A reggeli napsugarak szinte égették a szemem. Alex irodában lévő kanapéján töltöttük az éjszakát már, amit alvással töltöttünk. Alex mellkasa egész kényelmes párnának bizonyult. Alex dörmögő hangja ébresztett fel az ábrándozásomból.- Te mindennappal csak egyre gyönyörűbb vagy.
- Gondolom így kócosan, elkenődött sminkkel.
- Így is.
- Haza akarok menni. Venni akarok egy hosszú és forró fürdőt.
- Menjünk. Ma csak a tiéd vagyok.
- Akkor mi legyen a mai program?
- A hosszú és forró fürdő után nézhetnénk valami filmet. Délután pedig lemehetnénk a tengerhez.
- Nekem tetszik az ötlet.
- És egyik kicsit jobban rajta lehetnénk ezen a gyerektémán. -Mondta elhúzott szájjal.
- Nekem is minden vágyam egy baba. Minden vágyam, hogy életet adjak egy gyermeknek, melynek te leszel az apukája. De nem akarok rágörcsölni, mert az csak rosszabb. Olvastam egyszer egy cikkben, hogy egy nő annyira rágörcsölt a gyerektémára, hogy öt évig nem esett teherbe. Jön majd, ha jönni kell. Mi nem állunk az útjába, csak várjuk szeretettel. És ennél nincs is fontosabb.
- Tudom. Csak annyira szeretném, ha már totyogna egy apróság ebbe a nagy házba.
- Én mondtam, hogy nem kell ekkora ház.
- Amíg egy augusztusi napon meg nem láttalak soha nem gondoltam arra, hogy nekem bárkire is szükségem lenne. Viszont az a nap után, amelyen megláttalak. Tudtam azt, hogy szükségem van rád. Olyannyira, ahogy még senkinek nem volt senkinek, senkire szüksége. Az-az utáni napok borzalmas voltak. Tudtam, hogy egy magad fajta angyal még csak szóba sem állna egy ilyen emberrel, mint én. Ezért raboltalak el. - Mondta szemeit lesütve.
- Te egy jó ember vagy. Ebbe születtél bele, nem tudtál/tudsz mit tenni. Kihoztad a legjobbat az adott helyzetből. Nálad erősebb és jobb lelkű férfival nem találkoztam és nem is akarok. Nekem te vagy a legjobb.
- Nem érdemellek meg.
- Nálad jobbat keresve sem találnék. - Mondtam már két csók között.
- Azért kicsit vicces, hogy soha nem akartam utódokat, sem feleséget, de még csak kapcsolatot sem. De neked csak elég volt megjelenned egy augusztusi napon és már lepörgött lelkiszemeim előtt, hogy hogyan foglak elvenni feleségül.
- Hány nővel voltál előttem?
- Sose számoltam. De úgy 15 éves koromtól napi egy biztos. De néha kettővel, akár hárommal is.
- Hát ez remek. Nekem bezzeg te voltál az első.- Mondtam nem kevés gúnnyal.
- És ezért mindennap hálát is adok.
- Miért is?
- Mert neked lenni az első az egy hatalmas megtiszteltetés. És azért valljuk be szűk lyuk mindig jobb.
- Te egy akkora egy..... -Mondtam már szinte felrobbanva.
- Ugyan már csak viccelek. Nekem mindenhogy tökéletes vagy. Az, hogy vannak extráid azok csak megerősítenek abban, hogy nekem lettél teremtve.
- Én is szeretlek.
- Én jobban.
~Délután~
Egy kimerítő séta, piknik és két film után úgy döntött Mr.Russo, hogy ideje felavatni a medencét.
- Az agyam eldobom, de komolyan. -Mondta, mint ha már egy másik bolygón járna.
- Azért ennyire nem vagyok nagy szám.
- Minden Don ölni tudna érted.
- De én csak egyért lennék képes.
- És tessék, már meg is rontottalak. - Mondta egy színpadias sóhajjal kisérve.
- Ugye tudod, hogy bármeddig elmennék érted? - Kérdeztem úgy, mint egy tini, aki most vallja be, hogy már nem szűz.
- Tudom. Egy erős és független nő van az oldalamon. Ez már nem az én birodalmam. Ez már a miénk.
Melyik hírességről olvasnátok tőlem fanfictionokat?
YOU ARE READING
~Legszebb kényszer~
RomanceMi történik akkor ha egy 23 éves makacs és önfejű nő ,aki szem rebbenés nélkül mer nemet mondani. Egyszer csak találkozik a leendő maffia vezérrel akinek pedig nem lehet nemet mondani. Ám' Emily még is megteszi. Mi lesz ennek a következménye? 🚫A kö...