39

6.2K 352 136
                                    

İnstadan çok güzel bi kızla yazışmaya başlamıştık. Bende heyecanlandım aq tatlı kız falan diye, tam sohbet sarmışken bir anda karşılıklı nude atalım mı dedi...  Hayallerimi yıktın amk kızı.

Neyse sakinim devamk bu bölüm bağzılarınız çok happyli olcak mdmdmsmskd
...

Bulut

Batuyu çekiştire çekiştire getirdiğim, otel odamızın kapısını cebimdeki kartı çıkarıp açtım. Yanımda, gelene kadar bir an bile susmayan sevgilimi hırsla içeri ittim ve kapıyı kapatıp sırtını kapıya çarptım.

"Bulut! Bir dur artık amına koya-" konuşmasına izin vermeden dudaklarımı yumuşak dudaklarına bastırdım.

Kaç gündür ağzıma sıçtığı yetmiyormuş gibi bir de hâlâ konuşuyordu ya. Hatalı olduğumu biliyorum, gereksiz yere kıskandırmaya çalışmak bir bahane gibi gözükse de değildi.

Harbiden kıskanmasını istemiştim. Güzel giden bir ilişkide ne diye kıskanılmak istiyorsun mal mısın derseniz; evet amk malım.

Sanırım fazla sevgiden götüm kalktı ve aç gözlülük yaptım. Ama maalesef kabak, kalkan götümde patladı resmen.

Sonuç olarak, Batuyu zar zor güzel vakit geçirmek için getittirdiğim tatilde, bir kere bile elleşmemiştik ve neredeyse 3 gün olmuştu anasını satayım.

Sonunda Batuya dokunmanın etkisiyle kazık gibi olmuş erkekliğimi baldırına yaslayıp kollarımı beline sardım.
Alt dudağını ağzımın içine alıp emdim. Daha sonra üst dudağına da aynı işlemi uyguladım.

Hiç duraksamadan aynı tutkuyla karşılık veren dudakları boğukça inlememi sağladı. Her öpüştüğümüzde saçlarımı karıştıran ve çeken elleri çok iyi hissettiriyordu.
Bazen kendime ilk başlarda Batuya yaptığım saçmalıklar için ağır sövüyorum. Neden böyle bir güzellik varken insanların boktan görüşlerinden korkmuşum ki..

Bir anda saçlarımın içinde gezen elleri belimi buldu. Hızla kendine doğru çekip bu sefer o benim sırtımı kapıya yapıştırınca kocaman olmuş gözlerimle gözlerine baktım.

"Eğer affetmemi istiyorsan bir anlaşma yapacağız." Yüzünde ki sinsi gülümsemesi yutkunmamı sağlarken hafifçe kızardığımı hissettim.

İlk defa bu kadar baskın davranıyordu ve bu biraz tuhaf hissettirmişti.

Gözlerimi gözlerinden çekip çenesini izlemeye başladım.
"Ne anlaşması?"

Sırıttı ve dizini bacak arama sokup şişmiş erkekliğini bacağıma bastırarak kulağıma yaklaştı.
"Bu sefer üstte ben olacağım."

Duyduğum sözlerle gözlerim sonuna kadar açılmıştı. Nerden çıktı ki bir anda üstte olmak. Ne gerek var yani düzeni bozmaya.

Ellerimi omuzlarına koyup biraz uzaklaştırdım.
"Yavrum, ama hep üstte ben oluyorum."

"Tamam işte, bir kere de ben olmak istiyorum." İnatla konuşunca sıkıntılı bir nefes verdim.

Aslında sorun değildi de, çok acır mı acaba ya.

Ben kararsızlıkla ne yapacağımı düşünürken Batunun geri çekilmesiyle hızla kafamı kaldırıp yüzüne baktım.
Üzerini düzelttiğini görünce kaşlarım çatılmıştı.

"Ne yapıyorsun?" Gözlerini kaldırıp sinirli bir ifade takındı.

"Sahile geri dönüyorum." 

Ciddi ciddi beni itip kapıyı açınca kolunu yakaladım,sıkıca tutup içeri geri çektim ve kapıyı kapadım.
"Saçmalama Batu."

Tuttuğum kolumu hırsla itti.
"Ne saçmalama lan! Üstte olayım affedeceğim diyorum, sanki zor birşey gibi mal mal düşünüyorsun amına koyayım."

Bulut▪︎BoyxBoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin