağına düşecek kadar aptal değilim " bugün gelen adam gerçekten çok yakışıklı ve tatlı birine benziyordu ama kafamda soru işaretleri vardı ve hem ilk kez gördüğüm birinin kollarına atlayamazdım.
"Bunu da nereden çıkardın . Seni etkileyici kılan tek şey kıçın mı ?" Momo tek kaşını kaldırıp sesini biraz yükseltmişti. Kendimi yermem onu sinir ederdi . Bu yüzden hep kavga ederdik .
Bu konuda haksız sayılmazdım. Daha önce hayatıma girmiş veya bana ilgi göstermiş olan herkes sadece tensel bir arzu peşindeydi.
"Kesinlikle öyle . Vante çok güzelsin bebeğim ama kıçın için adam öldürebilirim ."
Sürekli gelen sarhoş müşterilerimizden biri sızıp kaldığı yerden kalkmış ve bunu söylemişti . Göz devirmiştim.
"Siktir git buradan oruspu çocuğu"
"Küfür edişin o kadar tahrik edici ki ! Tüm semti peşinde koşturan bir sürtük olmana şaşırmıyorum" sendeleyerek bana doğru gelmeye başlamıştı ama çok içtiği için dengesini kaybedip düşmüştü.
Aptal herif !!
"Ben sürtük değilim . Ayrıca tüm işlevlerinin siklerinde toplandığı hiçbir oruspu çocuğuyla yatmadım. Bu olmayacak . Gördüğünüzde ağzınızın akan suyu mekânı Pasifik Okyanusu'na çeviriyor . Sahip olmamanız ne acı " histerik bir gülüş atmış ve önüme dönmüştüm . Momo ise bizi sessizce izliyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CARMEN - taekook
FanfictionJeongguk gittiği bir kafede garson olarak çalışan Taehyung'a aşık olur. {TAMAMLANDI}