Ani som sa nenazdala a Vianoce sa skončili, s Harrym sme si kúpili len nejaké maličkosti ktoré sme si rozbalili spoločne na štedrý deň. Severus, ten mi dal darček! Chápete? Myslela som si že mi darček nedá ale dal, fakt pekný darček. Samozrejme mi dal knihu, jednu z jeho knižnice, taktiež starú ktorú nezoženiem v školskej knižnici a plus ku knižke plášť, taký aký som dostala na minulé vianoce od mamky a ocka. S toho plášťa som už vyrástla ale nevyhodila som ho, zväčšovacie kúzlo naňho použiť nechcem, chcem aby ostal taký aký mi ho dali oni, možno ho raz podarujem svojej dcére, kto vie, no ale ten plášť od Severusa je fakt bombový, podobný ako ten starý no je tam aj zelená farba, povedal mi že tú zelenú si odpustiť nemohol, ale musím uznať že s zelenou je ešte krajší.
Ešte keď bol sneh a prázdniny, každý deň poobede sme sa vybrali na školský dvor a ohadzovali sme sa snehovými guľami, pridali sa k nám aj iné fakulty a vznikali snehové vojny. Neraz nedvarkát sa k nám pridal aj Slizolinčania, ale to potom skončilo tak že sme si zvyšok prázdnin odpykávali trest alebo poniektorý ležali v nemocničnom krídle takže zakončenie prázdnin nebolo pre všetkých najlepšie.
Jar sa pomaly začala prebúdzať a Hagridov súd kôli Hrdozobvocy sa mal uskutočniť už dnes, ideme za ním sa popýtať ako to dopadlo.
"Dnes je ale krásny deň" poviem kde všetci výdeme z hradu, fakt je pekne, asi sa nenazdám a leto bude klopať na dvere.
"Ohromný, ak ťa len samozrejme, neroztrhali na kusy" pozriem sa na Rona a potom na Harryho, o čom to do pekla hovorí?
"Neroztrhali? O čom to hovoríš?" opýta sa ho Harry.
"Ron stratil potkana" ozve sa Hermiona. Takže Prašivec sa stratil?
"Nestratil, tvoj kocúr ho zabil!" nahnevane povie Ron. Počkať! On si myslí že ho zabil Krivolab?
"Hlúposť" otrávene povie Hermiona.
"Tak to potom bol Sasi" otočí sa namňa Ron. Sasi by niečo také neurobil! On potkany neje.
"Ron, Sasi ho určite nezabil" obráni ma Harry.
"Ale čo keď áno? Krivolab alebo Sasi, jeden z nich určite"
"Sasi ho nezabil!" nahnevane vykríknem. Niečo také by neurobil.
"Fajn, tak potom Krivolab, veď viete ako tá jej krvilačná beštia stále všade číha a prašivec zmizol" smutne povie. Vlastne, čo kde ho Krivolab fakt zjedol? Je to predsa len kocúr.
"No možno by si sa mal lepšie starať o svoje zvieratá" otočí sa k nám Hermiona a povie to Ronovi.
"Tvoj kocúr ho zabil" dobehne Ron Hermionu.
"Nezabil" povie Hermiona nahnevane.
A takto sa hádali celú cestu až k Hagridovy.
U Hagrida sme sa dozvedeli že ten trkvas Lucius Malfoy dal Hrdozobca odsúdiť na smrť, rozumiete tomu? Je rovnaký ako ten jeho synáčik, odporný, zlý, arogantný, namyslený!
Zvyšok dňa prebiehal už v poriadku tak ako aj zvyšok týždňa a zvyšok mesiaca. Tak ako k nám marec zavítal, tak aj odišiel a apríl vstúpil dnu. O Ronovom Prašivcovi sme už nepočuli takže nech odpočíva v pokoji pri Merlinovy.
Je neskoro večer, možno už aj po polnoci a ja si v spoločenskej miestnosti čítam knižku, Hermione a Parvati vadí keď mám zapálené svetlo tak som sa vybrala dole. Započujem zvuky podlahy, spozorniem a prútik pripravím, ako správny čarodej, no nie? Svetlo zhasnem a počkám si čo alebo kto sa ku mne priblíži. Kroky sú stále bližšie a bližšie, pomaly začnem kráčať k schodom no v tom svetle nič nevidím čo spôsobí že spadnem rovno na osobu ktorá sa práve snažila vyplížiť z miestnosti. Áno, osobu, je to osoba. Rýchlo nahmatám prútik na zemi, sadnem si na danú osobu aby nikam neutiekla, prútik položím k tvári danej osoby a poviem "Lumos"
YOU ARE READING
𝐌𝐮𝐝𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝
FantasyEleanor Clárková sa zdá byť obyčajná muklorodená čarodejnica. No tak ako pribúdajú dobrodružstvá s jej troma najlepšími priateľmi Harrym, Ronom a Hermionou pribúdajú aj otázky ohľadom jej pôvodu. Prečo jej mágia je silnejšia ako u ostatných deťoch z...