73.Kapitola

180 16 4
                                    

"Všetko ti vysvetlím, čakaj!" uvalila kúzlo na jej izbu aby ich nikto nepočul.

"Hovor" vyzval ju keď skončila. Sadla si na posteľ ktorá bola v rohu tmavej izby kde sa nenachádzalo dokopy nič okrem spomínanej postele, stola, kresla, police na knihy a dvere ktoré určite viedli do kúpelni.

"No vieš, kde by som len začala? V deň Dumbledorovej smrti mi zanechal Dumbledore spomienku. Nebola to priamo spomienka no on ju vytvoril, nestalo sa to. Proste tam bol a ja s ním, vtedy mi všetko povedal. Chcel aby som sa to dozvedela, to kým som, netušm skadiaľ to vie a sama neviem či mi vravel pravdu no prečo by klamal? Veď predsa hovorím s hadmi a sám si si myslel že som potomok Salazara, dáva to zmysel. Vymyslela som plán, pomôžem Rádu i keď ma majú pravdepodobne teraz za zradcu. Harry vie že ťa milujem a po Dumbledorovej smrti som tak isto zmyzla, rovnako ako aj ty a Severus" nejako sa snažila vysvetliť a popri tom sa preriekla.

Draco vedel že Harry o nich vie, Eleanor mu povedala o ich hádkach ešte v Rokforte.

Draco sa zhlboka nadýchol "Takže teraz dve veci, aký to je plán? A aký Severus?" neuvedomila si to.

Placla sa po čele, hlupaňa. Bude na čase mu povedať všetko a tým myslí všetko. Chcela začať hovoriť no v tom niekto zaklopal na dvere.

"Schovaj sa!" vyzvala ho a on sa rozutekal do kúpelni. Prešla ku dverám a otvorila.

"Môžem vojsť?" opýtal sa jej. Bol to Severus. Spomeň čerta. Nemohla ho odmietnuť a tak ho pozvala dnu.

Keď zatvorila dvere a otočla na na neho opýtal sa jej "Použila si kúzlo na..." nedopovedal lebo ho prerušila "Áno použila"

"Takže sa ťa rovno môžem opýtať čo to do Merlina znamená!"

Ona si len povzdichla a povedala mu to isté čo Dracovi.

"Už od druhého ročníka ťa vidím každý jeden deň, mám ťa pod nosom, poznám ťa najlepšie zo všetkých a nikdy som si to neuvedomil, uvedomoval som si že si silná no nie že až tak silná" priznal sa.

"O akom druhom ročníku tu hovoríš?!" vybehol Draco z kúpelni.

Eleanor si len povzdichla, už na nich dvoch nemala silu.

"To je to čo ti musím vysvetliť Draco" povedala mu.

"Aký Draco? Čo to má znamenať?!" nerozumel Severus.

"Čo aký Draco? Aký Severus! Prečo ťa tak nazvala?!" skoro sa začali hádať.

Tak toto neplánovala.

"Zmlknite! Budte ticho! Obydvaja držte ústa!" zakričala na nich a kúpelňové dvere ktoré boli pootvorené sa zatvorili neuveriteľnou rýchlsoťou, až všetci traja nadskočili.

"Kľud Eleanor, už sme ticho" utišoval ju Severus, vedel že nieje dobrý nápad ju práve teraz nahnevať.

"Sadnite si, teraz budete obaja veľmi dobre počvať" nechceli sa s ňou hádať a chceli to hlavne vedieť a tak si Draco sadol na posteľ a Severus do kresla.

Najprv vysvetlila Severusovi čo má s Dracom a ako ku tomu obaja prišli a potom tú ťažsiu čásť Dracovi so Severusom. Nakoniec im povedala svoj plán.

"Prečo si mi to nepovedala?"

"Nemohla som, nikto o tom nevedel ani Harry, nikto, vážne"

"Takže bol to Dumbledorou nápad ťa dať ku Severusovi?" opýtal sa a Severus súhlasil.

