Alex édesanyjának mindenben segítettem a bállal kapcsolatos előkészületekben. Imádom Alex édesanyját nagyon jól kijövünk ,szeretek vele időt tölteni. Sokat jelent az ,hogy ő itt van nekem.Mert az én édesanyám messze van tőlem így minden perc, amit Alex édesanyjával tölthetek egy áldás. Azt hiszem Alexel is egyre jobban összeszokunk tényleg olyanok vagyunk mint akik már ezer éve ismerik egymást.Házasságunk most már nagyon mély érzelmi alapokon áll.
~Bál előtti este~
22:16
Alex épp most esett haza a munkából. Én már az ágyban feküdve könyvet olvasva vártam haza.-Igazán nem kellett volna megvárnod. Így is alig tudsz aludni miattam.
-Azt hittem örülni fogsz ,ha megvárlak.
-Örülök, de nem akarom hogy kialvatlan legyél. Ebből még bajod is lehet szerelmem.
-Jó oké. Akkor legközelebb horkolva foglak várni.-mondtam kissé sértődötten....
Ezen csak elnevette magát és a fürdő felé vette az irányt.
~Másnap reggel~Ma van a bál napja. Ma hivatalosan is megismernek ,mint Alex feleségèt. Hihetetlenül izgulok.
-Miért izgulsz ennyire? Ez csak egy bál.
-Ennyire látszik? A kérdésedre a válasz pedig ,mert ma hivatalosan is mindenki megismer ,mint a feleséged.
-Hidd el mindenki tudja ki vagy és ,hogy kihez tartozol. -mondta miközben odahúzott magához egy szenvedélyes csókra.~...............~
~A bálon~
Mióta ideértünk folytonos tekinteteket érzek magamon. Van aki elismerően van aki lenézően. És vannak a nők többsége akik a pokolra teleportálnának a szemükkel legszívesebben ,mert elvettem a "helyüket". Rengeteg embert ismertem meg. Épp a bárpultnál ültem és iszogattam a szigorúan alacsony alkoholtartalmú italom. Amikor egy fekete hajú, kivágott ruhában lévő kicsit sem közönséges nő mellém ült.
-Azért nem irigyelnek. Nem lehet könnyű végignézni ,hogy a férjed más nőket is kitüntet azzal figyelemmel amivel téged. Tudom miről beszélek hónapokkal ezelőtt még én és Alex évekig jártunk össze. Az ő részéről ez csak szex volt,az én részemről több. Aztán megismert téged és mindennel dologgal felhagyott,amik veszélyeztethették volna a kapcsolatotokat. Eltűntem erre a pár hónapra időt adva Alexnek. De most visszatértem és újra csak az enyém lesz. Nem tudod neki megadni azt amit én. Kevés vagy hozzà.
-Te pedig pont jó igaz? Csak mert széttetted
neki a lábad és ő pedig élt a lehetőséggel ? Azt hiszed veszélyt jelentesz rám ? Nem tudom hol élsz és mit képzelsz magadról. De csak ,hogy tudd Alex sose hagyna el pláne nem egy ilyen két lábon járó kurváért. Ezt jól vésd az eszedbe. Alex hűséges hozzám.-Majd meglátjuk. -mondta nevetve.
-Mit látunk meg Fabia? -Csendült fel a hátam mögött egy jól ismert dörmögő hang, tudtam hogy ez a hang csak egy emberhez tartozhat. És ezzel egyidőben megéreztem a kezét a derekamon.
-Alex te minden nappal egyre csodálatosabb férfi vagy.
-Igen. Mint látod ezt a mellettem álló szépségnek köszönhetem.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A minap egy új könyv ihlete ugrott a fejembe. Ami egy fanfiction. F1-el kapcsolatos. Várom a találgatásokat. Az új könyvbe csak akkor kezdek bele ,ha ezzel a könyvvel végeztem ,vagyis ugye az 1. évaddal ,mert lesz 2. is.📌✨🦋
YOU ARE READING
~Legszebb kényszer~
RomanceMi történik akkor ha egy 23 éves makacs és önfejű nő ,aki szem rebbenés nélkül mer nemet mondani. Egyszer csak találkozik a leendő maffia vezérrel akinek pedig nem lehet nemet mondani. Ám' Emily még is megteszi. Mi lesz ennek a következménye? 🚫A kö...