10

10.2K 712 208
                                    

İyi okumalar
Oy atmayı unutmayın
...

"Günaydın, kanka."

Kaşlarımı çatarak, kolunun altına sevgilisini almış, yanıma oturan Buluta baktım.

"Günaydın."  Bankta biraz daha sağa kayarak kendimi onlardan uzaklaştırdım.

"Günaydın batuuş!" Tiksinen bir ifadeyle gözlerimi yılışık kıza çevirdim. Batuş ne amk.

"Günaydın." Elimin tersinde sırıtan Bulutun ağzına çakmamak için zor tutuyorum kendimi.

Bu sabah, hiç biriyle uğraşacak mecalim yok gerçekten. Sabah annemle saçma sapan bir adam için kavga etmiştik.

Benimle asla konuşmayan kadın, onu kullanan adamlar için bana bağırıyordu. Yani insana koyuyor bi yerden sonra.

İçimde ona karşı küçücük bile bir sevgi yok. Nefret de etmiyorum ama sanki aynı evin içinde yaşadığım bir yabancı gibi.
Birlikte aynı masaya oturup yemek bile yemiyorduk. Nasıl sevebilirim ki.

Düşüncelerimi, ne kadar umursamamaya da çalışsam içimde bir yerlere dokunuyordu. Nasıl bir anne çocuğunun onu sevmemesini sağlar.

Boşluğa dalmış, iç karatıcı düşüncelerimle boğuşurken gözümün önünde sallanan elle irkildim.
Vücudumu saran üzgünlük, o ikisine bakınca yerini tamamen sinire bırakırken
Saçma birşey yapmamak için ayağa kalktım. Cebime sıkıştırdığım telefonumu çıkarıp Ahu'ya onu sınıfta beklediğimle ilgili şeyler yazıp geri cebime koydum.

"Gidiyor musuun?" Kafamı gökyüzüne kaldırıp Allahtan sabır diledim.

Cevap vermeye tenezzül bile etmeden hızlı adımlarla sınıfıma gittim. Bu gün moralim eksi sıfırlarda. Koca bir depresyon çuvalıyım.

Sırama yerleşip kafamı kollarıma gömmüştüm ki yanıma birinin kendini fırlatmasıyla hızlıca geri kalktım.

Gözleri  ve minik burnu kıpkırmızı olmuş bir ahu görmeyi cidden beklemiyordum.

"Ahu! Noldu lan?" Konuşmamla yüzü yavaş yavaş buruşmaya başladı. Hızlıca kollarımı boynuna sarıp kafasını göğüsüme yasladım.

Dudaklarım büzülürken onu neyin böyle ağlattığını merak ediyordum.

"Şşt, ağlama artık çikolata şelalem. Ne oldu hadi söyle bakayım." Hıckırarak omuz silkince saç diplerini şevkatle okşadım.

"Biri bir şey mi yaptı yoksa?!  söyle ağzına sıçıyım."

Ojeli parmaklarıyla gözlerini ovuşturarak göğüsümden uzaklaştı. Dudaklarına küçük, buruk bir gülümseme yerleştirdi.

"Hoca gelir birazdan ayı. Sonra anlatırım." Kaşlarımı çatarak ayağa kalktım.

"Bu derse girmeyelim, gel hadi." Bir süre düşündükten sonra onaylar gibi kafa sallayıp ayaklandı.

Kolumu boynuna sararak kendime çektim. Başına minik bir buse kondurup geri çekildim.

"Hadi anlat." Kabarmış saçlarını kedi gibi koluma sürterek elini belime sardı.

"Oturalım da öyle anlatcam."

"Allahım sen bugün sabrımı mı sınıyosun yarabbim? Lan niye naz yapıyosun kızım!"

"Bak sinirlerim bozuk zaten, elimin tersindesin he. "

"Tamam be tamam." Kolumu biraz daha sıkılaştırıp adımlarımızı hızlandırdım.

Sonunda çardağa geldiğimizde usul usul oturdu. Ortamda sessizlik çoğalınca, daha fazla zorlamadan beklemeye başladım.

Bulut▪︎BoyxBoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin