Bölümü atmıştım ama sanırım bir sorun çıktı. Attığım bölüm silinmiş, şimdi baştan atıyorum beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın
Bu bölüm Bulut ve Batu oldu sonra ki bölüm Berk ve Cemre olacak.
...
"Hiç açmasaydın Batu. Ağaç oldum resmen."
"Duymadım diyorum, ne mızmızlandın bee."
Tamamen yalandı. 15 dakikadır heyecandan kâl gelmişti ve açamamıştım kapıyı. Ama bunu onun bilmesine gerek yok. Ehe.
Ayakkabılarını çıkarıp kollarını açarak kocaman sırıttı.
"Gel bakayım babanın gıllı gollarına yavrum."Iyy Berke mi özeniyorsun lan. Ben hiç sevmem öyle şeyleri he."
Desemde kollarının arasına girip bedenine sımsıkı sarıldım.
Burnunu saçlarımda gezdirerek sıkı bir öpücük kondurdu.
"Cemre kadar saf olamazsın Batu. Yılansın sen."Kaşlarımı çatarak geri çekildim.
"Allah allah."Sırıtarak oturma odasına doğru yürümeye başladı.
"Bir kere ben seni kucağımda taşıyamam.""A-a o neden o?"
Şaşkınlıkla peşinden giderek kolunu tuttum. Koltuğa oturup belimden tutarak bacaklarına yerleştirdi. Heyecanla kollarımı boynuna doladım.
"Kocamansın. Nasıl taşıyayım."
Ciddi ciddi konuşunca ensesine denk gelen elimi kaldırıp saçlarını çektim.
"Şişko değilim ben lan!"
"Zaten şişko demedim sana yavrum. Senin kemiklerin iri."
"O kemikler sana girsin şerefsiz."
Kollarımı çekip üzerinden kalkmaya yeltenince bedenime sıkıca sarıldı.
"Şaka yapıyorum yaa. Kaslısın sen.""Öyle bi fantazi yapsak Cemre sen olursun bu arada."
Şuan neden Cemreyi kötülüyormuş gibi olduk bilmiyorum. Neyse seviyom seni cemre.
"Bu nasıl bir sohbet amına koyayım. Ne zaman öpeceksin beni."
Gülerek dudaklarına uzandım. Küçük bir öpücük kondurup geri çekildiğimde kaşlarını çattı.
"Daha çok.."Yüzünü yüzümden uzaklaştırmadan konuştuğu için tüm nefesini dudaklarımda hissetmiştim.
Gelen hazla sertçe dudaklarına kapandım.
Kollarını sıkıca bedenime dolayıp dudaklarımı emmeye başladı.Kucağına iyice yerleşip öpücüğü derinleştirdim. Üst dudağını sıkıca emip dilimi ağzının içine yolladım.
Kollarını belime sarıp bedenimi kendine bastırdığında kalçamın altında hafif sertleşmeye başlamış aleti hissedebiliyordum.
Alt dudağıma dişlerini geçirerek öptü ve geri çekildi. Koyulaşmış gözleri gözlerimin içine bakmaya başlayınca gülümsedim.
"Batu, ben çok azdım."
Hafifçe gülüp dudaklarımı boynuna bastırdım.
"Ee?""Ee ne amına koyayım. Seri sevişsek mi?"
Göz devirerek dudaklarımı uzaklaştırdım ve kollarımı birbirine doladım. Seri sevişsek mi ne ya!
"Biraz daha romantik olsana ya. Seri diyor birde gerizekalı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut▪︎BoyxBoy
Teen Fiction[TAMAMLANDI] İstediğiniz bir şeyi kırk kere tekrar ederseniz gerçekleşir diyorlar. Sanırım bu bir tür büyü aga BoyxBoy