V.

11.4K 254 6
                                    

New York

Egy fél órája szálltunk le azóta kocsival tartunk a nagyszülei birtoka felé.

- Mikor érünk oda?

- Még 5 perc. – felelte flegmán.

- Muszáj mindig ilyen flegmának lenned? Végül is 2 hónap és a feleséged leszek.

- Apropó az esküvő után kapsz egy nyomkövetőt amit majd a felkarod alá illesztenek be. Csak ha esetleg elrabolnának.

- Elrabolnának? –kérdeztem már hisztérikusan.

- Ne hisztizz megérkeztünk.

- Hát kurva jó.

-Elena Russo vagyok Alex nagymamája de nyugodtan tegezz.

- Inkább maradok a magázódásnál.

- Milyen tisztelet tudó nőt köszönthetek az én unokám oldalán ,Alex nagyon jól választottál. – lépett elő egy őszes hajú 70-es éveiben járó férfi.

- Alberto Russo – mutatkozott be.

- Emily Johnson – mutatkoztam be én is.

~2 nap Múlva~

Ma van a bál az elmúlt 2 napban körbe vezetett Alex nagymamája a birtokon. Alberto is nagyon kedves ahhoz képest ,hogy az itt dolgozók azt mondták róla ,hogy nincs nála véresebb kezű maffia főnök.

- Nem készülődsz? Mindjárt kezdődik a bál. – kérdezte Alex kedvesen???

- Jééé te tudsz kedves is lenni??

- Nagyon vicces vagy de ha a nászéjszakánál hamarabb nem akarod elveszteni a szüzességed ,akkor nem kötekedsz.

Erre csak nyelni tudtam majd hátat fordítva elindultam készülődni.

~Másfél óra múlva~

Már tetőtől talpig készen sétáltam le a hosszú lépcsősoron.

 A lépcső aljánál pedig ott várt rám a nagyszülei társaságában

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A lépcső aljánál pedig ott várt rám a nagyszülei társaságában.

- Egyszerűen káprázatos vagy Emily. – mondta Alberto.

- Köszönöm Uram.

- Mehetünk kedvesem?

Kedvesem?

- Persze.

Amikor megérkeztünk a helyszínre ,csak tátott szájjal tudtam csodálni a kertet ,az épület belsejéről nem is beszélve minden arany és bézs színben pompázott.

- Gyere bemutatlak mindenkinek.

Ha ötszáz embernek nem lettem bemutatva ,mint "barátnő" akkor egynek sem és még keveset is mondtam. A bált hivatalosan Alex nagypapája nyitott meg ám' az egyik pillanatban Alex lépett a színpadra.

- Hölgyeim és Uraim! Mint már mindenkinek bemutattam az én bájos és elbűvölő barátnőm, akivel összehozott a sors. Felfáradnál mellém kedvesem?- elindultam bár kicsit zavarban voltam „kicsit".

- Amikor elsőnek találkoztunk már akkor tudtam ,hogy te leszel majd a gyermekeim anyja , a feleségem az a nő leszel az életemben aki a világot fogja nekem jelenteni ,aki beragyogja minden napom, órám, percem, másodpercem. Veled akarom leélni az életem. Emily Johnson hozzám jössz feleségül? – Mindent végig a szemembe nézve mondott ha nem tudnám az igazat azt mondanám ,hogy úgy érez ahogy mondta.

- Igen. – mondtam hisz úgy sincs más választásom. Ezek után olyan jött amire nem számítottam megcsókolt, visszacsókoltam. Megkaptam életem első csókját.

Ezek után Alex felhúzta a gyűrűt és elment „üzletelni"
Gyűrű;

Ám' a éreztem ,hogy fél szemmel mindig figyel engem. Egyszer csak egy magas( 190 cm körüli) éj fekete hajú sármos férfi lépett mellém, de Alex közelébe sem érhet.

- Szia szépségem. Szóval te lennél az unokaöcsém menyasszonya, egyszerűen gyönyörű vagy.

- Köszönöm.

- Tudod Alex nem a hűségéről híres. Tudtad?

- Biztosíthatlak hozzám 100%-ban hűséges.

- Azért ha vigaszra lenne szükséged tudd rám az ilyenekben számíthatsz. – mondta kacsintva.

- Miről beszélget az én gyönyörű menyasszonyom az én drága unokaöcsémmel? –kérdezte gúnyosan

- Csak szóltam neki ,hogyha vigaszra van szüksége hol találja. – mondta végig az én szemembe nézve majd kacsintott és tovább állt.

Alex elkezdett kiráncigálni az épületből a kocsiba csak belökött és a birtokig nem is szóltunk egymáshoz.

- Ígérj meg nekem valamit szépségem.

- Mit ígérjek meg neked? – kérdeztem összevont szemöldökkel.

- Azt ,hogy soha nem állsz le Antónióval. –mondta már szinte könyörögve és a homlokát az enyémnek döntötte.

- Soha nem állnék le egy Antónió féle férfivel.

- Tudod amit mondtam ,az mind igaz már másfél éve figyeltelek minden nap nem véletlenül te szervezted azt a jótékonysági estet sem. Tudom egy fasz vagyok ,hogy kihasználtam hogy apád tartozott még régről a családomnak ,de én soha nem udvaroltam még egy nőnek sem ,és biztosra akartam menni hogy csak az enyém légy senki másé. Én azt hiszem szeretlek Em.

~Legszebb kényszer~Where stories live. Discover now