VII.

10.3K 213 3
                                    




Reggel arra keltem ,hogy valaki puszikkal halmozza el az arcom miközben simogat.

- Neked is jó reggelt te mamlasz. - mondtam még félálomban.

- Héééj ez most szíven ütött. Mi az ,hogy mamlasz? Hmm?

- Milyen becenevet szeretne az én leendő férjem?

- Bármi ,amit szívből adsz nekem.

- Akkor mondjuk bébi, szerelmem, életem. Nekem nincs olyan bő szóismeretem ,mint neked. Nekem milyen becézéseim is vannak? - kérdeztem pajkosan  miközben a jobb szemöldököm felhúztam.

- Szerelmem, életem, életem értelme, királynőm, mindenem, bébi, egyetlenem, gyönyörűm. Soroljam még?

- Nem. Nem kell. Te nyertél de csak ebben.

- Én is így gondoltam ,mondta két csók között.

- Ma el kell mennem üzletelni ,de este 6-ra itthon vagyok legkésőbb.

- Mit szólnál ha miután haza jöttél játszanánk egy kicsit. -mondtam miközben az ölébe ültem.

- Szerintem várjunk a nászéjszakáig. - mondta miközben nyelt egyet.

- Milyen gondolatok vannak az ön agyában Mr.Russo?

- Elmondani nem lehet ,de eljön majd az idő mikor megmutatom. -mondta majd kacsintott.

- Én arra gondoltam ,hogy felelsz vagy felelszt játszanánk ,hogy jobban megismerjük egymást. Hisz nem sokára házasok leszünk.

- Ez egy nagyon jó ötlet. Egyébként a szüleim ma átjönnek hozzánk ,mert jobban megakarnak téged ismerni.

Ma kitakarítottam a palota másik felét ,tudom hogy Alex nem szereti mert idézem „Azért van takarítónőm." Majd a takarítás után neki álltam főzni. Négy óra előtt pár perccel neki álltam megteríteni az asztalt. Mikor az utolsó poharat is a helyére raktam a bejárati ajtó becsapódására lettem figyelmes.

- Kicsim merre vagy.                                                                                                     

- Konyha. -adtam egy egyszerű de lényegre törő választ.

- Hogy telt a napod egyetlenem?

- Elég jól takarítottam és főztem. Mire fel ez a jó kedv? - kérdem kíváncsian.

- Először is azért van jó kedvem ,mert egy hatalmas üzletet kötöttem , de legfőképp azért van ilyen jó kedvem ,mert mikor haza érek te vársz rám. Mit szólnál ,hogyha most elmennénk együtt fürdeni és utána játszanánk azt a micsodát amit mondtál. Úgy se megyünk sehova.

- Benne vagy.... Várj MII? Együtt?

- Igen ,nyugi jó fiú leszek.

Először Alex vetkőzött le és szállt be a habokkal teli kádba ,majd következtem én. Elfordulva „kicsit" szégyenlősen elkezdtem vetkőzni. Majd beszálltam neki támasztottam a hátam a mellkasának. Ügyeltem arra ,hogy bizonyos testrészünk ne érjen össze. Alex észrevette a zavarom amit csak egy halk kuncogással díjazott.  Már talpig pizsamában ültünk az ágyon ,mikor Alex megszólalt.

- Na kezdjük azt a játékot?

- igen. De a szüleid nem jönnek? - Kérdeztem értetlenül.

- Nem majd holnap ,mivel valami halaszthatatlan dolga lett apámnak.

- Szóval kezdem én. -mondtam.

- Mi a kedvenc színed?

- Fekete. És mi a te kedvenc színed?

- Fekete és szürke.

- Tényleg? Azt hittem a rózsaszín.

- Következő kérdésem hány lánnyal/nővel volt már szexuális kapcsolatod?

- Huhhh, hát nagyon sokkal ,túl sokkal. - Hát mit mondjak ez nagyon szarul esett.

- Milyen gyerekkorod volt?

- Hát egész jó, nagyon de nagyon jó baráti társaságom volt/van. A gimis éveim elég pörgősek voltak. Nagyon sok barátom van akikért nagyon hálás vagyok a sorsnak.

- Szóval nem vagy hívő ember. -állapította meg.

- Egyáltalán nem. Miért te igen?

- Hát az olasz emberek nagyon vallásosak még a maffiák is ,de nem mindegyik mint például mi.

Ez a kis játék átment éjfélig tartó beszélgetésbe. Reggel én keltem hamarabb úgy döntöttem csinálok reggelit Alexnak. A mai napot együtt töltjük ,csak este fele jönnek a szülei vacsorára.

- Minden reggel erre akarok kelni.

- Részemről megoldható. - húztam el a szám.

- Mi a baj kicsim?

- Tegnap az este folyamán említetted ,hogy rengeteg lánnyal volt dolgod. Mi van ha nem felelek meg az elvárasaidnak az ágyban? Akkor elválunk?

- Hogy gondolhatsz ilyet? Soha ismétlem soha nem válunk el. Minden férfi ölni tudna érted. Én pedig gondolkodás nélkül bármikor megölöm aki ártani akar vagy csak rosszul néz rád. Esélye és ideje sem lesz neked ártania. Szeretlek bárhol bármilyen helyzetben nekem te leszel a legcsodálatosabb és legtökéletesebb.

- Elköltözünk egy kisebb és otthonosabb házba?-Kérdeztem félve.

- Neked bármit.

~Legszebb kényszer~Where stories live. Discover now