A szemeimen mázsás súlyokat éreztem ám' egy pillanat alatt törtek fel bennem az emlékek, abban a pillanatban nem csak kinyitottam a szemem de fel is ültem. Egy hatalmas francia ágyban feküdtem ,az ablakok a plafontól a padlóig „nyúltak" , így gyönyörű kilátás tárult a szemem elé , egy hatalmas birtok ami erdővel volt körül véve. Minden fekete és fehér színben pompázott. Egyszer csak az ajtó nyitódására kaptam, fel a fejem.
- Látom felébredtél hercegnő.
- Miért kellett elrabolnod ,szerinted apáméknak nem fog feltűnni ,hogy nem mentem haza. Ugye tudod ,hogy keresni fognak?
- Nem fognak keresni ugyan is apád tartozott nekem egy jókora összeggel ,amit nem tudott visszatörleszteni még régebben ,és mint leendő vezér a kezembe vettem az irányításokat nekem senki nem tartozhat mindenki fizet ki így- ki úgy.
- Szóval úgy hajtottad be apámon egy régi tartozását ,hogy engem elrabolsz? Ez kész vicc.
- Hivatalosan nem elraboltalak ,hanem a menyasszonyom vagy. A szüleid beleegyeztek úgyhogy nincs más választásod. Hidd el életed legszebb kényszere lesz ez a házasság. - mondta és kacsintott.
- Biztos nem megyek hozzád ,én csak is szerelemből házasodok HA házasodok ,és nem teleszel a férjem ,ebbe soha nem megyek bele.
- Mint mondtam nincs választásod Még ma este New York-ba utazunk egy bálra ,amit a nagyszüleim rendeznek és azon „hivatalosan" is megkérem a kezed de azért ne álmodj semmi romantikáról.
- Hogy mernék én egyáltalán bármiről is álmodni már ezek után. - mondtam sóhajtva.
- Helyes törődj bele ,mert csak rosszabb lesz ha harcolsz.
- Azt nem mondtam ,hogy beletörődök.
- Szűz vagy?
- Ez a kérdés most ,hogy jött?
- Ne is várd ,hogy hűséges legyek ám a gyerekemet/gyermekeimet nem fogja egy kurva szülni. Szóval?
- Igen az vagyok. Most örülsz?
Insta: idezetek_wattpad
YOU ARE READING
~Legszebb kényszer~
RomanceMi történik akkor ha egy 23 éves makacs és önfejű nő ,aki szem rebbenés nélkül mer nemet mondani. Egyszer csak találkozik a leendő maffia vezérrel akinek pedig nem lehet nemet mondani. Ám' Emily még is megteszi. Mi lesz ennek a következménye? 🚫A kö...