XXXV.

3.1K 63 3
                                    




6 hónappal később

Alex szemszög

Azt hiszem ennél boldogabb nem is lehetnénk a családomban minden visszatért a régi kerékvágásba és újra minden tökéletes. Bekellett látnom, hogy nem kell mindig mindent egyedül megoldanom. Hisz egy olyan csodálatos nő van mellettem, mint Emily és kívánni se tudnék tőle jobbat. A fiúnk a legnagyobb kincsünk, bár még a jövőjében vannak kérdéses dolgok, de mindketten azon vagyunk, hogy a gyermekeinknek a legjobb legyen. Ugyanis az én csodálatos feleségem 4 hónapos terhes az első hercegnőnkkel. Már egy gyerekkel is sokat fordult a világunk nemhogy majd kettővel. De ennek is megvan a maga csodája, hisz egy gyermek mindig áldás és ez nálunk sincs másként. A gyermekeink mindig egy új akadály fognak hozni az életünkbe, de ezeket az akadályokat örömmel vesszük, mert mi egy család vagyunk és a családnál nincs fontosabb.


Emily és Alex történetének itt a vége.


Huhh nem igazán tudom mit is írjak. Mikor elkezdtem írni élveztem, ahogy most is. De amikor belevágtam a könyvbe úgy voltam vele, hogy oké lesz 20 ezer olvasottsága, akkor már túlteljesítettem az elvártat. Aztán írtam és írtam, aztán az egyik nap mikor töltöttem fel a részt láttam 95 ezer olvasottság. El sem hittem, hogy kb a 25. résznél már ennyien vagytok. Aztán már úgy voltam vele, hogyha befejezem és meglesz a 100 ezer akkor elsírom magam. Ehhez képest most 164 ezernél tartunk. Sosem akartam mindig többet és többet, de sose gondoltam volna, hogy ennyien fogjátok olvasni és ennyi cuki kommentet és üzenetet fogok kapni. Szavakba nem tudom önteni mennyire hálás vagyok.

Köszönöm ❣️
🌸Cs🌸


Antonio élete viszont még csak most kezdődik.

Könyvek, amiket megvehettek tőlem:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Könyvek, amiket megvehettek tőlem:

Rupi Kaur: Otthon test, Tej és méz

Ella Maise:Első pillantás

Kendall Ryan: Szeress és hazudj, illetve ennek a folytatását a Szeress és akarj-t (számomra abszolút szerelem könyvek)

~Legszebb kényszer~Where stories live. Discover now