30

8.4K 522 98
                                    

Medya Cemre

Arkadaşlar son bölümlerde oylar çok düştü beğenmediğinizden dolayı mı atmıyorsunuz? Saçma giden veya düzeltilmesi gereken bir kısım varsa belirtin.
...

"Lan, okul gezi düzenliyormuş duydunuz mu?"

Oğuz her zaman ki gibi kolunu sevgilisinin omzuna atarak heyecanla konuştu.
Az önce koridorda asılan afişi görmüştü ve 5 yıldızlı bir otele gidileceğini öğrenmişti.

"Ne gezisi?" Emir merakla sorunca bu sefer Ahu cevapladı.

"Otele gidecekmişiz. Hemde 5 yıldızı laan!"

"Oha kaç gün kalacağız?"

"Bilmiyoruz onu ama duyuru yaparlar herhalde."

Alp sırıtarak elini Emirin ensesine attı ve baş parmağıyla okşadı.
"Aynı odada kalırız dimi?"

Kumral çocuk ensesinde hisettiği parmaklarla hafifçe kızardı. Alp'in kendisine böyle davranmasını seviyordu.

"Herhalde gerizekalı." Kısık sesle mırıldanmasına rağmen Alp onu duymuştu ve bu kocaman gülümsemesine neden oldu.

Emirle aynı odada, hatta aynı yatakta yatmak onun için rüya gibiydi.

"Batu biz de gideriz dimi?" Ahu tereddütle sormuştu bu soruyu. 5 yıldızlı bir otele gideceklerdi ve fiyatın ucuz olmayacağını tahmin ediyordu.

"Bilmiyorum. Ben gelmem sanırım ama sen git."

Ahu omuzlarını düşürdü ama birşey diyemiyordu arkadaşına. Normal bir ailesi yoktu ve annesinin nasıl bir insan olduğu ortadaydı.

O kadınla muhatap olmak bile istemezken gidip para istemesi için zorlayamazdı Batuyu.

Batu ise o an biraz utandı ve gene böyle bir ebeveyne sahip olduğu için şansına sövdü.
Ne olurdu ona istediği zaman harçlık veren bir annesi olsa. Şimdi arkadaşları eğlenirken o evde oturmak zorunda kalacaktı.

Ne kadar belli etmemeye çalışsada içine öküz oturmuştu sanki.

"Ne demek 'ben gelmem sanırım'? Geleceksin."

Bulut kaşlarını çatarak konuşunca Ahu ikisine endişeyle baktı. Batuyu bu şekilde zorlamamalıydı.

"Bulut boş yere ısrar etmeye çalışma. Gelmek istemiyorum."

"Yavrum birlikte ilk tatilimiz olacak ve sen gelmek istemiyorsun."

Mavi gözlü çocuk küskünce kollarını birbirine doladı. Batuyla zaman geçirmeyi çok seviyordu ve onunla otele gidip tatil yapma fikrine bayılmıştı.

Gelemeyeceğim demesi hevesini kırmıştı resmen.

Batu elini ensesine atıp sıkıntıyla ovaladı.
"Bir daha ki geziye gelirim? Olur mu?"

Bulut çocuk gibi omuz silkti.
"Ben buna gitmek istiyorum."

Batu, hafifçe gülümseyerek koca bebeğine yaklaştı. Sınıf, tenefüs olmasına rağmen doluydu ve istediği gibi davranamıyordu.

Gene de morali bozulan sevgilisinin elini tuttu. Bulutun gözleri hemen ellerine kayınca sıranın altına çekti.

"Sana gitme demiyorum zaten. Ben gelmeyeceğim diyorum koca bebek."

Bulut elini tutan çocuğa derin derin baktı ve iç çekti. Hemen indirmişti yelkenleri suya.

Trip atmanın bir işe yaramayacağını fark edince çirkefleşme kararı aldı.

Bulut▪︎BoyxBoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin