37

6.2K 381 79
                                    

Sea Cemre ve Berkin tiplerini değiştirmek istiyorum ama onlara uygun kimseyi bulamadım.
Önerileriniz varsa lütfen yazıp beni şu dertten kurtarın dostlar.

İi okumalar ♡

...

"Çocuklar saat 8 de herkes odasında olsun yoklama alacağız. Dağılabilirsiniz"

Müdür yardımcısı toplandığımız koridorumsu geniş alanda birşeyler söylerken ben sinirden kudurmak üzere bir şekilde yavaş adımlarla yana kaymaya çalışıyordum.

Bulut sabahtan beri herkesin içinde elimi, kolumu veya bacağımı okşayıp duruyordu. Böyle yapması beni şu durumda gerçekten yumuşatmaktan çok sinir ediyordu.

Amacım kötü değildi diyor, ama gene de çok saçma. Amına koduğumun sosiscisinde ki kızın numarasını ne yapacaksın dimi.

"Batu gerizekalı mısın, nereye kaçıyorsun?"

"Cemrelerin yanına gidiyorum." Tam arkamı dönmüşken gene zorla koluma girdi.

"Açık büfe tarzı bir yer gördüm ben dün. Oraya gidelim."

Kolumu kolundan kurtarıp kaşlarımı sonuna kadar çatarak yüzüne baktım.
"Kendin git. Belki oradan biriyle telefonlaşırsın ben araya girmeyeyim."

Kafasını gökyüzüne kaldırıp birşeyler mırıldandı ve geri bana döndü.
"Yavrum. Yetse mi bu küslük artık he? Valla çok özledim ben seni."

Sözleri içimde birşeylerin erimesine neden oluyordu ama gene de henüz affetmek istemiyordum.
Omuz silktim ve havuzun kenarında oturmuş, ayaklarını da suya sokmuş Cemrenin yanına ilerlemeye başladım.

Elimi saçlarına atıp karıştırırken yanına oturdum.

"Diğerleri nerde bebe?"

"Anan bebe Batu, anan." Sinirli sinirli konuşması gülesimi getirmişti.

"Lan harbi soruyorum Berkler falan nerde."

"İçecek almaya gittiler. Gelirler birazdan herhalde."

Kafamı sallayıp onun gibi bacaklarımı suya soktum.
"Bulutla aranız kötü mü hâlâ?"

Modum tamamen düşerken kafamı onaylarcasına salladım.
"Kanka ama haklı değil miyim? Gidip neden kızın numarasını alıyor? Ne gerek var?"

"Doğru ama ben o ayının seni sevdiğine eminim. İstiyorsan bugün de süründür ama yarın barış artık."

"Vaayy Bulutu savunmalar falan. Hayırdır iyi anlaşmaya mı başladınız?"

"İlk gün gelirken salağın morali baya bozulmuştu bu konu yüzünden. Arada gelip bana soruyor ne yapayım diye."

Kolumu omzuna atıp kendime çektim ve fısıldadım.
"Bak bir daha sorarsa ne de biliyor musun?"

Cemre de merakla fısıldadı.
"Ne diyeyim?"

"De ki; siktir git."

"Dedim ben zaten onu."

"O piç ne dedi?"

"Ağlamaya çalıştı" diyip ufak bir kahkaha attı Cemre.

"Gerizekalı bu çocuk, yemin ederim ki mal."

Cemre tepkime kıkırdarken kafamı iki yana salladım. Ağlamaya çalışması falan kesin şovdur.

Tam homurdanmak için ağzımı açmışken koluma yediğim darbeyle inleyerek Cemreden uzaklaştım.

Bulut▪︎BoyxBoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin