"Máš pre neho radu?" nechápavo sa pozriem na bifľomorčana predo mnou.
"Áno" súhlasí.
"Prečo to robíš?" s úsmev na perách sa ho opýtam.
"Aj on mi pomohol, to s tými drakmi, tak prečo nie?" úsmev mi opätuje a spoločne pridáme do kroku za Harrym.
"Hej Potter!" zakričí naňho z diaľky.
Harry nevyzerá najlepšie, že ho vidí. Ide o to, že Cedrice bol na plese s Cho a Harrymu sa Cho páči. Na jednej strane Harryho chápem no na druhej Cedrice nevie, že Harry pokukuje po Cho.
Ale ak mám byť zas úprimná, nie som si istá, či spolu tý dvaja chodia. Majú medzi sebou niečo ale či v tom je aj veľká láska, to neviem, nepýtam sa ho také.
S Cedricom som sa znova začala viac baviť aj keď ma ten ples mrzí kôli Harrymu, no mám Cedrica rada.
"Cedrice" povie na pozdrav a ja sa na neho len letmo usmejem.
"Ako sa máš?" fakt bombová otázka Cedrice, úloha je za dva dni, on nemá rozlúštené to blbé vajce a ty sa ho ideš pýtať ako sa má.
"Svetovo" ironicky zahlási Harry.
"Počuj, ešte vždy som tvojím dlžníkom za tú informáciu o drakoch..." Harry ho preruší "...zabudni na to, ty by si urobil to isté"
"Presne, vieš kde je kúpeľná prefektov?" prikývne, že vie.
Niečo Harrymu pošepká "Vezmi vajce a porozmýšľaj o všetkom v teplej vode"
Nechápavo sa Harry pozrie na Harryho no ten sa obráti namňa "Ideš?"
"Ehm...chod, potom keď tak si ťa nájdem" poviem usmejem sa na neho a on odíde.
Pribehne k nám Hermiona a všetci traja začneme kráčať do hradu.
"Čo tým myslel?" opýta sa ma moja hnedooká kamarátka.
"Neviem" myknem plecami.
Cedrice mi nepovedal ako presne to vajce rozlúštil len, že na to prišiel v prefektskej kúpeľni.
"Pôjdeš tam?" tentokrát sa Hermiona opýta Harryho.
"Mám navýber?"
"Ani nie" odpoviem jednoducho.
.
"Takže toto mám vypiť?" ukážem na fľaštičku predo mnou s divnou tekutinou sfarbenou do modra.
"Áno" odpovie.
"Prečo?"
"Kôli tej Potterovej úlohe"
"Tomu nerozumiem, Severus, moji traja priatelia ma čakajú v knižnici, musíme prísť na to čo myslelo to hlúpe vajce takže mala by som ísť"
"Eleanor, Potter už niečo vymyslí, teraz to vypi!" nahnevane ukáže na tu fľašku.
Merlin prečo to mám ale vypiť?!
"Nebudem piť niečo, o čom neviem, načo to je" nadurdene si dám ruky v bok.
"Ide o tú úlohu, budeš v nej účinkovať no na to aby si tam mohla byť musí vypiť toto" vysype namňa.
"Ja v tej úlohe ale nechcem byť!"
"Budeš musieť, nič sa ti nestane, neboj, budeš len spať" neveriacky sa naňho pozriem.
"A môžem Harrymu...ô
"...nie, za Potterom už nepôjdeš a rozhodne mu to nepovieš, teraz to vypi lebo to do teba nalejem ja!"
"Fajn" prekrútim očami a celý obsah fľaštičky predo mnou vypijem.
Je to odporné! Chutí to ako sto ročný tekvicový džús!
Po niekoľkých sekundách sa mi zahmlie pred očami a spadnem na zem.
Z pohľadu tretej osoby
Zaznel výstrel čo znamenalo jediné, súťažiaci mohli začať.
"Kde tie dve len sú?" pýtal sa neustále Ron Weasley asi každého koho stretol.
Nechápal prečo Hermiona Grangerová a Eleanor Clarková nie sú tu a nefandia Harrymu. Bolo to divné už len z toho dôvodu, že Harry a Eleanor sú nerozlučná dvojka a to, že tu ona nie je proste nesedelo.
Nerozumeli tomu ani ostatný. Najprv ich chceli ísť hľadať no to im profesorka McGonagallová zakázala a povedala im, že sú určite v poriadku.
Na opačnej strane boli dvaja slizolinčania ktorý už niekoľko hodín sa snažili nájsť ich dobrú chrabromilskú priateľko no bez výsledku, ako keby zmizla z povrchu zemského.
Blaisi Zabini bol tak zúfalý, že zašiel dokonca za Seamusom Finniganom no ten mu povedal, že ju taktiež nevidel a zmizla dokonca aj Hermiona.
"Mám to! Viem kde je!" zakričala Pansy Parkinsonová po pätnástich minútach čo sa súťažiaci potopili.
Blaisi jej okamžite venoval pozornosť a nedá sa povedať, že by to nezaujímalo viacej uší.
"Hovor!" nedočkavo jej povedal.
"Dumbledore povedal predsa, že každý jeden súťažiaci prišiel o niečo čo je mu druhé, a čo je drahé Harrymu Potterovy?" opýtala sa no každý jeden kto to počul vedel odpoveď.
"Eleanor Clarková" vydýchol jej meno.
"Počkať! Tým chceš povedať, že Clarková je tam?" ukázal Nott na jazero.
"Pravdepodobne áno" mykla plecami.
"Ako ju tam dostali?" opýtal sa nechápavo Blaisi.
"Po Dumbledorovsky" popod nos si povedal blondiak ktorý celý rozhovor počúval.
Nie len našej hlavnej postave víria aj po dvoch mesiacoch spomienky z plesu, aj tomuto blondiakovi sa to deje, niet deň keď na to nemyslí.
Sám nevie čo to doňho vošlo.
To, že jej povedal, že jej to sekne bola pravda, veľmi ťažko sa mu to priznávalo ale áno, bola krásna.
To, že si s ňou chcel zatancovať bola čistá žiarlivosť na jeho najlepšieho priateľa.
Veľmi dobre vedel, že má partnerku no tá vôbec nebola tak krásna ako dievča po boku Blaisa Zabiniho.
Taktiež chcel vedieť či príjme jeho žiadosť o tanec a dozvedel sa, že nie, len ak ju vyprovokuje, že sa bojí čo sa mu aj podarilo.
Bolo mu ťažko, že z jeho úst nevyšla ani jedna blbá poznámka ohľadom jej krv. Toľko krát to mal na jazyku no zadržal to.
Potom prišlo to čo nečakal ani on, chcel ju pobozkať. Chcel vedieť ako chutí bozk od niekoho kto nemá čistú krv, od niekoho kto je považovaní za humusáka. Vyčíta si to doteraz, ako mohol niečo také chcieť?! Je to Draco Malfoy!
Žiarlivosť nebol jediný dôvod prečo s ňou chcel tancovať, bola to aj zvedavosť. Od doby čo omdlel a ona sa mu hodila okolo krku mu stále víri v hlave jedna otázka.
Ako?
Ako ho mohla silou vôle odhodiť cez celú chodbu? To je proste nemožné! A tu sa dostávame do bodu kde jeho otázky naberajú na intenzite. Čo mala znamenať ta váza? Určite sa sama od seba nerozhodla puknúť. Na chodbe s nimi nikto nebol pretože keby áno, bol by už mŕtvy. Prvý krát by ho zabil jeho otec a druhý krát Potter.
Proste okolo toho dievčaťa sú veľa otázniky ktoré on chce rozlúštiť a prísť na ich odpoveď.
YOU ARE READING
𝐌𝐮𝐝𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝
FantasyEleanor Clárková sa zdá byť obyčajná muklorodená čarodejnica. No tak ako pribúdajú dobrodružstvá s jej troma najlepšími priateľmi Harrym, Ronom a Hermionou pribúdajú aj otázky ohľadom jej pôvodu. Prečo jej mágia je silnejšia ako u ostatných deťoch z...