İi okumalar ❤
..."Cemre rahat dur da uyuyalım güzelce bebeğim."
"Uykum yok benim. Uyuma."
Berk bıkkınlıkla yanaklarını şişirdi. Otele gelmelerine 1 saat kalmıştı ve Cemre sayesinde bir kere bile uyuyamamıştı.
Ne zaman gözlerini kapasa çocuk hemen elleşmeye başlıyordu.
"Otele gidince direk uyuyacağım haberin olsun."
"Uyuruz uyuruz." Berk, Cemrenin sözlerine sırıttı.
"Uyuruz değil yavrum, uyurum."
Cemre kaşlarını çatıp elini saçlarına daldırdı ve karıştırdı.
"Ama benim de uykum var.""Uykun varsa şuan uyusana."
"Olmaaz."
Berk gülümseyerek gerçekten çocuk gibi davranan kedisine bakıp ani bir sevgi patlaması yaşayarak kollarını beline sardı.
Kedisi de aynı şekilde sarılmıştı hemen.
"Berk?"
"Efendim bebeğim?"
"Tahmin et ben yanımda ne getirdim."
Berk bir süre sarılırken düşündü. Cemre hafif kıkırdayınca gözleri kocaman açılmıştı. Hızla geri çekilip çocuğun yüzüne baktı.
"Hassiktir düşündüğüm şey mi?"
Çocuk sinsi sinsi gülüp dudaklarına baktı.
"Bilmem ne düşündün ki?""Cemre.."
Çocuk daha çok sırıttı ve tşörtünün yakasını hafifçe açtı.
"Al bak, kendin gör."Berk tedirginlikle içine bakınca gördüğü görüntüyle sözlerini sıkıca kapayıp alnını Cemrenin omzuna koydu. Ondan giyinmesini istediği, göğüsünün yan kısımlarını kavrayan fantazi kıyafetiydi giyindiği şey.
"Amacın beni yoldan çıkarmak, dimi sinsi kedi."
"Amacım beni daha çok sevmeni sağlamak."
Cemre, Berkin kulağına fısıldarken bir yandan da elini baldırında gezdirdi.
"Seni zaten çok seviyorum."
Çocuk alt dudağını dişleyip omzuna yaslı duran kafaya öpücük kondurdu.
"Daha çok sev o zaman."Berk güzel kokulu boyna küçük bir ısırık bıraktı ve geri çekildi.
"Otelde seni yiyip bitireceğim sinsi kedi."Cemre tam ağzını açmışken bir anda ön koltuklarında oturan Bulut arkasını döndü.
"Muhabbetinizi sikebilir miyim?"
Berk ortamın içine sıçan Buluta kaşlarını çatarak baktı ve sinirle konuştu.
"Zamansız açılan çeneni siktikten sonra olur."
Bulut gülünce Cemre göz devirdi. Birbirlerine gerçekten ısınamamışlardı.
"Birşey sormam lazım." Bulut bir anda ciddi tavra bürününce Berk kafasını sor der gibi salladı.
"Batu bana küstü, ne yapsam düzelir."
"Sik?" Bulut 'malsın' der gibi bakarken Cemre de bacağına vurdu.
"Başka ne yapacak amk. Kesin çözüm bu."
"Saçmalama olum ya!"
Berk omuz silkince zorla Cemreye baktı.
"Ne yaptın çocuğa gene ayı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut▪︎BoyxBoy
Teen Fiction[TAMAMLANDI] İstediğiniz bir şeyi kırk kere tekrar ederseniz gerçekleşir diyorlar. Sanırım bu bir tür büyü aga BoyxBoy