"Pansy! Môžeš sa stíšiť prosím ťa a nevyžvaniť túto nepravdivú informáciu celému Rokfortu?!" napomeniem Pansy keď vystrelí z lavičky a zakričí tú vetu na celú chodbu, nepotrebujem aby si toto mysleli ostatný, ani neviem či to je pravda, možno nie, možno som len zblbnutá.
Pomaly si sadne na lavičku a pozrie sa namňa so zdvihnutým obočím "Nepravdivú informáciu?"
"Neviem čo k nemu cítim, možno to je len chvíľkové pobláznenie, nič viac" ubezpečím ju no skôr mi to pripadá že ubezpečujem seba a prosím ťa Merlin nech to tak aj je, nemôžem milovať Harryho, nemôžem.
"Možno no možno nie" mykne plecami.
"Dúfam že áno..." v tom ma niečo napadne "...už vieš s kým ideš na ples?" ja som naňho aj úplne zabudla! Ples je o necelé dva týždne.
"Agrrr ten my ani nespomínaj! Absolútne neviem s kým tam pôjdem, nikto ma ešte ani len nepozval a k tomu nemám čo na seba! Chápeš tomu? A čo ty? S kým pôjdeš? S Potterom?" vysype zo seba za asi päť sekúnd. S tým že nemá čo na seba nie je sama a s kým pôjdem? S Harrym? Tomu šancu moc nedávam žeby ma pozval takže vôbec neviem.
"Myslím si, že s Harrym nepôjdem takže uvidím kto ma pozve" myknem pre tentokrát pleciami ja.
Po rozhovore s Pansy som sa premiestnila do klubovne kde som strávila už celý deň a rozprávala sa s Seamusom a Deanom.
Na večeru som nešla, Harrymu sa stále vyhýbam po tom ráne na raňajkách.
Keď som pri dverách zazrela oranžové vlasy čo najrýchlejšie som vystrelila z gauča a začala utekať smerom do mojej izbe.
Zabuchnem dvere, z pod vankúša si vyberiem pyžamo a idem sa osprchovať.
Popri tom ako mi teplé kvapky stekajú po tele rozmýšľam.
To som klesla až k tomu, že sa vyhýbam osobe na ktorej mi záleží najviac na svete? Prečo sa mi toto musí diať? Nikdy som nebola do nikoho zamilovaná a nikdy nikto nemiloval mňa okrem rodičov. Neviem aké to je milovať niekoho láskou takou akou sa milujú napríklad manželia alebo proste len priatelia.
Po zhodnotení, že som v sprche už dlho som vypla vodu, zabalila sa do uteráku, vyčistila si zuby, obliekla si pyžamo a išla si ľahnúť.
V izbe je len Hermiona ktorá sa chystá tiež do kúpeľne.
Prídem k posteli, ľahnem si a vtedy sa ozve "Vyhýbaš sa Harrymu?" jasne, že jej nič neujde.
"Snažím sa" priznám sa jej a v tom sa mi Sasi obmotá okolo ruky, začnem ho hladkať, ešte že tu nie je Parvati.
"Ešte stále nevieš čo k nemu cítiš?" opýta sa ma.
"Tak nejak" odvetím jej, na to si len povzdychne a smeruje do kúpeľne kde za sebou zavrie dvere.
"Čo to somnou robíš Harry Potter" zašepkám ešte pred tým ako sa vydám do ríše snov.
.
Dnes je sobota takže môžem ležať v posteli do kedy len chcem. No to som mala v pláne než ma z nej vykopol hlad, včera som nevečerala takže na to má právo.
Parvati ešte spí a ja spolu s Hermionou sme sa dohodli, že na raňajky pôjdeme spolu.
Obliekla som si biele rifle s bielim tričkom keďže cez víkend máme dané, že nemusíme nosiť hábit.
Áno, ak vám príde divné biele rifle s bielim tričkom tak to je pre to pretože biela je moja obľúbená farba. Biela farba je podľa mňa úžasná a krásna, je pokojná a jednoduchá.
YOU ARE READING
𝐌𝐮𝐝𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝
FantasyEleanor Clárková sa zdá byť obyčajná muklorodená čarodejnica. No tak ako pribúdajú dobrodružstvá s jej troma najlepšími priateľmi Harrym, Ronom a Hermionou pribúdajú aj otázky ohľadom jej pôvodu. Prečo jej mágia je silnejšia ako u ostatných deťoch z...