XXII.

2.5K 88 2
                                    




Hazaérve Alex egyből elvonult a dolgozószobájába. A fiúnk elaltatása után úgy döntöttem itt az igazság pillanata. Most vagy soha elve két kopogás után be is mentem hozzá.

- Szóval képes vagy végre normálisan kommunikálni?

- Nem hinném, hogy ezt hallani akarod. Ne akarj fájdalmat okozni magadnak.

- Vagy most elmondod az igazságot vagy elvállunk. Akárhogy is próbállak megérteni és melletted állni te folyamatosan ellöksz. Hiába küzdenék tovább ha csak én akarnám a házasságunk megmenteni.

- Ha ennyire tudni akarod, hát akkor elmondom. Mikor állandóan csak visszautasítottál, akkor csináltam valami hülyeséget és ezért kellett a fiúnkat belekényszeríteni ebbe.

- Mit csináltál?- Kérdeztem lehunyt szemmel tudtam, hogy fájni fog a válasz, de tudnom kellett.

- Megbasztam az egyik nagyobb maffia főnök lányát. -Mondta ez úgy, mintha csak arról beszélt volna, hogy mit vacsorázott. 

- De hisz te vagy a Don. Ez nem számít.

- De egy nagyobb olasz maffiában igenis számít, hisz ha nem szűz a lánya nem fog kelleni egy jómódú férfinak se, akármilyen szép is. Legalábbis nem feleségnek. Ha ez azelőtt kiderült volna mielőtt elveszlek, akkor most ő lenne a feleségem és nem te, mert akkor szerelem ide vagy oda ő állt volna előtted rangban.

- Szóval most azt mondod, hogy érezzem magam megtiszteltetve? - Nevettem fel már-már hisztérikusan.

- Egy szóval nem mondtam ilyet. De gondolj bele abba, hogy annak, hogy most itt vagyunk oka van. A sors is egymásnak szánt minket.

- Ha annyira szerettél már akkor is, akkor, hogy feküdhettél le vele?

- Nem jelentett semmit.

- De igenis jelentett, mert a fiúnk issza meg a hülyeségednek a levét.

- Tudom és sajnálom.

- Az már édeskevés. Soha nem szabadott volna találkoznunk sem, nemhogy hinnem neked. Holnap beszélek az ügyvédemmel. Jobb a békesség. 

Már a mondat felénél felpattant Alex olyan erővel, hogy a szék is elvesztette egyensúlyát. Úgy közelített felém, mint egy bika, akinek én vagyok a piros ruha.

- Nem.- Üvöltött rám.

- Nem vállunk, nem veszíthetlek el. Bármit képes lennék érted megtenni.

- Akkor add fel a maffiát a fiúnk szabadságáért.

- Még mindig én vagyok a férfi ezt ne felejtsd el.- Mondta eltorzult arccal a nyakamra szorítva.










Van még visszaút?

Ma teszek ki egy kérdezős sztorit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ma teszek ki egy kérdezős sztorit. Mindenre válaszolok.

+van egy eladó könyvem😉❤️

~Legszebb kényszer~Where stories live. Discover now