XVI.

6.4K 152 9
                                    

Alex szemszöge;
Mióta haza jöttünk a nászútról csak a veszekedés megy köztem és Emily közt. Folyton csesztetem a gyerek témával ,mert már mindennél jobban vágyom egy gyermekre. De Emily szerint a mi kapcsolatunk még nem elég egy gyerekhez. Tehát nem bízik bennem. Úgy érzem mindent megtettem amit meglehetett ,hogy bízzon bennem. Mégsem teszi. Unom ,hogy mindig ezen megy a vita és mindig olyanokat vágok a fejéhez amiket nem kéne. Tudom de a bocsánatkéréshez túl makacs vagyok. A munkám pedig rengeteg főleg mostanában. Emiatt semmi időm nem jut a feleségemre.

~1 héttel később~

Még mindig ugyan ott tartunk Emilyvel hanem rosszabb a helyzet. Én is hibás vagyok, de ő is. Ennek az egésznek nem így kéne legyen. Úgy döntöttem ma egy kicsit kiengedem a feszkót. Az üzleti partnereimet az egyik báromba hívtam. Nagyba folyik az üzlet ,kurvák minden fele. Mikor az egyik odalép hozzám és szájon csókol. Azonnal ellököm magamtól. Csak Emily meg ne tudja
-Ezt mégis ,hogy merészeled?
-Most mit ellenkezel?
-Nagyon gyorsan húzzál el ,mert a végén az estét hullaként végzed.

~1 órával később~

Most komolyan itt ülök ahelyett ,hogy a feleségemmel lennék. A világ barma vagyok.

~Hazaérve egy cetli volt az ágyon~

A nászutunk óta a gyermek témán veszekszünk. Mindent megadtam neked támogatást ,feltétel nélküli szeretetet. Bármikor képes lettem volna érted meghalni. De ma a bárodban látottak alapján, jól tettem hogy nem hagytam hogy még jobban magadhoz láncolj egy gyerekkel. Az én hibám is ,mert bíztam benned/bennünk. S talán ez az amit soha nem kellett volna. Bízni abban ,hogy egyszer én leszek a mindened, hogy egyszer egy család leszünk. Hogy talán egyszer lesz olyan hogy MI.

~Emily~

A végére már sírtam. Szégyen ,nem szégyen sírtam. Én a nagy maffia főnök. Elvesztettem azt a személyt aki az egész világot jelentette nekem.

~3 héttel később~

Mèg mindig semmi hír Emilyről. A nagy maffia főnök még a saját feleséget is képtelen megtalálni. Tényleg igaz az a mondás.

~Nem tudod mód van ,míg el nem veszíted.~








Ui; Egyáltalán nem vagyok jobban ,sőtt egyre rosszabbul vagyok. De ezzel a résszel már nagyon lógtam nektek.

~Cs~🤍

~Legszebb kényszer~Where stories live. Discover now