Medya Ahu
İi okumalar
..."Bak bak çikolata şelalesi yapıcam. Eğil al bi fırt. Iğığığıı." Ahu dişlerinin arasından çikolatalı sütü 'çikolata şelalesi' yapar gibi akıttığında gülerek yüzümü buruşturdum.
"Sen ne pis bir kızsın lan." Yarım saattir ağzında çalkaladığı sütü yutup kısa saçlarını savurdu.
"Hıı beni ne doktorlar avukatlar istediydi de gitmedim. Bok." He he dermiş gibi kafamı salladım.
Bir anda Ahu'nun kazık gibi olan tırnaklarını derime geçirmesiyle inledim. Gözlerini kocaman kocaman açmış bir bana bir arkama bakıyordu.
"Derimi siktin Ahu! Bıraaak."
"Batu, ani hareketler yapma sakın."
"N-ne lan! Böcek mi var kızım. Iyy al şunu çabuk al şunu!"
Ahu iki elini yüzüne kapattı. Ağzının kenarlarını avuçlarıyla kaparken gözleri endişeyle bana baktı.
"Tam arkandaki sandalyeye oturdu." Hala anlamazken ben de onun gibi fısıldadım.
"Kim?"
"Damla." Ağzım ve gözlerim hızla açılırken hareketsiz bir şekilde durdum. Damla, Buluta taktığımız takma isimdi. Biz onunla ilgili konuşurken kimse anlamasın diye böyle bir isim takmıştık.
Sandalyemi minik minik öne doğru itmeye başladım. Ahu kafasını 'yapma dermiş gibi iki yana sallayınca aniden durdum. Allahım rezil olacağım.
Bir anda arkadan gelen sert bir darbeyle öne doğru yalpaladım. Ağzımdan istemsizce bir 'oha' çıkınca hemen dudaklarımı dişledim.
Kafamı sanki içten içe kalp krizi geçirmiyormuşum gibi sakince ona doğru çevirdim.
Hayalini kurduğum masmavi gözleri kahvelerimle buluşunca içim titredi. O gözlerin bana bakması için herşeyimi verebilirdim.
"Kusura bakma, görmemiştim oturduğunu."
BENİMLE KONUŞTU!Sesi kulaklarıma dünyanın en güzel şarkısıymış gibi geldi o an. Kurduğu o basit cümle hayatımda duyduğum en önemli şeydi sanki.
"Önemli değil." Gülümsedi ve geri arkadaşlarına döndü. Tıpkı onu ilk gördüğüm gün ki gibi. Bana sadece gülümsemesini bahşedip arkasını döndü.
Gene de bu bile yetmişti bana. Usulca önüme döndüm bende. Gözlerim, büyük büyük sırıtan Ahu'yu buldu.
"Kalkalım." Poğaçamı ve sütümü de alıp kantinin çıkışına doğru yürüdüm.
Sanki bir masalın içinde gibiydim. Gülümserken oluşan mimikleri gözlerimi dolduracak kadar güzeldi.Sınıfa girip sırama oturdum. Arkamdan hızlı adımlar Ahu da girdi. Yanıma geldi ve heyecanla yerinde zıplamaya başladı.
"Ağağğa elf gözlerim neler gördü öyle. Ship allahım ship çok ship." Kahkahamı tutamayarak gülmeye başladım.
"Konuştuk!" Ahu küçük bir çığlık attı.
"Eveeet. Gülümsedi bide olumm." Elimi başıma koydum.
"Bayılıyorum galiba." Gülüp kafama vurdu.
"Zil çalcak 2 dk sonra kaydır squatlı götünü bebeyim." Sırıttım.
"Öö salak." Cam kenarına kaydım.Gülümsemeden duramıyordum. Yıllardır beklediğim şey olmuştu. Hem de hiç benim çabam olmadan. İçime doluşan heyecan hissiyle kafamı iki yana salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut▪︎BoyxBoy
Teen Fiction[TAMAMLANDI] İstediğiniz bir şeyi kırk kere tekrar ederseniz gerçekleşir diyorlar. Sanırım bu bir tür büyü aga BoyxBoy