Rozdział 16

902 32 6
                                    

Kiedy razem z George'm byliśmy coraz bliżej miejsca wywiadów, tym więcej spojrzeń dziennikarzy i kamer były kierowane w naszą stronę. Czułam się trochę przez to osaczona i zduszona, w pewnej chwili zrobiło mi się trochę słabo, dlatego na chwilę się zatrzymałam i wzięłam głęboki wdech i wydech, najwidoczniej mój mały postój, który zapewne był spowodowany stresem lub chorobą, zauważył kierowca Williams'a, ponieważ spojrzał się na mnie troskliwym wzrokiem, a ja mu tylko posłałam lekki uśmiech. Mówiąc szczerze na więcej nie było mnie stać. Kiedy weszliśmy do hali, w której będą odbywać się różne wywiady. Byłam tym wszystkim przytłoczona, bo nie wiedziałam o jaką tematykę będą mnie pytać, o karierę, przebieg wyścig czy na przykład cel przyłączenia się do Team'u Ferrari i właśnie na to pytanie sama nie do końca znałam odpowiedź. Cały czas z tyłu głowy mam to, że mój tata będzie to wszystko oglądać wraz z mamą, co mimo, że oglądali już dużo moich wywiadów to i tak mnie to stresuję, bo będę brała udział w wywiadzie bardziej motoryzacyjnym, jeśli któs by mi zadał pytanie co robią moi rodzice teraz to odpwoiedź jest prosta tata chwali się wszystkim wokół, a mama gdzieś na ploteczkach i siedzą na kanapie 10 minut przed zaczęciem wywiadów. Pożegnałam się z George'm, ponieważ on musiał iść do swojego Team'u, a ja do swojego. Mimo wszystko, że nigdy nie przejmuję się opinią innych to wypowiedź Leclerc'a mnie dosyć zabolała, ale może to przez to, że kiedyś był mi bardzo bliski, więcej o tym nie myśląc usiadłam na krześle pomiędzy Sebem , a Mattią.

Na samym początku do wywiadów byli proszeni kierowcy Mercedes'a, a później Red Bull'a. Po wcześniej wymienionych zespołach przyszedł czas na Ferrari, oczywiście jak było można się domyślać pierwsze pytania dziennikarzy były na temat błędu młodszego kierowcy, a ten grzeczniej ujmując powiedział, że zachował się jak idiota za popełnienie błędu godnego amatora i oczywiście przeprosił swojego kolegę. Starałam się naprawdę skupić, ale ból, który czułam w klatce piersiowej mnie po prostu zabijał od środka. Przez resztę wywiadum próbowałam się uśmiechać i w miarę normalnie wyglądać, ale i tak nie uważałam na słowach, które wymawiał dziennikarz, bo i tak byłam wystarczająco przytomna, aby usłyszeć te słowa.

- Czy łączy ciebie coś z Alice Richards (zmieniam nazwisko na potrzebę opowiadania), bo dużo fanpage i tak zdołało się już utworzyć, na temat twojego ukrytego związku- na te słowa Charles się roześmiał, ale osoby znające go wystarczająca długo, były wstanie wyczuć, że nie jest on szczery w żadnym stopniu.

- Wszystko to są plotki cały czas jestem w szczęśliwym związku z Charlotte, a z Alice wymieniłem może 7 zdań w życiu, więc nie da się z tego zrobić związku- czyżby Pan Leclerc, aż tak ściemnia nie wiem co mu takiego zrobiłam, ale skoro ty tak możesz grać to ja też.

- A ty Sebastian co sądzisz o waszej nowej członkini?

- Mówiąc szczerze to rozmawiałam z nią tylko dzisiaj rano i na samym początku trochę ją miałem za taką typową modnisie- kiedy to powiedział od razu się uśmiechnął, a kamery zostały zwrócone w moją stronę, ja jak to ja zaczęłam się śmiać, bo często dostawałam podobne opinie na mój temat- Ale na moje usprawiedliwienie po dłuższej rozmowie z nią muszę stwierdzić, że ma dużo talentów, a w szczególności wróżbiarstwo- tym to mnie po prostu rozwalił przez co zaczęłam się jeszcze bardziej śmiać i nie tylko ja, przez co Honey śpiąca na moich kolanach się obudziła. Kiedy przyszła moja kolej chciałam przekazać kociaka Matti lub Vettel'owi, oni z tym nie mieli problemu, ale ona tak, bo ciągle schodziła z ich kolan albo się wyrywała. Ja zmęczona całym dniem na końcu wzięłam ją ze sobą i jakby wiedziała, że jest nagrywana dumnie siedziałaby na moich kolanach i z zainteresowaniem wpatrywała w reporterkę.

- Dobrze to możemy zaczynać, teraz rozpoczniemy od innego pytania niż planowaliśmy, więc wszystkie osoby, które miały szansę zobaczyć twoje insta story/ Wiedzą kim jest ta urocza istotka- powiedziała uroczo reporterka.

Two Different Worlds / Charles LeclercOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz