Alex és én majd kicsattantunk az örömtől, már csak a gyermekvárás örömeire koncentráltunk. Alex is felhagyott a folytonos aggódással és minden helyzetben igyekezett nekem a legjobbat nyújtani. Ma derül ki a baba neme. Alex, már alig várja hiszen ő most látja majd elsőnek a babát.
- Hazaértem édesem. Ne haragudj, de kicsit elhúzódott a tárgyalás.
- Semmi baj, megértem. A lényeg, hogy már itt vagy. Csak ez számít.
- Mikorra kell mennünk?
- Fél kettőre.
- Addig lezuhanyzok. Te nem jössz?
- Én már rég zuhanyoztam. Elkészülök míg te zuhanyzol.
- Azt hittem legalább együtt zuhanyzunk. -mondta elhúzott szájjal.
- Tudom, hogy hiányzik neked a szex, nekem is. Hanem jobban, mint neked. Bennem túltengenek a hormonok, de még házasság előtt megbeszéltük, hogy szülésig semmi szex.
- Tudom bébi, nem ezzel van a problémám, hanem azzal, hogy keveset tudok veletek lenni. Attól félek, hogy lemaradok és le fogok maradni fontos dolgokról és majd rájössz, hogy jobbat érdemelsz nálam. Attól félek, hogy elbukok, mint apa és, mint férj.
- Alex ne beszélj hülyeségeket, mindennél jobban szeretlek. Nem szabadulsz tőlem azért olyan könnyen.
- Nem is akarok.- csókolt meg.
- Ígérj meg nekem valamit Alex.- nem kértem, hanem kijelentettem.
- Bármit.
- Ha bármi történne velem, soha nem házasodsz újra és soha még csak rá sem nézel más nőre.
- Ez természetes, a királynőm vagy. Senki nem veheti át a helyed. De miért mondod most ezt?
- Csak úgy. Sose tudni. Mostanában, annyian halnak meg korházi műhiba miatt a szülésben.
- Még csak eszedbe se jusson ilyen. Amúgyis egy magán klinikán fogsz szülni és bármi bajod lesz esküszöm, hogy a korház összes dolgozóját egyenként kínzom meg.
- Alex bármikor bármi történhet. Nem mindig az orvos a hibás.
- Nem érdekel. Te pedig verd ki a fejedből ezeket a szarságokat.- szinte köpte felém a szavakat.
- Most miért beszélsz velem így?
- Azért, mert képtelen vagy felfogni, hogy te vagy a világom, de te csak a halálra tudsz gondolni? A közös gyermekünket várod az Isten szerelmére.
Miután angolosan távozott a fürdőbe. Addig én elkészülődtem. A korház felé vezető út szótlanul telt.
- Üdvözlöm Mrs.Russo! Hogy vagyunk?
- Igazán jól doktornő. És ön?
- Fárasztó napom volt, de imádom a munkám.
Ezután bekapcsolta a monitort, bekente a hasam.
- Pont jól fordult a bébi. Gratulálok! Lesz egy teljesen egészséges kisfiúk.
Hazafelé út is teljes csöndben telt. És vacsorázni is külön vacsoráztunk. Úgy döntöttem, most én leszek a kezdeményező fél.
- Nagyon haragszol?
- Nem haragszom bébi. De a gondolta is, hogy elveszítelek, egyszerűen felemészt. Én csak a családunkat akarom. Te én és a babáink, semmi másra nincs szükségem. Szarok minden másra.
Mert csak olyan van, hogy MI.
YOU ARE READING
~Legszebb kényszer~
RomanceMi történik akkor ha egy 23 éves makacs és önfejű nő ,aki szem rebbenés nélkül mer nemet mondani. Egyszer csak találkozik a leendő maffia vezérrel akinek pedig nem lehet nemet mondani. Ám' Emily még is megteszi. Mi lesz ennek a következménye? 🚫A kö...