36

7.7K 379 129
                                    

Pinterestten bulduğum pplik fotoya bakınn 👁👅👁
...

Berk

"Ben ölüyorum uykusuzluktan amına koyayım. Sikerim havuzunu."

"Benim de midem falan çok kötü harbi. Akşam çıkarız."

Oğuzla benim homurdanmalarım sayesinde herkes sinirle isyan etti.
Alp, Oğuzun kafasına sertçe vurunca istemsizce güldüm.

"Ulan yol boyunca uyudun zaten hayvan."

"Kardeşim ne vuruyorsun ya! Uyudum da rahat mı uyudum bir sor."

"Rahat mı uyudun?"

"Evet valla kafamı da Ahu'nun memişlere koydum. Yastık gibiydi."

"Abaza piç."

"Oğuz bir daha nah sana." Ahu sinirle konuşup Batu'nun koluna girince aklıma kediciğim geldi.

Kafamı yana çevirip gözleri kısık bir şekilde uyuklayan Cemre, hem içimde hem de alt taraflarımda bazı ufak hareketliliklere yol açmıştı.

Kendi kendime sırıtıp kolumu omzuna attım ve kendime çektim. Hemen kollarını belime sarıp kafasını göğüsüme hafifçe sürttü.

"Gidelim mi kedicik."

"Gidelim." Mayışık bir sesle mırıldanınca boş yapan çocuklara baktım.

"Arkadaşlar biz odamıza gidiyoruz. Siz de ne bok yerseniz yiyin."

Emir 'siktirin gidin' diye homurdanınca Alp kollarını çiçek poziyonuna sokup yan yan ona bakarak konuştu.

"Millet odasına gidiyor. Belli ki özel anlar paylaşacak. Bizde anca yüzelim anasını satayım."

"Kendi kanında yüzmek ister misin canım." Emir kendisine söylenen sözlere karşılık konuşunca Alp bu sefer triple omuz silkti.

"Neyse ya. Kaderimizde sevilmemek varmış."
İkisi gene klasik tartışmalarına başlayınca göz devirdim. Bence Emir çok nazlanıyordu. Ne olacak sevişseler amk.

"Lan Batu. Heyheylerin ne durumda?"

Cemreyi biraz daha kendime çekip konuştum. Batu kaşları çatık bir şekilde bakışlarını bana çevirdi.
"Hâla aynılar kardeşim." Dedi ve Buluta kısa bir bakış atıp devam etti. "Üzerime abanmışlar gitmiyorlar."

Ufak bir kahkaha attım. Niyeyse kavga eden çiftler göremeyi seviyordum.

"Hadi gidelim artık Berk." Bakışlarımı yanımda miyavlayan kedime çevirip kafamı onaylar gibi salladım.

Kolumu omzundan çekmeden valizlerimi yerden alıp otelin girişine doğru yürüdük.

"Oda numarası kaçtı?" Cemre elinde ki karta bir süre bakıp cevap verdi.

"102."

Asansöre çıkıp bir kaç kaybolmadan sonra odayı bulunca verilen kartla kapıyı açtım. Cemre bir saniye bile beklemeden koşup kendini yatağa bıraktı.

Valizleri ve sırt çantalarını yere fırlatıp gerildim. 4 saat boyunca oturmaktan götüm düzleşti amk.

"Berk, gel uyuyalım."

Cemre gözleri kapalı şekilde bana doğru yatmış kollarını uzatıyordu. Gülümseyerek yanına gittim ve kollarının arasına girdim.

Tam bir bebekti.

Burnumu güzel kokulu boynuna yaklaştırıp derin bir nefes alarak öpücük kondurdum.

Kendi kendine birşeyler mırıldanıp iyice sarıldı vücuduma. Haline sırıtıp bir anda omuzlarından tutup sırt üstü yatağa yapıştırdım. Gözleri şokla açılırken dudaklarına eğildiyordum.

Bulut▪︎BoyxBoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin