48.Kapitola

240 21 0
                                    

Pred vyučovaním nám McGonagallová rozdala rozvrh hodín s ktorým sa budeme riadiť už do konca školského roka, prvá hodina bola obrana proti čiernej mágii. Ked som večer prišla na internát, nemala som nejaký záujem sa baviť o dneskajšom vyučovaní a tak som sa nikoho nepýtala čo učí tá ropucha a ani na nového učiteľa OPČM no nejako mi to už aj došlo, predsa nie som hlúpa, prosím len nech sa mýlim.

Bola to prvá noc kedy som sa po odchode z domu nejako vyspala, chýbalo mi objatie od môjho najlepšieho priateľa no moja rokfortská posteľ mi ponúkla všetko čo mohla a bolo to úplne v poriadku.

Ráno sme sa všetci spoločne naraňajkovali no pred hodinou som ešte zašla za Severusom.

"Kedy budeme pokračovať v našom cvičení?" opýtala som sa ho, dnešné vydanie denného proroka si odstránil z pred tváre a pozrel sa namňa tými jeho tmavými očami plné ničoty.

"S empatiou už pokračovať nebudeme, je to zbytočné, naučila si sa kontrolovať takže žiadne ďalšie výbuchy by na škole nemali byť, s bezprútikovou mágiou sme pokročili no stále to nie je ono a taktiež tie kúzla, budeme sa stretávať utorok, štvrtok a nedeľa, vyhovuje ti? Ano? To som rád" ani som mu neodpovedal a odpovedal si sám, niečo mu teda poriadne sadlo na nos.

"Utorok je už zajtra, takže mám prísť..." prerušil ma a dopovedal "...zajtra, presne tak" denného proroka si znova otvoril a skryl tvár do strán.

"Fajn tak potom zajtra" povzdychnem si, postavím sa z čierneho kresla a smerujem ku dverám, pri dverách ma ešte zastaví. "Po vyučovaní sa zastav v riaditeľni, Albus sa s tebou chce porozprávať"

"Dobre" prikývnem a opustím miestnosť. Čo môže Dumbledore chcieť? Žeby sa privítať alebo? A akúto náladu mal Severus? Možno je hrozne nepríjemný ale toto nebola jeho normálna nepríjemnosť, toto bolo niečo iné.

Sasi somnou dnes na vyučovanie nešiel, ak raz na Malfoya narazím a spomenie hada, budem mu musieť povedať a rovno ho nejako presvedčiť že Sasi somnou na rokfort neprišiel.

Ked som vošla do triedy, celkom to tam žilo. Harry sa vášnivo rozprával s Ronom, určite o metlobale, Nevill nejakým dvom chrabromilčanom rozprával o svojom kaktuse, Hermiona sa rozprávala s dievčatami sediace pred ňou, Blaise Zabini čítal nejakú knihu, Draco Malfoy sa sústredene pozeral pred seba a nad niečím rozmýšľal, Pansy Parkinsonová bola zažratá do rozhovoru s Daphne Greengrassovou, Crabbe a Goyle sa zabávali a Seamus s Deanom pohodovo sedeli na svojich miestach.

Eleanor bola samozrejme posledná čo prišla na hodinu no mala šťastie že tu profesor ešte nie je. So sklopenou hlavou smerom ku zemi s úmyslom vyhnúť sa modrým očiam odpochodovala ku Hermione keďže Harry a Ron sedeli spolu.

"Kde si bola?" opýtala sa kučeravo vláska rovno vlásky.

"Ja-ja bola som na záchode vieš" povedala som jej prvé čo ma napadlo. Vtom papierový vtáčik vo vzduchu ostal v plameňoch a pristál na stole u dvojčat.

"Dobrý deň deti" ozvalo sa zo zadu. Všetci sme sa otočili a uvideli to čo sme nechceli, ešte aj podaktorý slizolinčania sa zatvárili znechutene, takže moje úsudky boli správne, je naša nová profesorka OPČM, ešte zistiť jej meno, ale nejako ma to ani netrápi.

Proste to bude ružové prasiatko.

"Obyčajné skúšky čarodejníckej úrovne..." začala kráčať smerom do predu a popri tom písala prútikom na tabulu"... OSČÚ, inak známe pod skratkou OSČÚ" to už stála pred nami všetkými.

"Usilovný sa dočkajú odmeny, lajdáctvo sa vám nemusí vyplatiť" zaškerila sa na nás a švihnutím prútika sa začali rozdávať knihy.

"Vaše predošlé vzdelávanie v tomto predmete bolo veľmi chaotické, no určite vás poteší že odteraz sa budeme držať starostlivo vypracovaných a ministerstvom schválených osnov obrannej mágie" pred nami pristala kniha. Otvorila som ju no hneď sa mi znechutila, sú tu len samé poučky a poučky, nejaké jednoduché kúzla ktoré ovládam už z minulého roka alebo od Severusa.

𝐌𝐮𝐝𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝Where stories live. Discover now