6

11.5K 833 828
                                    

İyi okumalar yorumcuklarınızı bekliyorum..
...

"Hey. Yaşıyor musun?" Shrek saldırısına uğradığım rüyadan, kulaklarımda yankılanan sesle uyandım. Dalgınlıkla sesin kime ait olduğunu çözemezken gözlerimi ovuşturdum.

"Yaşamaya çalışıyorum." Kırık bir ses tonuyla konuşurken kafamı kaldırdım. Karşımda mavi mavi gözlerini kocaman açmış gülümseyerek bana bakan Bulut, beklemediğim bir görüntüydü.

Yüzünü kısaca süzdüm. Bakışlarım kızı öpen dudaklarına takılınca, içime yerleşen heyecan tuzla buz oldu.
"Ee niye uykumu böldün?" Omuz silkti.

"Sadece sıkıldım." Kafamı sallayarak yana baktım. Ortamda rahatsız edici bir sessizlik oluşmuştu.

"Aslında bir de Ahu'yu ispiyonlayacaktım." Anlamsızca yüzüne baktım.
"Neden?"

"Senin nerde olduğunu sorunca, bana bağırdı ve sevgilinin yanına git falan dedi. Sonra Oğuz vardı yanımızda, Bulutu mu kıskandın dedi. Ahu da ıy dedi ya ıy. Benim gibi bi yakışıklılığa ıy dedi. Sonra bende, ben sana bakmam zaten dedim. O da bana gay misin dedi!"

Son sözleriyle korkuyla yüzüne baktım. Gerizekalı Ahu gene yapmıştı yapacağını. Hiç bozuntuya vermemeye karar verdim o an.
"Ee ne var yani bu konuşmada." Hayretle ellerini iki yana açtı.

"Bir bana çirkin dedi. İki gay misin diye sordu?" Göz devirdim. Öyle bir söylüyordu ki, sanırsınız dünyanın en tuhaf şeyini sormuş.

"Bir herkes seni yakışıklı bulmak zorunda değil. İki şakasına sormuştur."

"O nasıl şaka ya."

"Niye bu kadar tepki gösterdin gay misin ?" Gülerek konuştuğumda gözlerinde gördüğüm tedirginlik dalgası dikkatimden kaçmamıştı.

Elini yanağına götürdü. Yüzü düşünceli bir hal aldı.
"Hiç bir erkekle olmadım şuana kadar, yani bilmiyorum. Sen?" Bir an için söylemeyi düşündüm. Belki birşey olur diye. Ama dediğim gibi sadece bir an için.

"Bende denemedim hiç. Bilmiyorum o yüzden."

"Sende tam biseksüel tipi var ama neyse." Kaşlarımı çattım. Biseksüelliğin belirli bir tipi mi var amk.
"Konuyu kapatır mısın?"

"Şuanlık kapatıyorum. Ama çıkışta beni bekle tamam mı ?"

"Neden?"

"Bize gidelim." Nası yani. Şimdi beni evine mi çağırıyordu. Karnımdaki kelebekler harakete geçince derin bir nefes aldım.
"Neden ki." Sırıttı ve kaşını kaldırdı. Yüzünü kulağıma yaklaştırarak fısıldadı.
"Öğreneceğiz." Şaşkınlıkla gözlerimi gözlerine çevirdim.

"Sevgilin var senin." Omuz silkti.
"Ne olcak." Omzularından tutup geriye doğru ittim.

"Ne demek, ne olcak. Aldatacak mısın kızı?" Kaşlarını çatıp omuzlarındaki ellerimi itti.

"Sevgiyle ilgili hiç bir duygu olmayacak. Bu aldatma sayılmaz."

"Neden bu kadar rahatsın amına koyayım. Ne teklif ettiğinin farkında mısın?"

"Bu kadar rahatsız olduysan gelmezsin, seni zorlamadım. Ayrıca sadece bedensel olcak, birbirimizi aşk anlamında sevmiyoruz." Yüzüne doğru 'kendi adına konuş' diye bağırasım gelmişti.

Tam ağzımı açmışken zil çaldı.
"Son derse giriyoruz. Geliyor musun? gelmiyor musun ?" Gidersem beni kullanıcaktı biliyorum.

İçimde ki aptal aşık, ne olursa olsun onunla olabilirsin. Bu bir başlangıç olabilir derken, mantıklı tarafım, sadece merakını gidermek için istediğini haykırıyordu. Ne yapacağımı bilemez bir şekilde yüzüne baktım.

Bulut▪︎BoyxBoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin