55.Kapitola

227 19 0
                                    

"To kúzlo som nevykúzlila od môjho prvého pokusu minulí rok, nedokážem to" povedala som svojmu najlepšiemu kamarátovi keď mi oznámil čo bude učiť na najbližšej hodine našich spolužiakov a poprosil ma aby som im to predviedla.

"Tak to napravíme, si najmocnejšia z ročníka, dokážeš to, dokázala si to minulí rok v štvrtom, bude to hračka"

"A čo keď tie spomienky už neplatia?"

"Skús to a uvidíme, verím ti" usmial sa na mňa a tak som mu úsmev opätovala.

Bála som sa tohto kúzla, bolo náročné a naposledy som bola z neho nenormálne vyčerpaná. Namierila som prútik pred seba, zatvorila som oči a snažila sa prísť na najkrajšiu spomienku no žiadna ma nenapadala.

Začala som pátrať pri Harrym a po tom u Severusa, Hermioni alebo Rona s Seamusom no nič až ma napadol Draco.

Náš včerajší večer.

Flashback

"A čo tam? Vidíš tam niečo?" ukázal niekde nado mňa na hviezdy.

"Malý voz" povedala som mu čo som videla.

"Páni, nevedel som že sa v nich takto vyznáš" žasol.

"Nevyznám, sú to základy, ani som sa to neučila, tebe o tom rodičia nevraveli?" svoju hlavu z jeho hrude som naklonila hore aby som sa na neho pozrela. Zakýval že nie.

Bolo mi ho ľúto, celé tie roky sme sa nenávideli no ani jeden z nás nevedel o problémoch akým čelíme. O svojom otcovi sa zatiaľ nezmienil no viem že to doma nemal ani nemá ľahké, stále keď s touto témou začnem tak sa nahnevá.

Svoju hlavu som položila vedľa tej jeho na malí vankúš. Ležali sme na astronomickej veži a pozorovali hviezdy, napadlo ma to včera keď sme mali astronómiu a on nemohol nesúhlasiť.

Obaja sme sa otočili na bok, naše nosy sa špičkami seba dotýkali. Pozerala som sa do jeho tmavých očí a nevedela som sa ho nabažiť. Za tak krátku no zároveň dlhú dobu som si uvedomila že mi v mojom živote zapĺňa miesto ktoré už nikdy nikto iný nenahradí.

Už dlho som nebola takto šťastná ako som bola s ním. Samozrejme s mojimi priateľmi áno no Malfoy bol niečo iné, nebol to priateľ, bol to chlapec ktorého milujem, či chcem alebo nie.

Svoju studenú dlaň položil na moje líce, pohladkal ho, prameň vlasov zastrčil za ucho a povedal "Nerozumiem ako som si celé tie roky mohol nahovárať že nie si pekná, si nádherná Eleanor Clárková, si dokonalá"

Koniec Flashbacku

"Expecto Patronus" tichým hlasom zo mňa vyšlo a z môjho prútika vyšlo niečo čo som nepredpokladala. Bol to panter. Nerozumela som tomu, čo to do šľaka je? Krúžil okolo mňa, Harryho až sa vytratil. Pozrela som sa na chlapca vedľa seba nechápavým pohľadom a on vyzeral zmätený.

"Ty si sa zamilovala?" bolo prvé čo z neho vyšlo. Na to som si spomenula čo mi vravel o tomto kúzle, váš patronus sa môže zmeniť keď sa zamilujete. Čo mám Harrymu teraz povedať?

"Abo ani mi to nevrav, som chlapec ktorý sa vzťahom nerozumie, na to je Hermiona, len chcem aby si si vybrala dobre" uľavilo sa mi keď viac nevyzvedá ale dokázala som to. Prišla som na moju najkrajšiu spomienku, je ňou on.

.

Dnes večer som zo sebou na schôdzku s Malfoyom zobrala aj Sasiho. Veď predsa o ňom vie tak prečo ho trochu neprevetrať.

