39.Kapitola

283 22 0
                                    

Už je to nejaký ten piatok od plesu, konkrétnejšie skoro dva mesiace a druhá úloha je o dva dni.

Sneh sa roztopil a nám klope na dvere marec.

Vianoce prebehli v skutku poriadku, s Harrym sme ich ako aj minulý Rok strávili na Rokforte spoločne.

Ron a Hermiona to medzi sebou vyriešili a Hermiona mi povedala, že city k Ronovy nie sú nič viac ako len priateľské.

Ak ide o Malfoya tomu sa vyhýbam najviac ako viem. Stále mi ta jeho veta blúdi v hlave Zistím čo skrývaš Clarková, nezistí to, nemôže to proste zistiť! A k tej puse...na to sa snažím nemyslieť.

Nikomu som to nakoniec nepovedala, u Hermiony som sa vyhovorila na to, že ma znovu provokoval, čo iné som jej mala povedať? Pravdu? Radšej nie. Viem že by to možno aj pochopila ale radšej si to nechám pre seba.

S Severusom stále trénujem.

Posledný krát sa mi nejaká taká nehoda stala na plese s tou vázou.

Niekoľkokrát ma aj rozčúlil naschvál a podarilo sa mi nič nerozbiť, každým dňom sa zlepšujem.

S empatiou sme sa tak trochu pohli daľej, začal ma učiť ako vycítim ako sa daná osoba pri mne cíti a nie je to vôbec ťažké, po niekoľkých hodinách mi to začalo ísť, nie som v tom profesionál ale ani nie amatér.

Bezprútikovú mágiu ovládam ale nie kúzla, skôr psychokinéza. Dokážem bez prútika pohybovať predmetmi ale musia to byť malé predmety, nie veľké. Taká kniha, možno ešte aj stolička no ak by som to mala skúsiť na človeka tak mi to nejde.

Kúzla bez prútika ovládať nedokážem. Severus hovoril, že to všetko, keď sa mi to podarilo bolo len kôli pocitom no mala by som to dokázať aj tak no zatiaľ to nedokážem.

V bojovaní som sa zlepšila, naučila som sa nové kúzla ktoré sa ešte neučíme a zvládam ich.

Pred niekoľkými týždňami som Severusa poprosila aby ma naučil kúzlo ktoré Harry ovláda už od tretieho ročníka no odmietol. Povedal, že takéto kúzlo ma učiť nebude tak som to radšej nechala tak, nechcem sa s nim hádať.

Zašla som potom za Harrym a ten súhlasil.

Flashback

"Musíš si vybaviť nejakú šťastnú spomienku, najlepšie by bolo keby bolo priam najšťastnejšia a potom stačí len vysloviť kúzlo" zakývala som hlavou, že rozumiem a začala som sa hrabať v spomienkach.

Skúšala som to na toľko pekných spomienkach, že ani nedokážem spočítať koľko ich bolo a kúzlo sa mi nepodarilo.

"Ani mne sa to na prvý pokus nepodarilo" ubezpečil ma no veľmi mi to nepomohlo.

Hodila som kameň ktorý som držala v ruke do vody a povedala "Možno nie na prvý ale na druhý určite"

Sám Harry mi to povedal, že sa mu to podarilo na druhý pokus.

"Každý vie iné kúzla, ja viem toto a ty milión ďalších čo ja nie" na tom som sa len zasmiala. Možno má pravdu, no sú to kúzla ktoré použiješ raz za život.

Vtedy mi niečo napadlo.

"Musí to byť len jedna šťastná spomienka? Nemôžu to byť spomienky sformulované do jednej?" opýtam sa ho a on chvíľu rozmýšľa "To neviem, môžeš to vyskúšať" povzbudí ma.

Prútik namierim pred seba na jazero, zatvorím oči a v mysli si začnem predstavovať tie najkrajšie spomienky aké mám:

"Vážená paní Clarková, s potešením vám oznamujeme že ste boli prijatá na Rokfortskú strednú školu čarodejnícku" jej mama neverila tomu čo číta, nikdy by si nepomyslela že jej dcéra pôjde na Rokfort. Zdvihla hlavu od listu pozrela sa na manžela a potom na dcéru.

𝐌𝐮𝐝𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝Where stories live. Discover now