~Egy hét múlva ~Alex az elmúlt egy hétben teljesen elfeledkezett rólam. Hajnalok, hajnalán esik haza és egyszerűen csak letusol és befekszik mellém. Nem akartam megint én lenni a hisztis feleség de, amikor tegnap ma hajnalban hazaérve nem mellém, hanem a kanapéra feküdt le és ott is aludt. Remélem ma már időben hazajön és megtudjuk beszélni.
~Délután 4~
Alig várom, hogy Alex hazajöjjön. A kedvencét főztem, hogy ezzel is oldjam a hangulatot. Éppen tálaltam, mikor Alex kocsija gurult be a nagy vaskapun.
- Hazaértem szerelmem!
- Neked is szia.
- Történt valami?
- Éppenséggel igen. Elmondanád mi a franc bajod van. Egész héten levegőnek néztél. Tegnap pedig a kanapén aludtál. Szerinted ez nekem, hogy esik? Azt beszéltük meg bármi van leülünk és megbeszéljük. - Mondtam már a sírás határán.
- Életem nincs baj, vagyis nem veled. Van egy kis összetűzés két "kisebb" maffia család között, ami a többi maffia családra is van egy kis hatással. Kicsit nehezen viselem ezeket a béketárgyalásokat. Sajnálom, hogy elhanyagoltalak. Tegnap pedig nem akartalak felkelteni.
- Nem aludtam.
- Mit szólnál, ha elmennénk sétálni a környéken?
- De ezzel nincs elintézve semmi.
- Nem is gondoltam. - Mondta kuncogva.
- Sajnálom. Nem akarok mindig én lenni a hisztis feleség.
- Bébi nem haragszom. Legszívesebben minden másodpercet veled töltenék.
- ÁÁÁ megunnál.
- Téged? Téged soha. Egyébként ma még nem is kaptam csókot.
- Azt kikell érdemelni.
De időm sem volt megmozdulni, mert már is csókba hívta ajkaim.
- Mit szólnál, ha velem jönnél este az egyik báramba? Van egy kis dolgom. Összeköthetnénk a kellemest a hasznossal.
- Benne vagyok.
~Klubban~
A papír munka után, lementünk egy kicsit inni. Alex nincs hozzászokva ilyen helyzetbe az emberekhez. Ő mindig csak a VIP páholyból kémlelte az "átlag" embereket. Kicsit próbálom megmutatni az érme másik oldalát. Ne csak mindig
- Kezd egy kicsit elegem lenni abból, ahogy ezek a faszik néznek téged. Mintha nem tudnák, hogy kihez is tartozol.
- Hagy nézzenek, mint mondtad csak a tiéd vagyok. És te csak az enyém.
- Az irodám asztalán akarok veled szeretkezni.
- És mi tart vissza?
- Semmi, már semmi.
A lépcsőn szinte felrángatott.
- Hova sietünk Mr.Russo?
- Önbe Mrs.Russo. - Monda már a nyakamat csókolgatva.
YOU ARE READING
~Legszebb kényszer~
RomanceMi történik akkor ha egy 23 éves makacs és önfejű nő ,aki szem rebbenés nélkül mer nemet mondani. Egyszer csak találkozik a leendő maffia vezérrel akinek pedig nem lehet nemet mondani. Ám' Emily még is megteszi. Mi lesz ennek a következménye? 🚫A kö...