20.Kapitola

361 24 0
                                    

Severus už odišiel. Dnes je deň kedy sa nastupuje na Rokfort. Dnes uvidím či sú všetci v poriadku.

Po vlaku blúdim asi 5 minút keď v jednom kupé uvidím svojich priateľov. Okamžite k ním prídem a všetkých ich vystískam, oni mi povedia čo sa udialo na štadióne keď som odišla.

"To je hrozné, ako to že ministerstvo nevie kto to vyčaroval? Nebola tam ochranka?" spýtam sa ich. Myslím to temné znamenie.

"Bola... podľa tatka...to ich práve...znepokojuje" povie mi Ron s plnými ústami sladkostí.

Harry si chytí jazvu a Hermiona sa ho spýta "Zasa ťa bolí jazva?"

"To nič" povie Harry a usmeje sa na nás. Harry Potter viem že ten úsmev je falošný!

"Vieš že Sirius by o tom mal vedieť, čo si videl na pohári aj o tom sne" poviem Harrymu. Bojím sa že sa s ním deje niečo zlé.

"Tak dobre" Vyhrala som.

Napíše mu list a pošle ho po Hedvige.

Zvyšok cesty sme už nepreberali nič podstatné.

Neuveriteľné!!!!Práve k nám letí koč ktorý ťahajú kone s krídlami! A z ničoho nič z mora vide loď? Akože čo mi to do Merlina Severus zatajil??

Všetci sme si posadali na svoje miesta. Každý žiak k svojej fakulte. Moje oči sa znova stretnú s tými búrkovými ktoré nepatria nikomu inému ako Dracovy Malfoyovy. Nechápem čo sa to somnou deje no vždy keď sa do nich pozriem, moje srdce hovorí že sú neuveriteľne krásne no rozum hovorí že sa mám okamžite obrátiť. Poslúchnem rozum. Odvrátim zrak. Sú hrozné, on je hrozný, koniec.

Dumbledore sa postaví a začne rozprávať "Tak, keď sme sa už všetci ubytovali, rád by som vám čosi oznámil..." dvere do veľkej siene sa otvoria a v nich je Filch ktorý beží k Dumbledorovy. Vážne šialený muž. "...tento hrad nebude tohto roku len vašim domovom ale aj domovom vzácnych hostí, na Rokforte sa totiž bude konať..." Filch dobehne k riaditeľovi, niečo si povedia a začne utekať von z sály, Dumbledore pokračuje "...takže na Rokforte sa bude konať legendárna udalosť, Trojčarodejnícky Turnaj..." a toe čo? "...pre tých čo nevedia v Trojčarodejníckom Turnaji si zmerajú sily tri školy v sérii troch čarodejníckych úloh, z každej školy bude zvolený len jeden reprezentant, no aby bolo jasné, zvolený je na všetko sám a môžete mi veriť že tie úlohy nie sú pre slabé nátury, no o tom viac neskôr, teraz prosím privítajme rozkošné dámy z Beauxbatonskej akadémie mágie a ich riaditeľku madam Maxím" kde to povie, dnu vojdú dámy v modrých šatách. Chlapcom sliny vytekajú pri pohľade na nich. Ach jaj. Za nimi vojde vážne veľká žena! Keď prídu k pódiu poklonia sa a všetci začnú tlieskať. Okej nie všetci po väčšinou chlapci.

Dumbledore povie " A teraz naši priatelia zo severu, pozdravte hrdých synov z Durmstrangu a ich veľkého majstra Igora Karkarova" dvere sa znova otvoria dnu vojdú samí chlapci, alebo skôr muži. Majú taktiež nejaké malé predstavenie, všetky oči sú nalepené na nich až pokiaľ nevojde dnu Viktor Krum, určite ho všetci poznáte, je to predsa najlepší stíhač na svete!

Žiaci iných škôl si posadajú k stolom im prideleným a pustíme sa do večere.

Snape sa namňa pozrel a uškrnul sa, idiot jeden! Žijeme spolu pod jednou strechou a on mi niečo také zatají?! Tak toto mu nedarujem.

Na pódium pred učiteľský stôl donesú niečo zvláštne. Ako nejaká zlatá veža?

Dumbledore k nej pristúpi a začne rozprávať " Prosím pozor! Rád by som povedal pár slov. Večná sláva, to čaká študenta ktorý vyhrá Trojčarodejnícky turnaj, no najskôr musí tento študent prežiť tri úlohy, tri, mimoriadne nebezpečné úlohy a preto sa ministerstvo rozhodlo zaviesť nové pravidlo, všetko vám vysvetlí vedúci oddelenia medzinárodnej čarodejníckej spolupráce pán Bartémius Crouch " povie, Krauč pôjde na pódium no v tom strop začarovaný na oblohu začne šalieť. Odniekiaľ sa tam zjaví nejaký divný pán s plastovým okom a vyšle na strop zaklínadlo. Keď to prestane začne sa zvítavať s Dumbledorom a Ron povie "Do pekla, to je divooký Moody" kto?

𝐌𝐮𝐝𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝Where stories live. Discover now