Most már tudjuk a baba nemét ezért a babaszobának is nekiláttunk a hétvégen, már szinte kész is van. Csak a babaágy hiányzik, mert az még szállítás alatt van éppen. A falakat szürkére festettük és teleraktuk a falakat mindenféle állatos matricával. A kiságya felé pedig felhős foszforeszkáló matricát tettünk fel. Minden apró dolog megvan már a bébiőrtől kezdve a kis körömollóig. Egyszerűen már alig várom, hogy ez a két hónap elteljen. A szobában a pasztellszínek domináltak, mind a rengeteg plüss és játékokat véve, mint a bútorokat egybe véve. Ma lesz a parti, amin az össze maffia család részt fog venni és megtudják a baba nemét.
- Ne aggódj szerelmem ez csak egy egyszerű parti, mint a többi.
- Ez akkor is fontos. Hiszen mégis csak a Don fiáról van szó.
- Így van. És mivel fiút vársz így senki nem is lehet ennél boldogabb, hiszen ő lesz az örökösöm. - Ebbe eddig bele sem gondoltam, nem igazán lettem boldog ettől az "örökös" dologtól.
- Szóval ha lány lenne, akkor nem is számítana? - kérdeztem már könnyes szemmel. Nem tehetek róla, érzékeny vagyok.
- Nekem édes mindegy milyen nemű, ő az enyém, a miénk. És mindennél jobban vágyom egy kis hercegnőre. Szóval addig nem állunk le a "gyerekdologgal", míg nem lesz egy kis hercegnőnk is. Egyes maffiákban a nők csak egy senkik, még csak tárgynak sem nézik. De a mi és még sok még sok maffiában, tiszteljük és becsüljük a nőket. Én pedig Don vagyok, tehát a feleségemet és a női rokonaimat mindenkinek kötelessége tisztelni.
- Szóval szeretnél egy kislányt?- kérdeztem fülig érő mosollyal
- Mindennél jobban.
- Szerinted jó anya leszek?
- Ez milyen kérdés édes? A legjobb leszel, efelől semmi kétségem.
- Annyira szeretlek Alex.
- Gondolkoztál már neveken édes?
- Hát azt már mondtad, hogy csak olasz név lehet. Nekem nagyon tetszik a Dante név. Imádom magát a költőt.
- De szerintem egyáltalán nem megy a Russo névvel.
- Akkor Antonio Russo?
- Hmmmm. Tökéletes. Tudod mit jelent az Antonio név?
- Nálunk dicséretet jelent. - mondtam két csók között.
- Nálunk pedig felbecsülhetetlen értéket jelent.
- Tökéletes lesz.
Mert ő a miénk és ez felbecsülhetetlen.
Mindennap 4-kor kelek fel, ma 3:50-kor keltem és egy kiadós futás után megjött a kedvem az íráshoz. Remélhetőleg ma még lesz rész.
YOU ARE READING
~Legszebb kényszer~
RomanceMi történik akkor ha egy 23 éves makacs és önfejű nő ,aki szem rebbenés nélkül mer nemet mondani. Egyszer csak találkozik a leendő maffia vezérrel akinek pedig nem lehet nemet mondani. Ám' Emily még is megteszi. Mi lesz ennek a következménye? 🚫A kö...