17

9.5K 601 202
                                    

Medya Cemre
İi okumalar
...

Sabahın 7 buçuğunda cocopopsumu yiyerek dün ki konuşmaları okuyordum. 73837483 kere falan okumuştum sanırım.

Grupta ve Bulutla konuşurken, ne kadar hatırlamıyorum izlenimi vermiş olsamda, herşeyi bal gibi de hatırlıyordum.

Beni öpmek istemesini, kokumu sevdiğini söylemesini ve yaşanan herşeyi. Hatırladıkça tekleyen kalbimi sikmek istiyorum.

Sarhoş kafayla öpmesine ve yanımda uyumasına izin vermiş olsam da sonradan pişman olmuştum. Aşırı gurusuz bir konuma düşmüştüm çünkü.

Buluta aşığım ama kendime de aşığım aga. Kim olursa olsun kendime kaşar dedirtmem. Bana öyle hakaretler ettiği gece sabaha kadar ağlamıştım. Kalbim çok fazla kırılmıştı.

Şerefsiz, ebesini bellemişti bütün duygularımın. Özellikle bunu Eda yüzünden yapması daha koyuyordu.

Olayların en başını düşününce şuan yaşananlar anlamsız geliyor aslında, gelip öpüşmeyi teklif etti sonra öpüşünce azdı sonra azınca kendi kendine triplendi, çöp gibi davrandı

Tüm bunları yaptıktan sonra yakınlaşmaya çalıştı ve yüz vermeyince gene sinirlendi. Bu nasıl bir dengesizlik yarabbim.

Şimdi de tekrar yakınlaşmaya çalışıyor. Tek fark, artık onun gözünde insanları ağına düşüren bir orospuyum.

Düşüncelerime burnumun ucu sızladı. Gidip ağzını yüzünü sikmek istiyorum şuan.

Dertli dertli nefes aldım ve kasenin dibinde kalan sütü kafama dikip ayağa kalktım.

Çantamı omzuma takarken kulağıma dolan seslerle bakışlarım annemin odasına doğru giden koridora kaydı.
Tartışma sesleri gibiydi sanki.

Bir an baksam mı diye düşündüm ama sonra kendi kendime omuz silktim. Ne idüğü belirsiz adamları eve sokarken beni umursamıyordu ben niye saçma sapan kavgalarını umursayayım ki.

Telefonumu masanın üzerinden aldım ve kapıya gittim. Rehberden ahuyu bularak aradım. Bir yandan da ayakkabılarımı giyiniyordum.

"Alliiooo!"

"Kulağıma sıçtım teşekkürler."

"Sesimi ye ehehe."

"Ben çıktım evden nerdesin?"

"Şeyyyy."

"Ağzına sıçarım ahu! Beni beklemeden gittin mi!?"

"Lan sabah gerizekalı Oğuz ağlaya zırlaya yalvardı birlikte gidelim diye, sen daha kalkmamışsındır diye düşündüm, o saatte haber veremedim."

"Siz Oğuzla hayırdır?"

"Ne hayırdırı o sümsükle ya saçmalama. Iy ıy pü pü!"

"Hee çocuğu kollarının arasına almışken hiç iğreniyormuş gibi değildin."

"Sende mi brütüs. Sabahtan beri Emirle Alp dalga geçiyor yemin ederim bezdum."

"O ikisi nasıl öpüştü ulaan."

"Ben valla anlamıştım bunları ilk gördüğümde. Emir Alp'i seviyor gibi yiaa sip şip."

"Alp seviyor mu sence?"

"Yaaani bence seviyor da haberi yok daha yavrucağın. Neyse ben Emiri tenhada kıstırıp sorarım bir ara."

"Sen çekiyorsun kızım eşcinselleri."

Bulut▪︎BoyxBoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin