18

9.3K 644 283
                                    

Medya Cemre

Herkesten ve herşeyden nefret etme haftama girdim
İi okumalar
...

"Ya Emir, yemin ederim ağzımdan kaçtı diyorum. Sarhoştum zaten ne yaptığımı bile bilmiyordum."

"Öpmek nasıl ağzından kaça biliyor tam olarak aptal! Dalga falan mı geçiyorsun anlamadım ki."

Alp, kolunu Emirin vücuduna biraz daha sardı.

"Ulan niye dalga geçeyim salak. Normalde şuan utanmamız gerekiyor ama bizim yaptığımıza bak."

Okulun arka tarafında kalan bahçede, ağaçların altına oturmuştuk. Ve oturduğumuzdan beri Alp, Emirle barışmaya çalışıyordu.

Geçen tenefüs salak alp, emiri bilerek öptüğünü ağzından kaçırmıştı. Baya gülerek söyleyince Emir de kendisiyle dalga geçtiğini düşünmüş ve triplenmişti.

İnsan cidden onlara bakınca favori şipi yapmak istiyor.

"Emir, benim minik bok böceğim, birşey sorabilir miyim ?"

Kavgalarına son verip konuşan Ahuya döndüler.

"Evet?"

Ahu heyecanla yerinde kıpırdandı ve ortamıza doğru biraz eğildi.

"Eşcinsel misin?" Diye fısıldamasıyla Emir bir anda öksürmeye başladı. Ben irileşmiş gözlerimle Ahuya bakarken Berk kahkaha atmaya başladı.

Ahu da iyice patavatsız birşey oldu başımıza.

Alp Emirin sırtına birkaç kez vurdu. Nefeslerini düzene soktuğunda Bakışları Ahuyu buldu.

"Yani şey, evet öyleyim ama çok konuşulmasını falan sevmiyorum. Homofobik değilsinizdir diye düşünüyorum."

Emir panikle konuşunca tebessüm ettim.
"Saf mısın Emir, Batu de pipi seviyor."

Ben dahil herkes şaşkınlıkla başımız da durmuş konuşan Berke baktı. O nereden biliyordu amk. Bulut mu söyledi acaba diye düşünmeden edemedim.

"Boş boş konuşma Berk!" Bulut sert bir sesle konuşunca kısa süre ona bakıp önüme döndüm.

"Doğru mu söylüyor lan? Gay misin?"

Alp merakla sorunca kafamı salladım. Onlardan birşey olmazdı.

"Obaaa aramızda heteroseksüel sayısı gün geçtikçe azalıyor. Sırada kim var acaba amk." Alp mal mal konuşunca Berk kafasına vurdu.

"Sen varsın koduğumun salağı."

"Ben ne alaka be?"

Hepimiz Alp'in mallığına inanamayarak baktık. Bu çocuğun da beyni durmuştu herhalde.

Ahu kaşlarını imayla yukarı aşağı hareket ettirip Emire kaçamak bakışlar atınca kıkırdadık.

Alp'in esmer seni hafifçe kızarırken hızla ayağa kalktı.
"Saçmalamayın lan. Emir benim arkadaşım, kafam güzel diye öptüm amk o an normal geldi gözüme."

"Cidden boş yapmayın." Emir kısılmış sesiyle konuşunca artık susmamız gerketiğini fark ettim.

"Batuuuuu!" Uzaktan bana seslenen ince bir erkek sesi duymamla etrafıma bakındım.

Tam arkamı dönecekken sırtımda hissettiğim hafif bir ağırlıkla korkuyla irkildim.

"Ananı sikm noluyor lan!" Sırtımdaki kişi çekildi ve çekilmesiyle arkamı döndüm. Cemre gene 32 diş sırıtarak el salladı.

Bulut▪︎BoyxBoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin