Oy ve yorumlarınızı bekliyorum keyifli okumalar ❤️
Taehyung....
İyi veya kötü anlar yaşamanız önemli değil. Nefes almayı sürdürdüğünüz bir yerden ayrılmak zor oluyordu. Benim gibi yaralarıyla yaşamaya alışmış biri için onlardan kopmak bu ölüm gibi bir şeydi ama neyseki yanımdaki beden beni bu ölümden geri çevirmiyordu. Bana öl diyordu. Öl ki seni yeniden doğmuş gibi yapabileyim.
Onun elini tutup çıkmış ve evine gelmiştik. Kapıda öylece duruyorduk . Ev demem bir tık haksızlık olurdu . Koca bir malikane , geniş ön bahçe, bahçedeki lüks arabalar ve kapıda bekleyen birkaç güvenlik görevlisi ile görkemini bağırıyordu adeta .
Çıkmadan önce yanıma aldığım birkaç parça kıyafetimin olduğu bavulu alıp yanıma gelen Jeongguk gülümsemişti. "Hadi güzelim " tekrar ellerimizi birleştirmiş ve kapıda bekleyen hizmetliye doğru yürütmüştü bizi.
"Hoşgeldiniz Bay Jeon" gülümseyip önümüzde eğilen kız bana da kafa selamı vermiş ve tekrar eğilmişti. Jeongguk ise kızın omzuna elini koymuş ve ona doğru eğilmişti. Orta boylu ve güleç bir kızdı.
"Herkes uyudu mu ?" Jeongguk'un sorduğu soruyla birlikte kız kafa sallamış ve " Anneniz dışında herkes odalarına çekildi. Anneniz ise mutfaktaydı. Çağırmamı ister misiniz?" Kızın sıraladığı cümlelerle birlikte Jeongguk yere koyduğu bavulumu tekrar eline almış ve içeri yürütmüştü bizi .
"Gerek yok canım ,sen uyu istersen geç oldu zaten ." çalışanı ile bu şekilde samimi konuşması hoşuma gitmişti. Kibir yoktu içinde. Kız gülümseyerek gitmişti.
Evin girişinde iki merdiven uzanıyordu. Loş ışıklardan dolayı tam seçemiyordum ama sanırım altın sarısı ve beyaz renklerinin ağırlığını taşıyan bir evdi. Yukarıda birleşip bir daire halini alan merdivenlerden çıkmaya başlamıştık. Onlarca odayı geçiyor ve uzun koridorları yürüyorduk.
Bu ev gerçekten çok büyüktü.
Nihayet bir odanın kapısını açıp içeri girmişti. Beraberinde bende girmiştim. Siyah rengin hakim olduğu odaya mor eşlik ediyordu. Odası evimin iki katı kadar büyüktü. Yatağı en uç kısmda yer edinmişken L koltukları ve geniş televizyonu geri kalanı tamamlıyordu . Sağ taraftaki köşede bir kapı boşluğu vardı ve hemen önünde bir kitaplık bulunuyordu. Ayrıca gitarı , tuvali ve daha birçok alanı kaplayan figür vardı.
Jeongguk odaya girdiğimiz gibi köşedeki aralığa doğru gitmişti . Bende ardından gitmiştim. Giysi odası olduğunu anladığım odaya geçiş için yapılan aralıkta durmuş ve onu izlemiştim. Islak kazağını çıkartmış ve yeni bir kazak giymişti. Vücudu gerçekten çok güzeldi. Öyle ki pantolonunu çıkartıp yenisini giyerken bile gözlerimi ondan çekmemiştim. Yabancısı olduğum bu evde varlığımın tanıştığı tek bedenden alamıyordum gözlerimi.
"Bebeğim ?" saçlarına ellerini gelişigüzel geçirmiş ve bana dönmüştü. "Üzerini değiştir ve beni bekle tamam mı annemle konuşup geleceğim hemen." kafa sallayışımla odadan çıkmıştı. Gidip bavulumu almış ve üstümdekileri çıkarıp daha rahat bir şeyler giymiştim. Tam giysi odasından çıkmak üzereyken gözüme dolabından birkaç kıyafet çarpmıştı. Birazdan babasının yanına gideceğini biliyordum. Bu yüzden onun kokusuyla uyumak rahat hissettirir diye düşünmüş ve onun tişörtlerinden birini üzerime geçirip kazağımı çıkarıp atmıştım. Ev yeterince sıcaktı zaten. Kazağımla uyursam havale geçirebilirdim.
Etrafı izleyerek öldürdüğüm birkaç dakikanın ardından Jeongguk gelmişti. Geldiği gibi yüzümü avuçlayıp bir öpücük bırakmıştı. Bunu yapmayı seviyordu sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CARMEN - taekook
FanfictionJeongguk gittiği bir kafede garson olarak çalışan Taehyung'a aşık olur. {TAMAMLANDI}