Kde len začať.
Odkedy som zistila že moji rodičia sú mŕtvy ubehli už viac ako dva mesiace. Počas toho sa môj život otočil o 180 stupňou.
Kde by sme len začali. Dumbledore mi oznámil že moji rodičia zahynuli pri dopravnej nehode. Prvé tri dni som preplakala. Nikomu som nepovedala čo sa stalo, nechodila som ani na hodiny, ani som nejedla. Nič som nechcela. V hlave mi vírila len jedna otázka. Čo bude teraz somnou? Nemám rodinu, nemám nikoho. Moji rodičia nemali súrodencov a moji starí rodičia sú už mŕtvy tak čo somnou bude? S profesorkou McGonagallovou sme išli do domova pre deti ktoré nemajú rodičov. Jedna paní my vybrala novú rodinu. Nechcela som ju, chcela som naspäť svoju mamku a ocka no musela som to priať inak by ma poslali do detského domova. S mojimi adoptívnymi rodičmi som sa v ten deň stretla, pri stretnutí bola aj McGonagallová ako moja "trieda učiteľka". Porozprávala som sa s nimi. Pripadali mi ako fajn ľudia no nebolo to to čo by som chcela. Nikdy to už nebude také aké to bolo pred tým. Rozprávali sme sa o všelijakých veciach až prišla na rad škola. Vtedy sa mi svet zrútil druhý krát. Povedali mi že si neželajú aby som navštevovala školu mimo Londýna. Chcú aby som navštevovala školu v ich štvrti kde bývajú. Rozhodla som sa rozhovor ukončiť a odišli sme naspäť na Rokfort. V ten deň som svojim trom najlepším priateľom povedala všetko. O mojich rodičoch aj o tom že sa vidíme posledný školský rok. Neverili tomu, nechceli tomu veriť no napokon keď išlo do tuhého uverili. Na druhý deň som bola pobalená no nebola som vyrovnaná s tým že sa už nikdy nevrátim na svoju izbu v Rokforte. S svojimi priateľmi som sa rozlúčila no dohodli sme sa že sa určite stretneme. Nelúčili sme sa navždy. Mala som prísť do riaditeľne. V riaditeľni ma čakal Dumbledore, McGonagallová a Snape? Snape? Hovorila som si čo tam ten muž robí? Nemá somnou nič spoločné. Po rozhovore v riaditeľni sa môj život znova obrátil o 180 stupňou. Snape mi povedal jednu vetu ja si ťa adoptujem. Keď vyslovil túto vetu môj mozog priam vybuchol. Na jednej strane som bola šťastná pretože som mohla pokračovať v štúdiu na Rokforte no na druhej strane...je to predsa Snape. Opovrhuje každým kto je z Chrabromilu a teraz si ma akože ide adoptovať? Neverila som tomu no potom sme sa premiestnili spolu s Dumbledorom a Snapom do jeho domu, do domu kde budem bývať. Všetko mi vysvetlili. Pýtala som sa ho prečo ma adoptoval a on mi na to odpovedal že ho o to poprosil Dumbledore a on mu vyhovel, zvláštne no nezaoberám sa tým. Túto vec že som adoptívna dcéra Severusa Snapa som nemohla povedať nikomu. Na posledný deň v Rokforte som neprišla aj keď som mohla. Nechcela som. Povedala som si že do Rokfortu pôjdem až na nový školský rok. Zo začiatku som nechápala čo sa stalo s mojou bývalou adoptívnou rodinou no Snape mi povedal že všetko vyriešili a viac sa k tomu vyjadrovať nechcel. Cez prázdniny som si s Snapom vybudovala celkom dobrý vzťah. Celé mi to doteraz pripadá zvláštne no je to tak, môj nový adoptívny rodič je Severus Snape. Myslela som si že to doma bude nuda, že sa nebudeme vôbec rozprávať no nie, rozprávali sme sa a to veľa. Pred niekoľkými mesiacmi by som si nikdy nepomyslela že so Severusom sa dá aj normálne porozprávať a dokonca sa vie aj usmiať! Chápete tomu?! On sa vie aj smiať! Keby ho tak videl Harry! Severus ma naučil plno nové elixíry a taktiež kúzla. Nemohla som ich síce používať pretože mimo Rokfortu čarovať nesmiem no naučiť som sa ich naspamäť mohla. Severus mi povedal že keď prídeme na Rokfort môžeme si ich precvičiť. Stále tomu neverím čo sa stalo no je to tak, moji rodičia zomreli a teraz bývam u Severusa no som šťastná. Nie tak ako som bola keď mamka s ockom žili no som. Chýbajú mi, každá jeden deň, každú jednu hodinu, minútu sekundu. Vždy mi chýbajú a vždy mi aj chýbať budú. Prežila som s nimi krásne 12 roky na ktoré nikdy nezabudnem no Severus mi jeden slnečný večer povedal jednu vetu Život ide daľej, je na tebe či ho budeš žiť tak ako do teraz alebo nie.
Za malú chvíľu príde Dumbledore aby sme sa dostali na Rokfort. Nevieme sa tam totiž premiestniť, pretože na Rokfort sa premiestňovať nedá no byť riaditeľom má svoje výhody. Tento rok do školy vlakom nejdem, neviem ešte ako to všetko ostatným vymyslím no tento rok bude plný klamstiev, aspoň myslím.
YOU ARE READING
𝐌𝐮𝐝𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝
FantasyEleanor Clárková sa zdá byť obyčajná muklorodená čarodejnica. No tak ako pribúdajú dobrodružstvá s jej troma najlepšími priateľmi Harrym, Ronom a Hermionou pribúdajú aj otázky ohľadom jej pôvodu. Prečo jej mágia je silnejšia ako u ostatných deťoch z...