Még én az utastérben ültem, addig Alex elintézett még pár telefont. Még másoknak a nászút hetek akár hónapok, addig nekünk 5 nap. Az alatt meg kell találnunk az új házunkat, hogy mire haza érkezünk csak a papír munka maradjon és a költözés. Bár Alex nem igen engedett a luxus elvárásaiból a lakással szemben, de elfogadta hogy én inkább egy letisztultabb luxus családi otthont szeretnék. Ami mindenkinek megfelel. Már órák óta bújtam az ingatlanos által átadott papír tömeget, amikor az ajtó nyílt és Alex lépett be.- Hamarosan szállunk szerelmem. Bocsánat hogy magadra hagytalak, de ezek még nagyon fontos ügyek voltak.
- Semmi baj bébi. Én addig a lakásokat néztem, de még semmi olyat nem találtam, ami mindkettőnket tetszene, és igazából nekem sem tetszett nagyon egyik sem. De van még pár papír köteg. – Mondtam fájdalmasan sóhajtva.
- Teljesen ráérünk életem, majd ha, megtaláljuk a tökéletes házat a családunknak, akkor majd elköltözünk.
- Családunknak? – Kérdeztem meglepetten.
- Hát kell a házba 5 hálószoba a dolgozószobán kívül, mert ha lesz 2-3 gyerekünk meg persze ott vagyunk mi és azért kéne minimum 1 vendégszoba is.
- Azt hiszem akkor ezt meg is beszéltük.
/45 perccel később/
- Alex ez a szoba rohadt nagy. – Mondtam ámuldozva.
- Még nem igen káromkodtál előttem, de imádom. – Mondta, és elkezdte csókolgatni a nyakam.
- Kmmm, Alex. Mit csinálsz? – Mondtam miközben élesen szívtam be a levegőt.
- Életem. Bízz bennem.
- Bízok.
Ezután már csak arra eszméltem fel, hogy a talaj eltűnik a talpam alól, majd Alex végig fektet az ágyon. Vadul csókolt, majd áttért a nyakamra onnan a kulcscsontomra. Majd vissza a számhoz ezt eljátszotta párszor, majd a fehérneműimen kívül mindentől megszabadított. Még utoljára megcsókolt ,majd kicsatolta a melltartóm..................Az apró puszik, csókok, fájdalom ,majd mérhetetlen gyönyör szavakkal amikkel az estét/éjszakát illetni lehet. Alex engem szorosan a mellkasára húzva szuszogott, mint egy édes gyermek.
Szóval ez a hosszú kihagyás annak köszönhető, hogy az én drágalátos kis imádni való kiskutyám akit mindennél és mindenkinél jobban szeretek. Szétrágta a telefonom kb.2 hete. Ezért nem akkor jött a rész amikorra terveztem. Igazából nagyon jól éreztem magam mindenféle szociális platform nélkül, ezért a laptopot is a szekrény mélyére rejtettem egy kis időre. Reményeim szerint a nyáron befejezem a könyvet 60-70 fejezetesre tervezem és igen lesz 2. évad is.
UI: Holnap jön az új telóm.
YOU ARE READING
~Legszebb kényszer~
RomanceMi történik akkor ha egy 23 éves makacs és önfejű nő ,aki szem rebbenés nélkül mer nemet mondani. Egyszer csak találkozik a leendő maffia vezérrel akinek pedig nem lehet nemet mondani. Ám' Emily még is megteszi. Mi lesz ennek a következménye? 🚫A kö...