"Tak asi už vtedy tušil že si iná, preto ťa ku nemu dal, chcel ťa mať pod nosom a vyšlo mu to" povedal svoj nápad a obaja čiernovlasý čarodejníci pochopili.

"Takže on ma chcel na Rokforte len preto pretože si myslel že som iná, nie preto pretože som ja chcela"

"Dôvody mohli byť viacej Eleanor" uznal Snape. "No stále mi do hlavy nejdete vy dvaja, ako to je možné?"

"To do hlavy nejde nikomu" povedal Draco. "Ani mne" Eleanor sa naňho pozrela škaredým pohľadom a on sa na ňu len uškrnul.

"A inač aby som nezabudla Severus, stále si mi nepovedal čo tu robíš, ty si s nimi? To celé tie roky si mi klamal?" vedela že to nieje pravda no chcela vedieť či svoju rolu hrá dobre.

"Je to komplikované" uznal.

"Nie je, ja viem o tvojej roli tajného agenta a teraz to už vie aj Draco. Všetci traja sa budeme tváriť že sme s Tomom, rozumieš Draco? Aj ty i keď s ním vlastne si"

"Prepáč ale s Tomom? Nerozumiem prečo ho tak voláš, je to nechutné"

"Sama neviem" mykla plecami. Prečo nie?

"Skadiaľ vieš o tom? To nieje pravda Eleanor!" snažil sa ju presvedčiť Snape.

"Dumbleore mi to povedal, všetko mi povedal, neklam mi" pozrela sa na neho škaredo a on si povzdichol.

"Fajn, ak ti to povedal dobre avšak takto to ostane, len medzi nami troma, poď Draco, necháme Eleanor nech si odpočinie" postavil sa z kresla a ukázal Dracovi na dvere avšak tomu sa vôbec ísť nechcelo.

"No ja vieš..." snažil sa zo seba niečo dostať.

"Choď len ty, s Dracom ešte niečo musíme prebrať" uchopila sa toho El.

"Ale veď...nie, nenechám vás tu dvoch predsa samých, pravidlá ako na Rokforte, chlapci a dievčatá nie chlapci s dievčatami"

"Keby si len vedel koľkokrát sme ich porušili a nie len mi ale skoro každý jeden, teraz už choď, som dosť veľká na to aby som vedela či tu Draco môže ostať alebo nie, dedko ešte nebudeš, nemusíš sa bát" zavtipkovala. Severus sa na ňu len škaredo pozrel a nadurdene odišiel z izby, nezabudol tresnúť dverami.

"Ja tomu stále nerozumiem, vy dvaja, to mi nejde dokopy"

"Zozačiatku ani mne avšak Severus je fájn, len si na neho treba zvyknúť, robí fajne palacinky" usmiala sa a zaspomínala si na jeho fantastické raňajky.

Pohľad tretej osoby

Draco sa nad jej úsmevom po niekoľkých mesiacoch konečne od srdca usmial. Chýbala mu a to veľmi. Prišiel ku nej a objal ju. Eleanor to nečakala no bola šťastná a objatie mu opätovala, konečne je s ním, konečne sú znova spolu i keď na nie vhodnom mieste.

"Neuveriteľne si mi chýbala" zašepkal jej do ucha.

"Aj ty mne" odpovedala mu.

Po mesiacoch sa ich pery znova stretli a obaja si mohli vychutnať toho druhého. Draco svoje ruky premiestnil z jej tváre na jej boky a pomalím krokom sa premjiestňovali ku posteli kde si Eleanor ľahla a Draco zas na ňu.

"Nemyslím si že je vhodná chvíľa" povedala Eleanor.

"S tebou je vždy vhodná chvíľa" usmial sa na ňu a znova sa jej vrhol na pery.

"Milujem ťa" povedal jej pomedzi bozky.

"Aj ja teba" odpovedala mu keď sa z jej úst premiestnil na jej krk a neskôr ešte nižšie.

𝐌𝐮𝐝𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝Where stories live. Discover now