İi okumalar yorumlarınızı bekliyoring 🌈
...Aynı geceden devam
00.36
"Niye beni çağırmıyorsunuz lan. Amına koyayım sizin gibi arkadaşların. Toplaşmış partiliyorsunuz ve kimse Bulutu düşünmüyor. Bulut kim ki zaten?!"
Hızla oturduğumuz odaya dalan Bulutla yerimden sıçradım. Bozulduğu yüz ifadesinden o kadar belliydi ki.
Emirin anlattığına göre dün herkesten özür dilemiş.
Onlardan özür dileyip kendini affettirmeye çalışırken bana kaşar demesi içimde bir yerleri sızlatıyordu.Resmen kaşar demişti ya.
Kapıyı açmak için kalkan Berk, Bulutun arkasından içeri girdi.
"Ne bıdı bıdı yaptın be! Geç otur işte." Emirin hafif yayvan konuşmasıyla ben hariç herkes kıkırdadı. Sanırım ucundan kafaları güzel oluyordu.
Berk kendini eski yerine bıraktı. Bulutun başımda dikildiğini görünce göz devirdim.
"Niye dikiliyorsun? Otursana bi yere."
"Ne dikelmesi lan ne diyosun?"
"Ya senin ben beynine sokayım, dikiliyorsun dedim amk dikiliyorsun." Gülüp yanıma yerleşti. O dediklerinden sonra hâlâ gülebiliyor muydu bana cidden?
Amına kodumun yüzsüz keçisi.
Ahu kapalı bir birayı ona doğru uzattı. Eğilip aldı ve direk açıp kafasına dikti.
"Yavaş ol ayı." Alp gülerek Bulutla uğraşırken iyice yerime yerleştim.
Daha geçen gün hayvan gibi tartışmalarına rağmen şuan aralarının böyle iyi olması beni şaşırtıyordu.
Şuan ki konumumuzu hemen açıklıyorum. Alp, Emir ve Berk halıda uzanıyor, Ahu ve Oğuz yatağımın ucunda oturmuş sırtlarını duvara yaslıyorlardı. Ben ve Bulut ise yatağımda oturmuş, yatak başlığına yaslanıyorduk. Tabi abiniz duvar kenarında ayıks.
"Olum Büşranın son fotosunu gördünüz mü? Taşş gibi karı yemin ediyorum." Alp birasından bir yudum alarak konuşunca Emir lafa atladı.
"Lan kör mü sikti seni? niye hep çirkinleri beğeniyorsun."
"Kız 90 60 90 lan. Büşrayı beğenmeyende ne bileyim yani."
Berk gülerek onlara katıldı.
"Sapık pezeveng doğru söylüyor. Kız müq""Herşey kızın bedeni mi gerçekten siz erkekler için?" Ahu konuşunca bakışlar ona döndü.
Alp sırıttı.
"Tabiki de evet manyak mısın?""Bence değil abi. Kızın iki büyük memesi, koca götü var diye sevmem ben." Emir aralarında en mantıklı olanıydı. İmzamı atarım.
"Emir de ruh sevicilerden çıktı amk." Berk mal mal kendi dediğine gülerken Oğuz lafa atladı.
"Valla ben hiiç öyle değilim. Vücudu için sevmem kimseyi, yanında mutluysam,kendim olup eğlenebiliyorsam zaten aşık olduğum kız bellidir."
Ortama sessizlik çökünce Emir kalkıp Oğuzun üstüne atladı. Kafasını tutup yataktan aşağı çekti.
"Kimi seviyorsun lan sen!?" Kendimi tutamayıp haykırmaya başlayınca, bulutun bakışlarını üzerimde hissettim.
"Sevmiyorum kimseyi ben ya!" Emir, Oğuzu yere yatırmış boynunu kıstırmış tutarken, Alp koşarak Ahu'nun yanına geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut▪︎BoyxBoy
Fiksi Remaja[TAMAMLANDI] İstediğiniz bir şeyi kırk kere tekrar ederseniz gerçekleşir diyorlar. Sanırım bu bir tür büyü aga BoyxBoy