I.

16.8K 311 5
                                    

A mai nap csak egy ügyfelem lesz, vagy is apukámnak lenne, de egy ideje nincs ideje ,se kedve a céggel foglalkozni. Ilyenkor mindig azt mondja hogy tudja hogy nálam jobban senki nem ért ehhez a munkához, és hogy mennyire büszke rám. Úgy döntöttem ideje kikelni az ágyból az óra 4.35-öt mutatott, felöltöztem és már mentem is futni. Futás után haza mentem lezuhanyoztam majd felvettem egy munkához alkalmas ruhát, egy kis smink.

Nem vagyunk gazdagok de mindenünk meg van

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nem vagyunk gazdagok de mindenünk meg van. Mikor beértem mindenki köszönt ,majd az irodám felé vettem az irányt. Negyed óra múlva kopogtak az ajtón, a titkárnőm volt az.

-Elnézést hölgyem ,de megjöttek az ügyfelei.

-Köszönöm Sara küldje be.

-Jó napot Mrs.Johnson, tényleg olyan gyönyörű mint ahogy az apukája mondta. Ódákat zengett magáról.

-Ohh remélem csak jókat.

-Ez csak természetes, hagy mutassam be a feleségem.

-Üdv Emily Johnson.

-Antonella Russo, de hívj csak Antonella-nak.

-Én pedig Matteo Russo de nyugodtan tegezz. Ő pedig a fiam Alex.

-Örülök a találkozásnak ,de ha nem bánja térjünk a tárgyra. Milyen féle rendezvényre gondolt/gondoltak. Party? Bál?

-Egy jótékonysági bált szeretnénk szervezni. Ezen a héten vasárnapra szeretnénk a bált.

-Szóval 3 nap múlva.-gondolkodok hangosan.

-Megoldható?

-Természetesen.

A belemet is kikelet hajtanom hogy mindet megszervezzek a bállal kapcsolatban. Este 10-re értem haza , egy gyors tusolás után , csak beborultam az ágyamba. Reggel 6-kor keltem ,ma nem futottam és ma a céghez se kellett be mennem ,úgy hogy a konditermet vettem úticélul. Mikor haza értem egy boríték volt az asztalon .Egy meghívó volt a bálra.

~Legszebb kényszer~Where stories live. Discover now