"Mám pre teba prekvapenie" povedala som hneď keď sme sa stretli. Zdvihol hlavu a pozrel sa na mňa zvedavým pohľadom. Z môjho rukávu vyšiel Sasi ktorý sa premiestnil na stôl. Malfoy sa postavil zo stoličky a vyzerala akoby videl Voldemorta.

"To že som Slizolinčan neznamená že mám niečo s hadmi spoločné" zasmiala som sa.

"Viem, tak isto si vyzeral aj v druhom ročníku alebo pri našom stretnutí keď si mi povedal že o ňom vieš"

Sadol si opatrne späť.

"Ale Clárková, človek ktorý si ťa všíma si to všimne, hlavne keď sa had snaží byť nenápadný a prenasleduje ťa" o týchto jeho vychádzkach viem a pekne som mu to vysvetlila.

"Takže ty si si ma všímal?" uškrnula som sa na neho.

"Nemôžem povedať že nie. Ako dlho máš toho hada?" ukázal prstom na neho.

"Volá sa Sasi a mám ho od druhého ročníka, s Harrym sme na to že vieme parselčinu vlastne prišli naraz" vysvetlila som mu. On prikývol.

"Chcel som ti dnes niečo povedať no je to niečo, pre mňa ťažšie" ponaddvihla som obočie, o čom to točí?

"Hovor"

"Chcel by som sa ti-chcel by som sa ti ospravedlniť" slovo ospravedlniť z neho vyšla ako z chlpatej deky no prekvapilo ma to a to veľmi.

"Tak toto by ma nenapadlo ani v tom najlepšom sne" vykúzlila som úsmev.

Ešte chvíľu sme sa rozprávali až som zahlásila "Už by som mala ísť zajtra je nedeľa a som unavená, k tomu mám zajtra tréning s ostatnými"

"A čo vlastne robíte na tých tréningoch?" opýtal sa ma.

"Nebuď taký zvedavý lebo budeš skoro starý"

"A to je zase čo za hovadinu?"

"To používajú muklovia" vysvetlila som mu.

"Ale teraz vážne, čo tam robíte? Čo sa učíte?" nedal sa odbiť.

"Zajtra budeme mať kúzlo Expecto Patronus, s Harrym som bola ráno pri jazere aby sme si ho zopakovali" pozrel sa na mňa prekvapene "Ty ho vieš vykúzliť?"

"Áno, Harry ma to naučil minulí rok"

"Potter sa nezdá"

"Ty ho vieš?" malí úsmev mu z tváre zmizol, jasne že ho nevie. Zakýval hlavou že nie.

"Môžem ťa to naučiť, nie je to ťažké kúzlo, mal by si to zvládnuť"

"Ja neviem, asi nie, nie som na také"

"Ale no ták, prosím, Dracooo" vytiahla som ho zo stoličky aby sa postavil.

Povzdychol si a nakoniec povedal "Tak dobre"

"Jedine čo musíš je prísť na tvoju peknú spomienku akú máš, najlepšie by bolo ešte keby bola najkrajšia akú máš"

"Tak to bude problém" zatváril sa škaredo.

"Jedna sa určite nájde, hľadaj, nastav prútik a keď budeš pripravený tak to povedz"

Skúšal to no spomienky neboli až také silné aby to vykúzlil.

"Posledný krát, dobre?" súhlasil somnou.

Chvíľu rozmýšľal až povedal "Expecto Patronus" a z jeho prútika vyšlo modré svetlo a za ním sa objavilo to čo som už dnes raz videla, panter.

Nevedela som čo si mám o tom myslieť, to bola moja láska ku nemu až taká silná.

Pozrela som sa na neho a bol šťastný, usmieval sa na to čo videl.

"Dokázal si to" taktiež som sa usmiala na neho.

"Pozri" pozrel sa na mňa a taktiež som vykúzlila svojho patrona.

"Ty máš rovnakého ako ja!" žasol. Naši patróni sa o seba obtreli a krúžili okolo seba. Bolo to krásne.

"Mala som iného, bola ňou líška no Harry mi povedal že patrón sa môže zmeniť, keď sa zamiluješ" pozrela som sa mu do jeho nádherných modrých očí.

Pobozkal ma.

𝐌𝐮𝐝𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝Where stories live. Discover now