Yorumyorumyorum
...Bazı anlar olur ya hani, kendinizi dört duvarın arasında sıkışmış hissedersiniz. Ne yapacağınızı bilemezsiniz, tek isteğiniz bir an önce rahat bir nefes almaktır.
İşte tam böyle hissediyordum. Bulutu tuvalette bırakıp çıktığımda, sınıfa giderken ve bütün gün boyunca aynen bu şekil hissettim.
O konuşmayı yaptıktan sonra hiç birşey dememişti. Tenefüslerde yanımıza gelmemeyi bırakın, sırasından bile kalkmamıştı. Yani Oğuz öyle diyor.
Hiç birşey için zorlayamazdım onu. Sonuçta ben şuan nasıl bir kızı sevemiyorsam, heteroseksüel bir erkek başka bir erkeği sevemezdi.
Buluta biseksüelsin, kabul et demiştim ama doğrusu emin bile değildim bundan. O an sinirle ağzımdan çıkmıştı. Yaptıkları sadece merak olabilirdi sonuçta ve her insan kendini keşfederken birşeyleri merak eder.
Ona merakını gidermesi için fırsat veren bendim. En başta isteğini reddede bilirdim. Küçük bir umut ışığı görünce mantıklı düşünemeden o ışığın peşine takılmıştım. İkimiz de hatalıydık.
Ama artık ne kalbimin ne de aklımın, bir merak uğruna kullanılmaya dermanı kalmadı. Özellikle kullanan insan yıllarca aşık olduğum Bulut olunca 2 kat zor geliyordu.
Ona zaman tanımaya karar verdim bende. Kendiyle başbaşa kalması gerekiyordur diye düşündüm. Eğer heteroseksüelse, sadece gerçekten kızlardan hoşlanıyorsa artık bırakmaya çalışacağım diye karar aldım kendi kendime.
Nereye kadar seni hiç bir zaman sevmeyecek bir insanı sevebilirsin ki.
Çok zor olacaktı, hatta belki gene yıllarımı alacaktı ama gene de unutmaya çalışacağım. Tamamen vazgeçeceğim.Biseksüel ise onun bana gelmesini bekleyeceğim. Sonuçta erkeklerden hoşlanabilir ama benden hoşlanacak diye bir kesinlik yok.
Kendi duygularından emin olsa bile belki beni gene de sevmeyecek. En iyisi onun bana gelmesini beklemekti.
Evet aşkta gurur olmaz ama bokunu da çıkartmamak lazım.
"Ya götlük yapma gel işte."
Okul çıkışıydı ve Oğuzların evinde toplanma kararı almıştık. İçki içmek kesinlikle yasaktı, öyle belirlemiştik.
Ama Bulut son dakika eve geçmek istemişti ve çocuklarda onu zorla götürmeye çalışıyorlardı.
"Olum mal mısınız? Keyfim yok diyorum." Enerjisi sömürülmüş gibi konuşup derin bir off çekti.
"Keyfini yerine getirmemi ister misin bebeğ- aağhh anani sikim karnım!" Berk yavşak yavşak konuşurken koluna yapışmış Cemreden sert bir yumruk yiyince sözleri yarım kaldı.
Normalde olsa hayvan gibi gülerdim ama Bulutun moralsizliği benim de enerjimi düşürmüştü.
"Ne vuruyorsun çocuk!?" Cemre kollarını birbirine doladı.
"Sen niye herkese yavşıyorsun!?"
"Sanane lan! Tövbe tövbee." Ahu kıkırdayınca hepsi gülmeye başladı. Ben ve bulut hariç.
Hiç onun tarafına dönmüyordum. O da bakmıyordu bana zaten.
"Ben gidiyorum. Hadi görüşürüz." Hızlı hızlı konuşup yanımızdan uzaklaşınca yanaklarımı şişirdim.
"Neyi var bugün bunun lan?" Alp bana bakarak konuşunca omuz silktim.
"Ne bileyim. Neyse gidelim artık."Herkesden onay mırıltıları çıkınca Ahunun yanına gidip koluna girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut▪︎BoyxBoy
Ficção Adolescente[TAMAMLANDI] İstediğiniz bir şeyi kırk kere tekrar ederseniz gerçekleşir diyorlar. Sanırım bu bir tür büyü aga BoyxBoy