33

6.8K 433 74
                                    

Heeerkese seloom. Arkadaşlar 11.sınıf bir insan olarak bir yandan dershane bir yandan da sınavlarla uğraşıyordum.

Şu sınav haftası sonunda geçti ama dershanede 1 haftalık bir kampa giriyorum. Yani yaklaşık 2 hafta sonra falan Cemre ve Berki konu alan hikayeyi yazmaya başlayacağım. Direk atmam bölümleri büyük ihtimalle. İlk önce taslakta biriktirip bu kitap gibi 3-4 gün arayla atarım.

Bu hikayeye ve bana destek verdiğiniz için çook teşekkür ederim. Berk ve Cemrenin hikayesiyle ilgili çok soru soran olduğu için söyleyeyim dedim.

Birde kitabın konusu sizce fitne fesatlık mı olsun yoksa normal mi? Başka farklı konular düşünürseniz de güzel olur. Klasik yazmak istemiyorum çünkü.
Lütfen fikirlerinizi belirtip yardımcı olun.

Yeter çok konuştum gidyom artık bb

İyi okumalar çukulatlaar ♡♡♡

...

"Yavrum sen mal mısın amına koyayım?"

"Sövme artık Bulut, sövme."

"Aşkım borç diyorun sana ya. Sonra vereceksin işte. Niye inat ediyorsun?"

"Aşkım diyen ağzını yerim, borç falan istemiyorum ben."

"Otele gidince yersin."

"Şimdi yicem, gel."

"Hayır diyorum Batu. Otelde yiyeceksin."

"Yemicem lan!"

"Yiceksin."

"Bok yerim."

"Ben bi bokum."

Bıkkınlıkla nefes verdim. Gerçekten dünyada ki en zor şey Buluta laf anlatmak olabilirdi.

Geldiğimden beri neredeyse full bu konuyu tartışıp durmuştuk. Resmen söylediğime pişman etmişti.

"Batu, gelmezsen harbi küsücem seninle."

"Küs, zaten öpüyosun küssen bile."

Kollarını hızla çiçek pozisyonuna sokarak kaşlarını çattı.

"Gerçek küsücem bu sefer."

"Ya bir geziye gelmek istemiyorum diye neden küsüyorsun?"

"Bence sen geziye değil benimle gelmek istemiyorsun. Borç vereceğim diyorum, sonuç hâla aynı."

Alınmış sesiyle konuşunca yatakta emekleyerek yanına ilerledim.
Kafasını başka tarafa çevirince hafif bir tebbesümle iyice dibine kadar girdim.

Kollarımı boynuna sarıp kendime çekecekken hızla geri çekildi ve uzaklaştı.

"Gel de öpeyim bir kere."

"Yok sana öpmek falan."

Yatağa iyice yatıp arkasını döndü.

Sırıtarak tekrar yanına gittim ve aynı onun gibi arkasına yatıp kollarımı beline doladım.
Dudaklarımı ensesine yapıştırıp derince öptüm.

İç çekip bana döndü.
"Gelecek misin?"

Kafamı aşağı yukarı salladım.
"Geleceğim ama borç bak. Tamam mı?"

Gözleri parlarken bir anda kollarımı tutup üstüme çıktı. Şaşkınlıkla gözlerine bakaraken yüzüme eğildi.

"Sonunda anasını satayım." Dedikten sonra dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

Bulut▪︎BoyxBoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin