A reggeli után felöltöztünk. Ez után felvetettem az ötletet ,hogy nézzünk filmet.
Film nézés közben a faliórára pillantottam ami délután kettőt mutatott. – egyből kipattantam Alex karjai közül.
- Alex szedd össze magad ,el kell mennünk a boltba.
- Minek? Muszáj?
- Igen. A szüleid vacsorára jönnek ,ha üres a hűtő mégis mit rakjak eléjük.
- Hidd el ismerem már őket egy pár éve ,nem azért jönnek hogy egyenek. És mi az hogy üres a hűtő?
- Sokat eszel. Azért ez vicces. –mondtam miközben a hasamat fogva röhögtem.
- Mi a vicces azon ,hogy üres a hűtő? –kérdi felvont szemöldökkel.
- Az a vicc ,hogy multi milliárdos vagy mégis üres a hűtő. Nyilván nem vicces ha valakinek azért üres, mert szegény.
/Boltban/
- Szóval mit főzzek?
- Ne már ,anyám is mindig ezt kérdezte míg otthon laktam. És tudom egy nőnek erre a kérdésre nincs jó válasz.
- Ha ha ha ha ha ,most komolyan. –mondtam már tetettet haraggal.
- Mit szólnál az Olasz konyhához?
- Imádom az olasz konyhát.
- Mindjárt hozatok egy papot. - Mondta miközben lehajolt hozzám egy csókra.
- Mi a kedvenc előételed?
- Tricolor Ricotta.
- Kedvenc főételed?
- Cime Di Rapa.
- Kedvenc desszert?
- Panna Cotta de kizárólag csak sóskaramellával. - Mondta miközben körbenyalta a száját.
- Voalááá a menü összeállt.
- Veszélyes nőszemély vagy.
Miután hazaértünk a bevásárlásból egyből neki álltam a főzésnek este öt fele lettem kész, de Alex még minidig a dolgozó szobájában volt. Tusolás után felöltöztem ,megcsináltam a hajam. Majd elindultam, a dolgozó felé. Ahogy az ajtó elé értem hallottam ,hogy valakivel ordítozik olaszul. Így úgy döntöttem nem kopogok csak benyitok. Egyből felém kapta a tekintetét és elmosolyodott, majd mondott még pár szót és lerakta. Mivel a foteljába ült ,így úgy gondoltam bele ülök az ölébe. Ez a tettem nagyon váratlanul érte ,hisz „ilyen" helyzetben ,és én sem tudom honnan jött a bátorság, de nem bántam.
- Hamarosan itt vannak a szüleim.
- Kész vagyok mindennel ,vagyis teríteni még nem terítettem meg ,de arra gondoltam azt csinálhatnánk együtt. –Vallottam be félve.
- És ezt miért kérdezed félve? Az az igazság ,hogy soha életemben nem terítettem sőt a konyha közelébe csakis enni jártam/járok.
- Na akkor ezen most változtattunk. –mondtam miközben a kezénél fogva kezdtem el húzni magam után.
...
- Alex mit csinálsz? A lapos tányér megy alulra a mély pedig felülre.
- Nem mindegy?
- Nem, nagyon nem mindegy.
- Nehogy már ezen a szaron vesszünk össze, komolyan.
- Nem veszekszek, de ha így terítesz anyád engem fog leszólni nem téged. Többet értem volna el ha inkább nem is segítesz. –mondtam az orrom alatt de szerencsétlenségemre Alex is meghallotta.
- Ezt most nem mondod komolyan?
- Nem, nem mondtam komolyan ,csak na izgulok.
- Nincs mitől ,hisz már találkoztál velük.
- Igen,de nem úgy mint a jegyesed. És még is mit mondunk ,hogy-hogy jöttünk össze?
- Tudják az igazságot.
- Mi mégis hogy?
- Hát a nagyapámnak elmondtam ő pedig elmondta az apámnak aki pedig az anyámnak. Még aznap olyan fejmosást kaptam anyámtól, szóval ő a te oldalon van. Nem is beszélve arról ,hogy milyen fejmosást kaptam a nagymamámtól. A számomra összes nőt ellenem fordítottad. Vagyis a legfontosabbat nem.
- Igen , és most féltékenynek kéne lennem?
- Nem ,ez a személy te vagy
A beszélgetésünket a csengő zavarta meg.
YOU ARE READING
~Legszebb kényszer~
RomanceMi történik akkor ha egy 23 éves makacs és önfejű nő ,aki szem rebbenés nélkül mer nemet mondani. Egyszer csak találkozik a leendő maffia vezérrel akinek pedig nem lehet nemet mondani. Ám' Emily még is megteszi. Mi lesz ennek a következménye? 🚫A kö...