37.Kapitola

249 21 0
                                    

"To vyzerám až tak hrozne?" opýtala som sa Blaisia keď namňa pozeral tým jeho divným pohľadom.

"Práve naopak, si nádherná, vôbec mi nepripadáš ako..."

"...Chrabromilčanka?" dokončila som za neho a on len prikývol, že áno.

"Ja...Blaisi...ja to nedám, toto je moc, vyzerám hrozne, prehnane zelenej je namne, ja niesom slizolinčanka...Blaisi..." prerušil ma "Eleanor!.." pristúpi ku mne bližšie "Možno vyzeráš ako taký slizolinčan, ba Slizolinská princezná..." pri tejto poznámke sa uškrnul načo si odomňa vyslúžil nepekný pohľad "...no tu..." ukazovákom sa dotkne môjho srdca "...si stále a navždy Chrabromilčan" usmeje sa.

Kde sa to v tom chlapcovi nabralo? Niečo tak pekné mi už dlho nikto nepovedal. Objímem Blaisia na čo mi objatie opätuje a potom povie "No pod, ideme všetkým vytrieť zrak" podal mi ruku na čo som ju prijala a spoločne sme vykročili ku veľkej sieni.

Ked sme schádzali po schodoch ku veľkej sieni boli na nás nacapené niekoľko očí. Povedala by som, že nie kôli fakultám pretože každý dobre vie čo je medzi mnou a mojím partnerom ale skôr kôli vzhľadu aký mám.

"Dobre sa pozri na všetkých chlapcov a prirovnaj ich k fakulte, potom sa pozri na ich partnerky" vyzval ma keď sme stáli už pod schodami.

Nenápadne som sa porozhliadla po okolí no stále som nechápala kam tým mieri.

"Nerozumiem" nechápavo som sa na neho pozrela.

"Po prvé ak si si všimla, nikto na nás nezazerá" v tom mal pravdu.

"A po druhé, väčšina dievčat má farbu šiat takú akú farbu má v erbe partnerova fakulta, pre to skoro nikomu nepríde divné, že máš zelené šaty, zazerali na teba pre to pretože si prekrásna" na to sa mi len nahrnula červeň do líc.

Dneska mu tie komplimenty idú a ples ešte ani len nezačal.

Okolo nás prejdú zarozprávaný Ron s Harrym tak ich oboch chytím aby upresnili zrak na mňa.

"Harry, Ron, konečne" venujem im úsmev a tý mi ho oplatia.

"Eleanor..." obráti Harry zrak k Blaisimu "Zabini" Blaisi len kývne na znak pozdravu.

"Pristane ti to, veľmi" pochváli ma Harry.

"Aj tebe to pristane..." svoj zrak premiestnim na môjho druhého najlepšieho priateľa no ten nevyzerá nejako...merlinovky.

"Aj tebe to pristane Ron" vykúzlim falošný úsmev.

"To ti požičala tvoja babka?" neodpustí si poznámku Blaisi no s Harrym spoločne len zadržíme smiech.

"Keby babka, prateta" odpovie zhnusene Ron a začne niečo skúmať na svojom divnom obleku.

"Ak by som mal pravdu povedať vyzeráš ako..." hneď Harryho preruším.

"Slizolinčan? Ja viem" znova.

"Ale milý, usmievavý, dobrosrdečný, odvážny Slizolinčan" len sa naňho usmejem.

AK by Blaisiho poznal lepšie vedel by, že práve vymenoval jeho vlastnosti...

"Nevadí vám to?" opýtam sa ich.

"Čo presne?" nechápe Ron ktorý sa prestal už vrtieť v tom svojom obleku.

"To že tak vyzerám" upresním.

"SI naša priateľka Eleanor, to že tak vyzerá neznamená, že ňou aj si, predsa si naša múdra chrabromilčanka" odpovie Ron.

Dneska im nejako tie múdre veci idú.

𝐌𝐮𝐝𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝Where stories live. Discover now