XII.

8.1K 174 7
                                    

A napok olyan gyorsan elmentek, hogy fel sem fogtam még pár óra és hozzá megyek ahoz az emberhez, aki elrabolt. De valahogy mégis sikerült magába bolondítania, még magam sem tudom, hogy-hogy. Minden tökéletes volt a meghívóktól kedve a díszítésig, a kajákig és minden apró részletig. Egy kérésem volt legyen visszafogott, de ezt a kérésem nem váltották valóra. Minden arany, fehér és bézs színekben pompázott még a torták is. A gondolkodásomból a fodrász kérdése szakított ki.

- Kész is vagyunk.

- Ez gyönyörű. –Nem tudtam szóhoz jutni, csodálatos munkát végzett, igazán sajnálni fogom majd kibontani. Mire a körmös és a sminkes is végzett már 15 perces késésben voltunk és én még köntösben ültem a tükör előtt. Elfogott a pánik.

- Anya hol a ruhám? –Kérdeztem kétségbe esve.

- Mindjárt hozom, addig is ülj vissza és nyugodj meg.

~30 perc múlva~

Már a templom előterében várom, hogy bevonuljak. Annyira izgulok, hogy az oltárhoz vezető úton összefogok esni.

/Alex szemszöge/

Már 45 perce késik. Meggondolta magát? Nem?! Az nem lehet. Szeret engem, én is őt. Miért futamodna meg? Nincs rá oka? Ugye? Mi van ha rájött, hogy sokkal jobbat érdemel nálam. A pánik már teljesen eluralkodott rajtam, mikor egyszer csak meghallottam a zongoráz felcsendülni a hátam mögött, ami számomra most életmentő volt. Abban a pillanatban, hogy meghallottam a zongorát már meg is fordultam. Fel sem tudtam dolgozni a látványt ,gyönyörű volt, a ruhája pedig csodálatosan állt rajta ,a felső része átlátszó csipkéből volt, ahogy ezt megláttam, már tudtam hogy nem maradunk sokáig a lagzin. Nem bírom sokáig, eddig is nagy feladat volt magam visszafogni. A gondolatom menetem végére, már életem szerelme is mellém ért, átvettem az apósomtól. Aki csak mosolyogva kacsintott rám. Mikor megkerestem a szándékaimmal ,egyáltalán nem örült de tudja ,hogy nálam van a legjobb helyen a lánya és én mindennél és mindenkinél jobban szeretem. Oda hajoltam a menyasszonyomhoz.

- Gyönyörű vagy. - Válaszul csak elmosolyodott.
Ezután a papé volt a főszerep. Már csak arra eszméltem fel, hogy a pap engem szólongat, annyira elgyönyörködtem a feleségembe.

- Alex Russo fogadod hites feleségedül az itt jelenlévők előtt Emily Johnson-t. Fogadod, hogy egészségben, betegségben, szegénységben, gazdagságban is mellette leszel. Míg a halál el nem választ?

- Igen.

- Emily Johnson fogadod hites férjedül az itt jelenlévők előtt Alex Russo-t. Fogadod, hogy egészségben, betegségben, szegénységben, gazdagságban is mellette leszel. Míg a halál el nem választ?

- Igen.

- Ezennel a rám ruházott hatalomnál fogva férj és feleségnek nyilvánítalak titeket. Megcsókolhatod a menyasszonyt. –Mondta felém fordulva. Nekem pedig nem is kellett több.

 Nekem pedig nem is kellett több

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
~Legszebb kényszer~Where stories live. Discover now